نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

خرید پنجره دوجداره از سایت یاشیل درب

تاکنون به این موضوع دقت کرده ایم که چقدر هزینه برق و گاز پرداخت می‌کنیم. در یکسال چقدر، در دوسال و مجموع پنج سال، حتما عدد بسیار بزرگی است. شاید یکی از مهم‌ترین عوامل این خسارت بزرگ هدر رفت انرژی باشد. انرژی که از نامناسب بودن جنس پنجره ما نشات می‌گیرد.

با سروصدای خیابان‌ها و کوچه‌ها چه کنیم. وانت‌های فروشنده میوه و خریدار ضایعات ...

شاید گاهی تصمیم بگیریم محل زندگی خود را عوض کنیم. ولی تقریبا آسمان همه جای شهر‌ها همین رنگ است. ولی به احتمال زیاد اگر پنجره‌های خانه یا شرکت مان را دوجداره کنیم، بخش زیادی از هدر رفت انرژی، هزینه‌ها و آلودگی صوتی کم شود.

پنجره دو جداره 

پنجره دو جداره از UPVC ساخته می‌شود. تنوع بالا در مدل‌های مختلف این پنجره‌ها و همچنین ایجاد زیبایی بیشتربه نمای ساختمان‌ها و کاهش مصرف انرژی تنها بخش کوچکی از مزایای پنجره‌های UPVC دوجداره است. یاشیل درب ارائه‌دهنده انواع پنجره‌های دوجداره در ادامه به هر آنچه که باید درباره این پنجره‌ها بدانید از قبیل انواع مختلف آن‌ها و ویژگی‌های هر یک و نکات مهم در خرید این تجهیزات، اشاره خواهد کرد.

انواع پنجره دو جداره

پنجره دو جداره را می‌توان براساس فاکتورهای مختلفی دسته‌بندی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نحوه باز و بسته شدن پنجره و حالت پنجره‌ها اشاره کرد. به عبارت دیگر، این پنجره‌ها ممکن است به‌صورت کشویی باز و بسته شوند یا لولایی باشند. علاوه براین، پنجره‌های دوجداره به‌دلیل جنس آن‌ها به‌راحتی قابل فرم گیری بوده و به همین دلیل می‌توان متناسب با نمای ساختمان و محل نصب آن‌ها به شکل‌های منحنی و قوسی، مسطح و حتی شکل‌های کاملا مدرن و پیچیده طراحی و تولید شوند. دو مدل از رایج ترین و پرکاربردترین پنجره‌های دوجداره عبارت‌اند از:

پنجره دوجداره طرح فرانسوی: این مدل از پنجره‌ها شباهت زیادی با پنجره‌های قدیمی و معمولی آلومینیومی و آهنی دارد و به‌صورت لولایی به‌صورت تک لنگه و دولنگه باز و بسته می‌شوند.

پنجره دوجداره فولکس واگنی: اصلی‌ترین ویژگی این پنجره‌ها کشویی بودن آن‌ها است که در ساختمان‌های مدرن کاربرد زیادی داشته و به‌صورت مکانیکی، اتوماتیک و فول اتوماتیک می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد.

تا اینجا به مزایای پنجره دوجداره و انواع آن اشاره شد اما در ادامه می‌خواهیم به بررسی یک محصول دیگر یعنی کرکره‌های برقی بپردازیم.

مزایا در‌های اتوماتیک و صرفه‌جویی در مصرف انرژی

یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی یاشیل درب‌های اتوماتیک حرفه‌ای است.

در اتوماتیک با یک سیستم خاص کار می‌کند . فقط در صورت نیاز باز می‌شود و در نتیجه از هدر رفتن انرژی گرمایش  استفاده شده در ساختمان جلوگیری می‌شود همچنین این امکان وجود دارد که این در‌ها ازطریق برق از انرژی بالائی برای کارکرد خود استفاده نکنند. به عبارت دیگر استفاده از این محصولات در ورودی‌های ساختمان نتایج بسیار موفقی را برای صرفه جویی در مصرف انرژی از بسیاری جهات ارائه می‌دهد؛ همچنین از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

پنجره در ورود ساختمان یاشیل درب

محافظت از محیط‌های بهداشتی

در محیط‌هایی که  بهداشت حرف اول را می‌زند این نوع در ها  برای قطع ارتباط با بیرون و محیط آلوده بسیار مناسب هستند.

در‌های اتوماتیک بکار رفته در بیمارستان ها، آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان  محیط بهداشتی را در داخل این مکان‌ها حفظ می‌کند . علاوه‌بر این استفاده از این در‌ها در رستوران‌ها و کافی نت‌ها و نهار خوری‌ها به‌دلیل سریع باز و بسته شدن آن‌ها مناسب است، و مانع ورود گرد و غبار به داخل این اماکن می‌شود.

قیمت در اتوماتیک

قیمت در اتوماتیک نسبت به نوع آن‌ها متفاوت است کسانی که این در‌ها را نصب می‌کنند خیلی راحت می‌توانند در اتوماتیک را جایگزین در‌های قدیمی کنند. این در‌ها را بسته به نوع کاری که قرار است انجام دهند قیمت گذاری می‌کنند بعضی از در پارکینگ‌ها را می‌توان با اضافه کردن یک جک برقی ان را اتوماتیک کرد یا کلا آن را تعویض کرد  درضمن قیمت در‌های اتوماتیک بسته به کشور سازنده متفاوت است  قیمت‌های ذکر شده مجموع هزینه های در اتوماتیک شامل اپراتور – شیشه – فرم – حمل و نصب – قفل – باتری – مالیات بر ارزش افزوده  است. این قیمت‌ها در حال حاضر در بازار ایران از شش میلیون تا ده میلیون متغیر است.

کرکره برقی

کرکره‌های برقی، براساس نوع موتوربرقی به ۳ کرکره دستی، کرکره نیمه اتوماتیک موتوری و کرکره کاملاً اتوماتیک تقسیم می‌شوند. آن‌ها به‌راحتی می‌توانند با انرژی الکتریکی کار کنند.

کرکره‌ها دارای مدل‌ها و اندازه‌های مختلف هستند. باتوجه‌به مساحتی که باید نصب شود و سلیقه شخص قابل تغییر است. نصب کرکره‌های برقی باید توسط افراد مجرب و آموزش دیده انجام گردد زیرا نیاز به دانش دارد. به‌عنوان شرکت دکوراسیون و تخصص فنی مونتاژ کرکره می‌توانیم خدمات با کیفیتی را به شما ارائه دهیم. ما این خدمات را ازطریق اعضای تیم متخصصمان به شما ارائه می‌دهیم. می‌توانید ما را با آرامش خاطر انتخاب کنید.

کرکره برقی در کنار گلدان یاشیل درب

کرکره برقی نسبت به کرکره‌های سنتی چه مزایایی دارد؟

نکته خوب در مورد کرکره‌های برقی  این است که می‌توانید هر زمانی‌که بخواهید آن‌ها را به سمت بالا یا پایین بکشید. این بدین معنا است که در صورت بروز آتش سوزی می‌توانید از خانه خود به‌راحتی  خارج شوید. کرکره‌ها نه‌تنها قابل انعطاف هستند، بلکه به همان میزان محکم و سخت بوده و مانع از ورود سارقان به ملک شخصی شما می‌شوند. این کرکره‌های ساده می‌توانند خانه شما را از ورود اجباری افراد در امان بدارند.این ترکیبی است که بیشترصاحبان املاک به‌دنبال آن هستند.

علاوه‌بر امنیتی که ایجاد می‌کنند مانع نفوذ صدا و گرد و غبار به داخل خانه، مغازه یا گاراژ شما می‌شود.

تا اینجا به معرفی ۲ محصول پرطرفدار پرداختیم و آخرین محصولی که به معرفی آن می‌پردازیم در‌های اتوماتیک و مزایای آن‌ها است.

در این مطلب به شرح ۳ محصول کاربردی در ساختمان‌ها پرداختیم. مجموعه یاشیل درب با گسترده شدن شبکه فروش و نیازهای بازار ساخت و ساز اقدام به افزودن محصولات خود اعم از در ضد حریق و کرکره اتوماتیک و پنجره دوجداره UPVC به فهرست محصولات خود کرده است که گامی بزرگ در صنعت ساخت و ساز محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات آن به سایت مجموعه یاشیل درب مراجعه کنید.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده