نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

خرید انواع بازی از فروشگاه گیم شیرینگ

آرشیوی کامل از بازی های ویدیویی در قالب طرح هایی متنوع، امکان فروش یا اجاره بازی‌ها پس از تجربه، کسب درآمد از فروشگاه و همینطور ارتباط نزدیک مخاطب با فروشگاه در رویدادهای لایو درکنار یک پشتیبانی قابل اتکا، همون چیزی است که شما شایسته اش هستید.

فروشگاه گیم شیرینگ درکنار ارائه بازی های دیجیتالی به‌صورت اورجینال همراه‌با خریدهای قانونی، کامل ترین آرشیو ممکن از بازی های ویدیویی را برای کنسول‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. در فروشگاه گیم شیرینگ امکان تهیه بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم یعنی Playstation 4، Playstation 5، Xbox One، Xbox Series X|S و Nintendo Switch را در اختیار خواهید داشت.

پنج سایت کاربردی برای گیمرها

 فروشگاه گیم شیرینگ با استفاده از خدمات شیرینگ، طرح‌های متنوعی رو فراهم کرده تا شما با هر سلیقه و بودجه ای، امکان تجربه بازی مورد علاقه خودتون رو به‌دست بیارید.

  • اگر فرصت استفاده از بخش چند نفره آنلاین بازی‌ها رو ندارید، لزومی نداره هزینه اون رو پرداخت کنید، اکانت های شیرینگ آفلاین یک خرید منطقی برای شما خواهد بود.
  • اگر در تمام طول روز فرصت استفاده از یک بازی برای شما فراهم نیست، بازی‌ها رو برای 8 ساعت استفاده در روز تهیه و تنها بابت ساعت هایی که از آن استفاده می‌کنید هزینه بپردازید، این قابلیتی است که طرح شیرینگ زمانی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • اگر قصد استفاده از تمام بخش‌های یک بازی رو در تمام طول روز دارید، اکانت های شیرینگ دائمی اینکار رو به‌خوبی برای شما انجام می‌دهند.
  • اگر بیش از یک کنسول دارید یا صاحب کلوپ و گیم نت هستید، اکانت های کامل دیجیتالی پیشنهاد می‌شود که امکان استفاده از بازی رو روی بیش از یک کنسول برای شما فراهم می‌کند.

حالا که بازی مورد علاقه خودتون رو از فروشگاه گیم شیرینگ تهیه و اون رو تجربه کردید این امکان رو دارید تا بازی رو در بخشی تحت عنوان حراجی، برای  فروش به دیگر کاربران آگهی کنید. همچنین شما نیز با مراجعه به آرشیو بازی های حراجی امکان خرید بازی سایر کاربرها رو در اختیار خواهید داشت که معمولا قیمت‌های بسیار مناسبی برای فروش ثبت کرده‌اند.

بخش اجاره نیز یکی دیگر از امکانات بی نظیر در فروشگاه گیم شیرینگ است. با استفاده از این بخش می‌توانید ضمن حفظ مالکیت و استفاده از بازی های خود، آن‌ها را برای اجاره به دیگران ثبت کنید. همچنین شما نیز این امکان رو در اختیار دارید تا بازی سایر کاربرها را برای اجاره سفارش داده و با مبلغی بسیار اندک، برای مدت زمانی مشخص از بازی مورد علاقه خود استفاده کنید.

کسب درآمد از بازی

بخش کسب درآمد یکی از تازه ترین بخش‌های فروشگاه گیم شیرینگ است. با ثبت نام در سیستم کسب درآمد به‌عنوان همکار، کافی است فروشگاه گیم شیرینگ را به دوستان خود معرفی کنید. پس از ثبت نام دوستانتان در فروشگاه گیم شیرینگ، از هر سفارشی که آن‌ها ثبت می‌کنند، مقدار مشخصی درآمد کسب خواهید کرد. این سیستم به اینفلوئنسرها،صاحبان کلوپ و گیم نت ها، مغازه دارها و افرادی که دوستان گیمر زیادی دارند پیشنهاد می‌شود.

فروشگاه گیم شیرینگ همچنین با تولید محتوای ویدیویی تلاش می‌کند تا ارتباط نزدیکی با همراهان خود داشته باشد. با دنبال کردن کانال گیم شیرینگ در یوتیوب و استریم های ما در توییچ، تبدیل به دوستانی خوب برای هم خواهیم شد.

پشتیبانی فروشگاه گیم شیرینگ با توجه ویژه به اجرای قوانین و تعهدات خود، فضایی آرام و ایمن را برای استفاده مشترکین فروشگاه آماده کرده است. پشتیبانی تنها با هدف رضایت مشترکین و برای رعایت حقوق تمام کاربرهای فروشگاه، فعالیت می‌کند. اگرچه ما در این امر، بهترین نیستیم اما برای ارائه بهترین ها به شما تلاش می‌کنیم.

اکنون که با بخشی از خدمات ما آشنا شدید از شما برای استفاده از فروشگاه گیم شیرینگ، به آدرس Gamesharing.org دعوت می‌کنیم. علاوه‌بر بازدید از فروشگاه، با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما می‌توانید اخبار، اطلاعات و خدمات فروشگاه گیم شیرینگ را دنبال کنید و همواره با ما همراه باشید.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده