نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

کارت گرافیک های سری RTX 3060 Ti شرکت MSI در مدل های مختلف معرفی شدند

 شرکت MSI به طور رسمی کارت گرافیک های سری RTX 3060 Ti خود را در مدل های مختلف معرفی کرد. 

زبان طراحی جدید و عملکرد بهینه از مهمترین ویزگی کارت گرافیک های جدید MSI است در واقع مبتنی بر تراشه گرافیکی خانواده Ampere انویدیا است.

کارت گرافیک RTX 3060 Ti

کارت گرافیک های جدید انویدیا با پشتیبانی از معماری Ampere به همراه نسل دوم هسته های RT و نسل سوم هسته های Tensor، قدرتمندترین پلتفرم بازی رایانه ای در جهان را ارائه می دهند. با شتاب دهنده سخت افزاری Ray tracing و هوش مصنوعی موجود در کارت گرافیک GeForce RTX 3060 Ti، گیم پلی روان را می توانید در رزولوشن 1080 پیکسل و 1440 پیکسل تجربه کنید که با وجود برچسب قیمت 399 دلار می تواند یک گزینه ایده آل برای کاربران و گیمرها باشد.

همچنین کارت گرافیک RTX 3060 Ti از جدیدترین فناوری های انویدیا هم پشتیبانی می کند. فناوری NVIDIA DLSS که برای تسریع در عملکرد گیم پلی با کمک هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته، هم اکنون در بیش از 25 بازی در دسترس است. فناوری NVIDIA Reflex که تاخیر سیستم را کاهش می دهد (تأخیر ورودی) مناسب بازی های چند نفره است. فناوری NVIDIA Broadcast مجموعه ای از پیشرفت های صوتی و تصویری AI همچون پس زمینه های مجازی و حذف نویز در زمان مکالمه است که کاربران می توانند در تماس ها و جلسات ویدیویی اعمال کنند. بنابراین خواه در حال بازی باشید یا در حال اجرای ویدیو کنفرانس، کارت گرافیکی مانند RTX 3060 Ti می تواند با توجه به قیمت مناسب، همراه همیشگی شما باشد.

کارت گرافی RTX 360 Ti سری Gaming Trio ام اس آی

کارت گرافیک RTX 3060 Ti سری MSI GAMING TRIO

کارت گرافیک های سری GAMING ام اس آی، این بار با زبان طراحی جدید پا به میدان گذاشته است. ترکیبی از ظاهر جدید و جذاب به همراه عملکرد بالا از ویژگی های این کارت ها است. خنک کننده ای کاربردی با استفاده از سه فن جدید TORX Fan 4.0، کمترین نویز را به همراه عملکرد بالا ارائه می دهد. سیستم خنک کننده TRI FROZR 2 در این کارت گرافیک با ساختاری جدید، بیشترین میزان دفع حرارت از پردازنده گرافیکی و قطعات مهم کارت را ممکن می سازد. 

نورپردازی RGB به طور گسترده به یکی از جذابیت های سری GAMING تبدیل شده است. نورپردازی Mystic Light قابلیت مدیریت با نرم افزارهای Mystic Light Sync و Ambient Link را داشته و همچنین می تواند با دیگر قطعات داخلی همگام سازی شود.

کارت گرافیک RTX 3060 Ti سری MSI GAMING

ام اس آی با ساخت RTX 3060 Ti نسل هشتم TWIN FROZR را به رخ می کشد. طراحی بهبود یافته نسل هشتم TWIN FROZR در کارت گرافیک RTX 3060 Ti به همراه دو فن TORX 4.0، به بالاترین عملکرد یک خنک کننده دوفن رسیده است. فن هایی که بیشترین تمرکز را برای تولید جریان هوا بهینه دارند و هیت سینکی که با ساختار ترمودینامیکی در تلاش است تا به طور موثر گرمای تولید شده را دفع کند. زبان طراحی جدید و نورپردازی Mystic Light با قابلیت مدیریت گسترده و همگام سازی با دیگر قطعات از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک است.

کارت گرافیک RTX 3060 Ti سری MSI VENTUS

کارت گرافیک RTX 3060 Ti سری MSI VENTUS

سری محبوب VENTUS در قالب RTX 3060 Ti در دو مدل روانه بازار می شود. ونتوس 3 فن و ونتوس 2 فن مجهز به فن های TORX Fan 3.0 هستند. سیستم خنک کننده ای که بارها عملکرد خوبش را ثابت کرده است. چه گیمر باشید و چه تولید کننده محتوا، تمرکز سری VENTUS بر روی عملکرد است. خنک کننده قدرتمند، بک پلیتی با متریال فلز برس خورده و طراخی کاربردی، سری ونتوس را به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند.

MSI AFTERBURNER

MSI Afterburner شناخته شده ترین و پرکاربردترین نرم افزار اورکلاکینگ کارت گرافیک در جهان است. این نرم افزار به کاربران امکان کنترل کامل کارت گرافیک در زمان واقعی را می دهد. نرم افزار Afterburner به لطف بهینه بودن با سخت افزار، یک تجربه رایگان و عالی را در بازی فراهم می کند.

MSI DRAGON CENTER

نرم افزار MSI DRAGON CENTER یک پلتفرم واحد برای ارائه تمام نرم افزارهای MSI است تا دسترسی کاربر به گزینه های مورد نظر را راحت تر کند. مدیریت سخت افزار با این نرم افزار حتی در نسخه های جدید آسان تر شده به طوری که تنها با فعال کردن حالت Gaming Mode می تواند قطعات مورد نیاز را برای تجربه بهتر بهینه سازی کند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده