نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

مهاجرت به کشور رویایی استرالیا | اقامت از طریق اخذ ویزای سرمایه‎‌گذاری

استرالیا یکی از کشورهای توسعه یافته جهان است که طبق آمارهای اعلام شده برخی از شهرهای مهم آن از جمله ملبورن جز برترین شهرهای جهان انتخاب شده است و شهرهایی سیدنی، پرت و آدلید در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. این موضوع سطح رفاه اجتماعی و کیفیت بالای زندگی در این کشور را نشان می‌دهد.

آشنایی با استرالیا

مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور به روش‌های متفاوتی امکانپذیر است که مهم‌ترین آن‌ها مهاجرت کاری، سرمایه‌گذاری، تحصیلی و ازدواج است. برای مهاجرت به استرالیا این امکان را دارید که براساس شرایط شخصی و توانایی مالی خود مطمئن‌ترین راه را انتخاب کنید. در روند مهاجرت، استفاده از دانش  وکلای مهاجرتی منطقی‌ترین کار ممکن به نظر می‌رسد تا بتوانید با اطمینان خاطر در این مسیر گام بردارید.

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا به گزینه‌ای جذاب برای افراد تبدیل شده است. بسیاری از مردم جنوب شرقی آسیا، انگلیس و آفریقای جنوبی به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت به استرالیا گرفته‌اند، زیرا از دوستان ساکن استرالیا شنیده‌اند که این کشور فرصت های خوبی را برای زندگی ، کار و تحصیل فراهم کرده است. استرالیا به‌عنوان یک کشور توسعه یافته، شهرت خوبی برای استقبال از مهاجران، اقتصاد قوی، مشاغل پردرآمد، سبک زندگی مدرن و سطح بالای زندگی  دارد به طوری که مکرر به‌عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی معرفی می‌شود.

استرالیا کشوری مملو از مناظر دیدنی و جالب از جمله مناطق ساحلی است و همین مناطق زیبا و اغلب توریستی سرمایه‌گذاران زیادی را برای رشد و توسعه این مناطق به آن‌جا کشانده است. همچنین فرصت‌های شغلی عالی در این کشور به‌ویژه در شهرهایی مانند سیدنی، بریزبن، پرت و ملبورن وجود دارد.

فرهنگ این کشور بسیار متنوع است زیرا جمعیت این کشور ترکیبی عالی از اقوام مختف است و جالب است بدانید که تمام اعتبارات  شهروندی به بسیاری از مهاجرانی که به استرالیا می‌روند تعلق می‌گیرند. یکی از روش‌های مهاجرت به استرالیا، سرمایه‌گذاری در این کشور است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ویزای استرالیا

ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

اقامت در کشور زیبای استرالیا ازطریق ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا یا همان ویزای ۱۸۸ برای افرادی مناسب است که با هدف سرمایه‌گذاری و کارآفرینی به این کشور وارد می‌شوند. اعتبار ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا چهار سال و به‌صورت موقت است؛ البته در صورت اجرای تمام تعهدات در این چهار سال می‌توانید آن را به ویزای دائم تبدیل کنید. برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا، باید ازطریق یکی از استان‌های آن اقدام کنید و در ادامه تاییدیه این کشور را دریافت کنید. با این ویزا می‌توانید برای همسر و فرزندان خود نیز اقامت بگیرید.

شرایط سرمایه‌گذار

طرح ویزای سرمایه‌گذار استرالیا برای صاحبان مشاغل یا سرمایه‌گذاران ایجاد شده است تا بتوانند وجوه و تخصص خود را در مشارکت  یک تجارت جدید یا از قبل تأسیس شده در استرالیا بکار گیرند. شرایط مختلفی برای این متقاضیان در نظر گرفته شده است که البته اگر ارزش سرمایه‌گذاری بسیار بالا باشد برخی شرایط مانند سن را می‌شود درنظر نگرفت.

از شرایط عمومی این ویزا این است که متقاضیان سرمایه‌گذاری باید حداکثر ۵۵ سال سن و حداقل نمره ۶ زمون آیلتس را داشته باشند. سرمایه‌گذار باید برنامه فعالیت‌های خود را به‌صورت کامل به اداره مهاجرت استرالیا تحویل دهد. همچنین متقاضیان دریافت این نوع ویزا باید حداقل 65 امتیاز را کسب کنند. سرمایه‌گذار باید کارفرمایی یا خود فرمایی خود را به مدت دو سال مالی کامل در کشور مبدا اثبات کند.

درمورد میزان سرمایه نیز، حداقل دارایی سرمایه‌گذار باید ۸۰۰.۰۰۰ دلار استرالیا باشد اما حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت ویزا و اقامت حداقل ۲۰۰.۰۰۰ دلار استرالیا است که باید در کسب‌و‌کار مورد نظر سرمایه‌گذاری شود. البته لازم است سرمایه‌گذاران حداقل ۱۰٪ از سرمایه مد نظر خود را یک سال پیش از شروع فعالیت برای سازمان کارآفرینی استرالیا واریز کنند. در صورت داشتن این شرایط  می‌توانید برای اخذ ویزا اقدام کنید و مدارک مرتبط مانند گزارش‌های مالی، قیمت‌گذاری املاک، طرح کسب‌وکار و غیره را برای اداره مهاجرت ارسال کنید و منتظر تاییدیه این اداره باشید.

وکیل مهاجرت به استرالیا در ملبورن

برای پیش‌برد برنامه‌های مهاجرت به‌ویژه در زمینه‌های حقوقی حتما لازم است که از فردی خبره و مسلط به امور مهاجرت مشورت بگیرید. استخدام وکیل مهاجرت در ملبورن می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. وکیل مهاجرت به استرالیا در ملبورن با دانش به روز، اطلاع از قوانین جدید در استرالیا، آشنایی با پیچ و خم‌های قانونی و تجربه اعزام صدها مهاجر دیگر به شما کمک می‌کند تا این مسیر را بدون دردسر پشت سر بگذارید.

وکیل مارا

 وکیل مارا یا همان وکیل استرالیا  از طرف دولت استرالیا مجوز دارد که به‌طور رسمی امور مهاجرتی شما را در استرالیا انجام دهد. اهمیت این موضوع در این است که بنا بر قوانین استرالیا فقط افرادی می‌توانند در روند مهاجرت، پرونده شما را ثبت و امور شما را پیگیری کنند که از وکلای مهاجرت به استرالیا و مورد تایید این کشور باشند. عنوان وکیل مارا به این معنی است که این فرد خود اقامت استرالیا دارد و تحصیلات خود را در رشته حقوق مهاجرت در استرالیا به پایان رسانده است. وکیل مارا جهت اطلاع از قوانین و مقررات جدید موظف است هر سال در دوره‌های به‌روزرسانی شرکت کند و در صورت عدم شرکت در این دوره‌ها، مدارک این وکلا تمدید نخواهد شد.

شهر ملبورن در استرالیا

سخن پایانی

کشور استرالیا را می‌توان در زمره مهاجرپذیرترین کشورهای جهان قرار داد که از روش‌های مختلفی می‌توان برای اقامت آن اقدام کرد، اما با افزایش درخواست مهاجرت به استرالیا، این کشور تا حدی سختگیرانه عمل می‌کند. بنابراین توصیه ما این است که در روند درخواست مهاجرت خود از یک وکیل مهاجرت به استرالیا در ملبورن بهره ببرید. توجه داشته باشید که سازمان مارا تنها در صورتی از شما حمایت می‌کند که پرونده شما ازطریق وکیل مهاجرت استرالیا ارسال شده باشد.

ویزا پیک با همراهی  وکلای مهاجرتی استرالیا که در کار خود باتجربه و از موفق‌ترین‌ها هستند به شما کمک می‌کند تا در حداقل زمان با کمترین هزینه پرونده مهاجرتی خود را پیش ببرید و نتیجه مطلوب بگیرید.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده