نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

معرفی هیروهای بازی دوتا 2 و ویژگی های آن از زبان UCUP

دوتا 2 یکی از قدیمی‌ترین بازی‌هایی محسوب می‌شود که از چندی پیش مورد توجه کاربران قرار گرفته است و افراد زیادی به آن می‌پردازند.

توجه داشته باشید که این بازی یکی از سخت ترین بازی‌های ممکن به نظر می‌رسد که در آن ۱۱۶ هیرو وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی و توانایی‌های مخصوص به خود را دارند. ما در این مقاله تصمیم داریم برای شما به معرفی قدرتمند ترین هیروهای دوتا 2 بپردازیم تا شما پیش از انجام بازی با آن‌ها آشنا شوید.

هیروی Vengeful Spirit

Vengeful Spirit یکی از قدرتمندترین هیرو دوتا 2 است که از ویژگی و خصوصیت‌های مناسبی برخوردار است. این هیرو در زمینه Support به خوبی عمل می‌کند، چرا که برای آن ویژگی‌های گوناگونی چون توانایی Stun تک هدفی و کسب Agility وجود دارد. همچنین این هیرو توانایی دیگری نیز دارد که ممکن است در ابتدا برای گیمر سخت و پیچیده به نظر برسد، اما در گذر زمان فرد متوجه می‌شود که این توانایی می‌تواند در موضوع وظیفه‌ی Support بسیار ارزشمند و کارآمد باشد. اگر به‌دنبال یک هیروی مناسب در زمینه Support هستید، هیروی Vengeful Spirit می‌تواند انتخاب مناسبی به نظر برسد.

هیروی Vengeful Spirit

خوب است بدانید سایت یوکاپ بروزترین آیتم های dota2 را با کمترین قیمت ارائه کرده و شما می‌توانید از بخش خرید آیتم دوتا2 (dota2)، دسته مورد نظر خود را انتخاب و آیتم های انتخابی خود را خریداری فرمایید.

هیرو Axe

اگر به‌دنبال یک هیرو دوتا 2 قوی هستید، Axe انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد؛ چرا که این هیرو می‌تواند به خوبی در درگیری‌های تیمی شرکت کند و همچنین می‌توانید از آن به سبب قدرت بالایی که دارد از رفتن به محیط‌هایی چون جنگل استفاده کنید. از طرفی دیگر این هیرو از هیروهای دوتا 2، می‌تواند به خوبی نیروی Carry که از نیروهای حریف است را فلج می‌کند.

Axe از دسته هیروهایی محسوب می‌شود که از آیتم‌هایی چون Vangaurd و Heart برخوردار است و از همین جهت کشتن آن کار ساده و آسانی نخواهد بود و می‌تواند برای شما به مدت نسبتا طولانی بازی کنید. با تمام این تفاسیر، Axe را می‌توان جزو برترین هیرو دوتا 2 در نظر گرفت.

هیرو Earth Shaker

یکی از بهترین هیرو دوتا 2 را می‌توان ارت شیکر در نظر گرفت. شما می‌توانید با انتخاب این هیرو حریف را به‌طور کامل گیج کنید، چرا که برای این هیرو stun های بسیار و قوی وجود دارند که این ویژگی را به هیرو می‌بخشند. همچنین یک انتخاب مناسب برای شرکت در جنگ‌های تیمی محسوب می‌شود که می‌تواند با ویژگی Echo Slam جریان بازی را شخصا عوض کند.

هیروی تینکر در بازی دوتا ۲

هیرو Tinker

هیرو تینکر به سبب قدرت بالایی که در زمینه push دارد، می‌تواند به‌راحتی برای شما پول در بیاورد، شما می‌توانید با اسپل 3، تینکر را به آسانی farm کنید و ازطریق آن به کسب پول بپردازید. البته از اصلی‌ترین مزیت‌های تینکر که یک هیرو دوتا 2 است، می‌توان به حضور آن در هر جای نقشه اشاره کرد، به طوری که اگر بازی را به خوبی هدایت کنید، امکان به‌دست گرفتن بازی برای شما وجود خواهد داشت. همچنین شما با انتخاب این هیرو امکان رفتن به جنگل را خواهید داشت و می‌توانید به‌راحتی به لابه‌لای جنگل‌ها بروید و از اسپل های خود استفاده کنید؛ بدون آنکه دشمن شما را مشاهده کند.

هیرو Invoker

اینورکر قطع به یقین از بهترین هیرو دوتا 2 است که می‌توان آن را در رتبه‌های اول بهترین هیرو ها قرار داد. توجه داشته باشید که این هیرو به سبب قدرت بالایی که در بخش اتک های خود دارد، می‌تواند به‌راحتی دشمن را از پا در بیاورد و کمتر کسی است که بتواند دربرابر حمله‌های آن طاقت بیاورد. از دیگر ویژگی‌های اینورکر باید به ویژگی Hand of midas نیز اشاره کرد، این هیرو با استفاده از این ویژگی قابلیت بالا بردن فارم را دارد که این موضوع، موضوع حائز اهمیتی به نظر می‌رسد.

هیرو Bristleback

یکی از سرسخت ترین هیرو dota 2، بدون شک Bristleback است. این هیرو از آنجایی که قدرت بالایی دارد به‌راحتی از پا در نمی‌آید، به‌ویژه زمانی‌که دشمن از پشت به آن حمله می‌کند. اگر شما از دسته بازیکن‌هایی هستید که از کشته شدن در طول بازی خسته شده اید، انتخاب Bristleback می‌تواند انتخاب مناسبی به نظر برسد.

هیرو Sniper

اگر به‌تازگی شروع به بازی کردید و به‌دنبال یک هیرو دوتا 2 مناسب هستید، اسنیپر را انتخاب کنید. این هیرو از دسته هیروهای Carry محسوب می‌شود که می‌تواند نیاز بازیکن‌های تازه وارد را برطرف کند. از ویژگی‌های این هیرو دوتا 2 می‌توان به بالا بودن محدوده‌ی تیراندازی اشاره کرد؛ این ویژگی می‌تواند رقبای شما را آزار دهد، چرا که این هیرو می‌تواند دشمنان را از بین ببرد و خودش کمترین آسیب را ببیند.

هیروی زئوس در بازی دوتا 2

هیرو Zeus

زئوس از دیگر هیرو دوتا 2 است که همانند Sniper برای بازیکنان تازه وارد مناسب است. افراد می‌توانند با انتخاب این هیرو به آسانی وارد جریان بازی شوند. همچنین لازم است بدانید که این هیرو از دسته هیروهای Lane میانی است که قدرت و ویژگی‌های متفاوتی دارد؛ برای مثال باید گفت هیچ یک از بازیکن‌های حریف توانایی فرار کردن از رعد و برق‌های این هیرو را نخواهند داشت و به ندرت پیش می‌آید که کسی از رعد و برق‌های زئوس جاخالی دهد.

هیرو Crystal Maiden

اگر به‌دنبال یک هیروی قدرتمند هستید، Crystal Maiden انتخاب مناسبی نخواهد بود؛ چرا که این هیرو نمی‌توانند به خوبی در بازی Late ظاهر شود و به احتمال زیاد با انتخاب آن شکست خواهید خورد. این هیرو علاوه‌بر آنکه قدرت زیادی ندارد و سرعت آن کم است؛ بسیار آسیب پذیر نیز به نظر می‌رسد. درکنار تمام این مسائل، افراد تازه وارد می‌توانند از آن استفاده کنند، چرا که بازی با آن به نسبت راحت خواهد بود.

هیرو Lion

یکی دیگر از هیرو دوتا 2، هیرو لیون است که از قدرت و ویژگی‌های مناسبی برخوردار بوده و به شما اجازه می‌دهد به خوبی به بازی بپردازید. این هیرو ویژگی چون Disable را دارد که به آن کمک می‌کند در کوتاه ترین زمان رقیب را از بین ببرد.

در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از هیروهای dota2 پرداختیم و اکنون شما می‌توانید با هر یک از این هیروها به بازی بپردازید. البته توجه داشته باشید که هیرو دوتا 2 تنها به این ۱۰ مورد ختم نمی‌شود و هیروهای بسیار دیگری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات در خصوص آیتم های دو تا 2 و خرید فوری و ارزان این آیتم ها می‌توانید به آدرس https://ucup.ir مراجعه کنید یا ازطریق اطلاعات تماس زیر با یوکاپ در ارتباط باشید. در صورت علاقمه به مسابقات اینترنشنال 10 می‌توانید جزئیات بیشتری از این رویداد بدانید. 

ایمیل: ucup.gamesite@gmail.com

شماره تماس: 02128424166

آدرس: تهران، محله تهران پارس، خیابان تیر انداز، نرسیده به فلکه اول تهرانپارس، انتهای کوچه ۱۳۶ شرقی، پلاک 2.1، ساختمان سیلور سنتر، طبقه 6، واحد 609

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده