نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

جشنواره یلدای تیلنو، تخفیف ۱۰۰ درصدی برای گیمرها

 تقریبا یک سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و دیگر خبری از تجمع‌ها و دورهمی‌های گذشته نیست.

متاسفانه هنوز شرایط به‌دلیل ویروس کرونا نامساعد قبل، تغییری نکرده است. بنابراین مانند دیگر روز‌های سال گذشته، بازی و ویدیو گیم می‌تواند کمک کند تا به خلوت‌های خانوادگی و دورهمی‌های جمع‌وجور فعلی، رنگ و بوی تازه دهیم و اوقات فراغت‌مان را با شادی و نشاط بیشتری سپری کنیم. مجموعه تیلنو با جشنواره ویژه یلدا، تخفیف‌های باورنکردنی برای بهترین بازی‌ها، کنسول‌ها و دیگر محصولات گیمینگ، تدارک دیده است؛ تا یلدایی خاطره انگیز برای گیمرهای ایرانی رقم بزند.

سرگرمی را از تیلنو بخواهید

مجموعه تیلنو فعالیت رسمی خود را از بهار 99 آغاز کرده است. این فروشگاه با هدف فراهم سازی بهترین شرایط برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، در تلاش است تا تجربه بازی کردن را لذت‌بخش‌تر از همیشه کند. اگر به دنیای جذاب هنر هشتم علاقه مندید، می‌توانید کلیه محصولات مورد نیاز خود، از جمله کنسول‌های بازی مانند PS4 و ایکس باکس وان، PS5 و ایکس باکس سری ایکس، انواع بازی PS4 و PS5، سرویس گیم پس، لوازم جانبی کنسول و ... را از فروشگاه تیلنو با بهترین قیمت خریداری کنید.

خرید بازی PS4

با تخفیف 100 درصدی بازی کنید

جشنواره یلدای تیلنو فرصتی استثنایی برای خرید بازی های خوبی است که به هر دلیلی هنوز فرصت تجربه آن‌ها را پیدا نکرده‌اید. هر شب، یک کد تخفیف ۱۰۰ درصدی برای محصول منتخب کاربران اینستاگرام تیلنو، منتشر می‌شود. علاوه‌بر آن، به‌طور روزانه ۱۰ محصول محبوب فروشگاه، با تخفیف ویژه در دسترس کاربران سایت قرار می‌گیرد.

همراهان فروشگاه، با خرید هر محصول در جشنواره یلدای تینلو، یک کد تخفیف معادل با ۱۰ درصد سبد خرید تا سقف ۲۰۰ هزار تومان، برای خرید‌های بعدی هدیه می‌گیرند.

همچنین، با خرید از فروشگاه تیلنو در فصل زمستان، می‌توانید در قرعه‌کشی آخر سال تیلنو شرکت کرده و شانس خود را برای یک کنسول نسل نهمی، امتحان کنید.

بهترین قیمت، به‌معنی واقعی کلمه

فروشگاه تیلنو در راستای تلاش برای ارائه بهترین قیمت بازار در محصولات مختلف گیم، سرویس جدید خود به نام ضمانت قیمت را معرفی کرده است. به این صورت که اگر خریداران، هر یک از محصولات سایت تیلنو، شامل انواع کنسول بازی مانند PS5 و ایکس باکس سری ایکس و همچنین انواع بازی را با قیمتی بهتر پیدا کردند، می‌توانند آن را با پشتیبانی تیلنو مطرح کنند تا قیمت آن محصول دوباره بررسی شده و کاهش یابد. به‌عنوان مثال اگر قصد خرید PS5 دارید، پس از بررسی‌های خود، درصورتی که قیمتی پایین‌تر از تیلنو مشاهده کردید، می‌توانید با ارتباط با پشتیبانی، با خیالی آسوده از قیمت، اقدام به خرید PS4 کنید.

تیم تیلنو در تلاش است تا فرایند تهیه و خرید محصولات مختلف سرگرمی، از جمله انواع کنسول و بازی را به امری لذت بخش و ساده تبدیل کند تا علاقه‌مندان به این حوزه و گیمرهای ایرانی بدون مشکل خاصی، لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند. به‌خصوص زمانی‌که به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط فعلی قرنطینه، وقت بیشتری را در خانه می‌گذرانیم و می‌دانیم که بازی و ویدیو گیم می‌تواند تا حد زیادی اوقات فراغت ما را پر کند و سختی اوضاع کنونی را کاهش دهد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده