نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

خرید گیفت کارت پلی استیشن معتبر با موبوگیفت

سونی متقلبان PSN را بزرگ‌ترین دشمن خود می‌داند و آن‌ها را با بی‌رحمی تمام نقره‌داغ می‌کند. حتی رقیب دیرینه یعنی مایکروسافت هم با کنسول‌های Xbox آنقدر روی اعصاب ژاپنی‌ها رژه نمی‌رود.

اگر دوست ندارید با تنبیه‌های سخت‌گیرانه این ابرکمپانی مواجه شوید، باید از گیفت کارت‌های معتبر برای پلی استیشن‌تان استفاده کنید.

از آن‌جایی که کشور ما تحریم است، خرید امکانات پلی استیشن به‌صورت مستقیم برای همه کاربران ممکن نیست. از طرف دیگر سودجویان هم طبق معمول تله‌های خود را در دنیای اینترنت کار گذاشته‌اند و منتظر هستند تا گیفت کارت‌های تقلبی‌شان را به کاربران از همه‌جا بی‌خبر بفروشند.

این رپورتاژ درمورد گیفت کارت پلی استیشن است و در آن به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید نسبت‌به خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنید.

اما اولین سؤال این است که گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت، مجوز استفاده از PSN

سونی برای کنسول‌های بازی خود شبکه‌ای طراحی کرده که به آن PSN گفته می‌شود؛ مخفف PlayStation Network. این شبکه پر است از بازی‌های قابل دانلود، فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی و ... . یک پکیج کامل و سرگرم‌کننده از محتواهای مختلف که باید مجوز استفاده از آن را داشته باشید.

گیفت کارت پلی استیشن جواز استفاده از این شبکه است. همان‌طور که پلیس بااستفاده از حکم قضایی می‌تواند یک ملک شخصی را تفتیش کند، شما هم می‌توانید با خرید گیفت کارت ps4 کلی در این شبکه ماجراجویی کنید و نهایت استفاده را از PSN ببرید.

البته باید بگوییم گیفت کارت یک کارت فیزیکی نیست؛ بلکه کدی دیجیتالی است که پس از خرید آنلاین آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. با وارد کردن کد گیفت کارت، امکان استفاده از خدمات PSN برای کاربر فراهم می‌شود.

برای اینکه بدانید گیفت کارت psn چگونه کار می‌کند و چطور می‌شود از آن استفاده کرد، مقاله «آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن» را در وبلاگ موبوگیفت بخوانید.

خرید گیفت کارت ۱۰ دلاری شبکه پلی استیشن

جریمه استفاده از گیفت کارت تقلبی

تکرار می‌کنیم، سونی از متقلبان متنفر است! وقتی از گیفت کارت تقلبی برای اکانت PSN استفاده کنید، خشم چشم بادامی‌ها را برمی‌انگیزید. به‌همین خاطر تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا شما را از کرده‌تان پشیمان کنند. البته فکر نکنید چند سامورایی با شمشیرهایشان جلوی در منزل منتظر هستند تا تسویه حساب کنند، سونی جوری دیگری با شما حساب و کتاب می‌کند. کنسول عزیزتان!

گیمرها و خوره‌های بازی‌های کامپیوتری می‌دانند که بن شدن تجربه بسیار تلخی است. اگر پای صحبت‌های کسی که کنسولش را از دست داده بنشینید، عمق فاجعه را بیشتر درک خواهید کرد. سونی افرادی که از گیفت‌ کارت‌های نامعتبر استفاده می‌کنند را بن می‌کند. یک تنبیه امروزی و جگرسوز.

تیم امنیتی پلی استیشن بن کردن را به‌دو حالت اعمال می‌کند.

حالت اول بن کردن اکانت خاطی است؛ این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که یک اکانت قوانین این شبکه را نقض کند و سونی هم از این اتفاق آزرده خاطر شود. بن شدن یک اکانت می‌تواند موقتی یا دائمی باشد. اگر این اتفاق برای کاربری رخ دهد، امکان استفاده از محصولاتی که قبلاً خریداری شده هم وجود ندارد.

البته در این حالت شرایط خیلی هم بحرانی نیست. اگر تنبیه موقتی باشد که پس از مدتی مشکل برطرف می‌شود. پس از رفع بن بیشتر مواظب رفتارتان در PSN باشید تا مجدداً قوانین را نقض نکنید. اگر هم تنبیه دائمی باشد، فقط باید از خیر دارایی‌های اکانت‌تان بگذرید. یک اکانت جدید بسازید و این‌بار حواس‌تان را بیشتر جمع کنید.

حالت دوم اما ترسناک‌تر است. در این حالت دستگاه شما از اتصال به شبکه PSN به‌طور کل محروم می‌شود. بنا به‌گفته مسئولان سونی، هیچ جای بخششی برای کسانی که این تنبیه شامل حال‌شان شده، وجود ندارد. در این حالت شما فقط می‌توانید به‌صورت آفلاین بازی کنید و تمام امکانات شبکه پلی استیشن برایتان مسدود خواهند شد. برای همیشه!

هنگامی‌که از گیفت کارت نامعتبر استفاده کنید، به‌شکل دوم بن خواهید شد. اگر فکر می‌کنید تیم امنیتی PSN نمی‌تواند شما را شناسایی کند، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. فریب دادن ژاپنی‌های ریزبین تقریباً محال است.

چاره مطمئن کار، خرید گیفت کارت پلی استیشن (از نوع معتبر آن) است. از کجا؟ از یک فروشگاه معتبر.

خرید گیفت کارت معتبر از موبوگیفت

معقول‌ترین راه برای استفاده از شبکه پلی استیشن یا PSN، ورود به شکل قانونی و مورد تائید سونی است. برای اینکه متقلب شناخته نشوید باید از گیفت کارت‌های معتبر استفاده کنید. فراموش نکنید که شرایط خاص کشور ما در این زمینه و عدم وجود نظارت بر خرید و فروش چنین اقلامی، زمینه سواستفاده را برای کلاه‌برداران فراهم می‌کند. به‌همین خاطر باید دقت داشته باشید تا گیفت کارت خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. سایت موبوگیفت یکی از این فروشگاه‌ها است.

موبوگیفت به‌عنوان سامانه‌ای برای فروش انواع گیفت کارت شناخته می‌شود و می‌توانید در آن نسبت‌به خرید گیفت کارت ps4 اقدام کنید.

یکی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های موبوگیفت، سادگی فرایند خرید است. فقط کافی است وارد سایت شوید و گیفت کارت پلی استیشن را انتخاب کنید، پس از ورود به درگاه بانکی و پرداخت مبلغ محصول انتخابی، کد گیفت کارت بلافاصله توسط پیامک یا ایمیل برایتان ارسال می‌شود. حالا می‌توانید وارد PSN شوید و از دنیای بی‌پایان شبکه پلی استیشن لذت ببرید.

همچنین با هربار خرید کردن از موبوگیفت، بسته به محصول خریداری شده امتیازی به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید در خرید‌های آینده به‌عنوان کد تخفیف از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن را دارید، گیفت کارت‌های سه کشور آمریکا، انگلستان و امارات برای فروش موجود هستند.

دقت داشته باشید که گیفت کارت شما باید باتوجه‌به ریجن دستگاه‌تان تهیه شود.

خرید گیفت کارت از موبوگیفت

فقط از گیفت‌کارت‌های معتبر استفاده کنید

سونی سال‌ها است که با هکرها سروکله می‌زند و نهایت تلاشش را می‌کند تا نگذارد آن‌ها با روش‌‌های مختلف، اقدام به سواستفاده از خدمات و محصولات مربوط‌به پلی استیشن کنند. این سروکله زدن به دشمنی گراییده و سامورایی‌ها هیچ رحمی به دشمنان‌شان نمی‌کنند.

تنبیهات شدیدی برای متقلبان و نقض‌کنندگان قوانین شبکه پلی استیشن تعریف شده است. بدترین این تنبیهات بن شدن دائم دستگاه‌تان است؛ یعنی دیگر دستگاه‌تان به شبکه PSN متصل نخواهد شد. هیچ‌وقت!

اگر دوست ندارید گرفتار این تنبیه‌های شوید، اولین کاری که باید انجام دهید استفاده از گیفت کارت پلی استیشن معتبر است. تیم امنیتی سونی جواز حضور شما را که همان گیفت کارت است بررسی می‌کند و اگر آن را تقلبی تشخیص دهد، کلاه‌تان پس معرکه است!

موبوگیفت به‌عنوان یک سامانه معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی، گزینه مطمئنی برای خرید گیفت کارت پلی استیشن به‌حساب می‌آید.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده