نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

چاپ بی‌حاشیه‌ی خاطرات با اپسون

اپسون EPSON یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده چاپگرهای اداری و خانگی است.

شرکت اپسون فعالیت خود را از سال ۱۹۴۲ میلادی در شهر «سوآ» ژاپن آغاز کرد و در سال ۱۹۶۸ میلادی اولین چاپ­گر کوچک جهان را با نام EP-101 به بازار عرضه کرد. اپسون در ۵۲ سال گذشته موفق به تولید بهینه‌ترین چاپ­گرهای موجود در بازار شده است و قصد دارد همین روند را در آینده نیز ادامه دهد.

سری L اپسون، چاپ‌گرهایی رنگی با قدرت و سرعت بالا هستند که به‌لطف چاپ مکانیکی فشرده -فناوری MICRO PIEZ- به‌جای چاپ حرارتی، عکس‌های با کیفیت تری را چاپ می­کنند. مدل L805 از این سری با پشتیبانی از فناوری‌های متعدد خاص اپسون، چاپ‌گری مناسب برای استودیوهای شخصی و جمع‌و‌جور است که با کمک فناوری اکوتانک (EcoTank) اپسون شاهد صرفه‌جویی بالای این محصول در چاپ‌های رنگی به‌ویژه روی لوح‌های فشرده و کاغذهای گلاسه می‌باشیم.

چاپ سی دی با پرینتر اپسون آواژنگ

 

البته مدل L805 تنها مناسب عکاسان تازه‌کار و استودیوهای کوچک نیست؛ توانایی چاپ ۱۹۰۰ عکس در سایز ۱۵ در ۱۰ با وضوح ۵۷۵۰ در ۱۴۴۰ DPI کیفیت خارق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می­‌دهد. درکنار کیفیت بالای وضوح چاپ این مدل کم‌لطفی است اگر از سرعت چاپ آن حرفی نزنیم، تنها در مدت زمان کوتاه ۱۲ ثانیه می­توانید عکس‌هایی با سایز ۱۵ در ۱۰ را بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای چاپ کنید.

مهم‌ترین ویژگی چاپ‌گرهای جدید اپسون مخزن جوهر است؛ اگر از تعویض کارتریج‌های چاپ‌گر خود خسته شده‌اید می‌توانید با انتخاب یکی از این چاپ‌گر ها خیال خود را آسوده کنید. اپسون در جعبه مدل L805، شش قوطی جوهر با رنگ‌های مشکی، ارغوانی، ارغوانی روشن، زرد، فیروزه‌ای و فیروزه‌ای روشن قرار داده است که هر کدام گنجایشی ۷۰ میلی‌لیتری دارند؛ کافی‌ست هر بار که مخزن هر رنگ از چاپ‌گرتان خالی شد، آن را به‌سادگی پر کرده و به استفاده دوباره از دستگاه بپردازید.

این چاپ‌گر درکنار پورت USB 2.0 ازطریق وای-فای (WI-FI) نیز به رایانه یا دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود و امکان چاپ ازطریق شبکه بی­سیم را با ۹۰ نازل مشکی و رنگی خود میسر می­کند. مدل L805 به وسیله این نازل‌ها، توانایی چاپ روی کاغذ A4 و لوح فشرده را درکنار چاپ بی­حاشیه عکس برای کاربران ممکن می­کند.

در نتیجه اگر به‌دنبال یک چاپ‌گر حرفه‌ای و با سرعت بالا هستید، چاپ‌گر اپسون مدل L805 با سرعت چاپ ۳۸ صفحه در هر دقیقه می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی مناسب برای خرید باشد؛ چاپ‌گری جمع‌و‌جور، کم‌مصرف و قوی که مناسب کار استودیوها نیز است.

این محصول را می­توانید با ۱۸ ماه ضمانت معتبر آواژنگ و ازطریق فروشگاه اینترنتی این شرکت یا نمایندگی‌های سراسر کشور تهیه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده