نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

خرید کنسول PS5 از فروشگاه اینترنتی آی گیمر

شاید هیچکس به اندازه یک گیمر حرفه ای نمی تواند، عاشق زیر و بم ها، گرافیک، سرعت، صدای سه بعدی، دسته منحصر به فرد و یا واقعیت مجازی تعبیه شده در کنسول جدید سونی باشد. لذت لمس دسته پیشرفته و منحصر به فرد PS5 می تواند یکی از لحضات بی نظیر یک گیمر باشد.

همچنین می توان پیش بینی کرد قابلیت های منحصر به فرد این کنسول، شرکت های بزرگ بازی سازی را مجبور خواهد نمود تا بازی هایی بسازند که تمامی ضرفیت های پنهان PS5 را به گوشه رینگ ارزیابی برده و به چالش بکشند، که در این صورت هیچکس به اندازه یک گیمر احساس خوشبختی نخواهد کرد. به طور خاصه و بدون شک کنسول نسل پنجم سونی با پیشرفت‌های خود می‌تواند گیمرها را شگفت زده کند و تغییرات مهمی در دنیای گیم به وجود آورد.پسPs5 بخرید و شگفت زده شوید.

توصیه می کنم PS5 را از فروشگاه اینترنتی آی گیمر بخرید. چرا؟

شاید در نگاه اول همه فروشگاه های آنلاین فروش کنسول بازی شبیه هم باشند، اما آی گیمر تفاوت هایی دارد.

اسکین کنسول یکی از محصولات اختصاصی است که در فروشگاه آی گیمر عرضه می شود. تنوع بالای این اسکین ها باعث می شود بتوانید کنسول خود را به هر طرح و شکلی که می خواهید در بیاورید. این اسکین ها در طرح های محبوبی مثل کاور بازی‌های پر طرفدار، پرچم تیم های باشگاهی و … عرضه می شوند و برای هر دو کنسول سونی و مایکروسافت قابلیت استفاده دارند.

محصولات اختصاصی آی گیمر به اسکین کنسول خلاصه نمی شود. آی گیمر تولید کننده انواع کیف های کنسول هم است. این کیف ها با کیفیت استانداردی که دارند در جا به جایی ها به خوبی از کنسول محافظت می کنند. کیف کنسول آی گیمر هم مثل اسکین های این مجموعه در انواع طرح های محبوب تولید و عرضه شده است.

لایت بار ژله ای دیگر محصول جذاب این مجموعه است. لایت بار ژله ای بر روی دسته ی کنسول چسبانده می شود و ظاهر زیبایی به آن می بخشد. حتما از تنوع لایت بارها متعجب خواهید شد.

اما... همه این جذابیت ها که بالا گفتیم یک طرف ماجراست و طرف دیگر ماجرا خدمت جدید آی گیمراست، که لذت گشت و گذار در این فروشگاه را جذابتر می کند، شما می توانید بازی های کارکرده و دست دوم ps4 خریداری شده خود از سایت آی گیمر را قبل از ۱۰ روز دوباره با کسر شدن ۱۵% (برای بازی های زیر ۳۰۰ هزار تومان ) و ۲۰% (برای بازی های بالای ۳۰۰ هزار تومان) و بدون در نظر گرفتن قیمت روز بازی برگردانده و مابقی پول خود را پس بگیرید. یعنی 10 روز فرصت دارید بازی کنید و فقط مبلغ اجاره بازی پرداخت کنید. یعنی با پرداخت پول یک بازی 3، 4 یا 5 بازی را می توانید بازی کنید.

در زمینه بازی های آکبند و قیمت کنسول ها نیز فروشگاه اینترنتی آی گیمر شرایط ویژه ای دارد. این مجموعه فقط عرضه کننده محصولات نیست بلکه در زمینه واردات مشغول می باشد.به همین دلیل کنسول خریداری شده از این فروشگاه بدون واسطه و قیمت آن را کاملا رقابتی و مقرون به صرفه است.

البته برای استفاده از این امکانات ویژه حتما با فروشگاه تماس بگیرید.

خرید بازی ps5

علاوه بر مطالب فوق می توانید در سایت با انتخاب بازی های مورد علاقه تان برای خرید بازی PS5 اقدام کنید.

آی گیمر بازی های پلی استیشن 5

قیمت پلی استیشن 5

می دانید که شرکت سونی قیمت پلی استیشن ۵ و نسخه دیجیتالی آن را اعلام کرده است که قیمت پلی استیشن ۵ برابر با ۴۹۹ دلار است. همچنین مشخص شد که نسخه دیجیتالی پلی استیشن ۵ که از دیسک پشتیبانی نمی‌کند، ۳۹۹ دلار قیمت عرضه می شود.

با توجه به ثابت نبودن نرخ ارز برای مشاهده قیمت دقیق پلی استیشن 5 و مشخصات آن به صفحه فروشگاه مراجعه کنید.

دوال سنس هدست پلاس

خرید دسته ی ps5

اگر علاقه‌مند به بازی به صورت جمعی استید باید توجه داشته باشید در هنگام خرید کنسول ps5 به صورت پیش فرض یک دسته خواهید داشت اما ممکن است این برای شما کافی نبوده و به دسته های بیشتری احتیاج داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی آی گیمر می توانید این نیاز را بر طرف کنید و به هر تعداد که خواستید دسته‌ی ps5 تهیه کنید.

برای خرید دسته ps5 و اطلاع از قیمت دقیق آن به صفحه خرید دسته ps5 مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده