نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی از طریق پنل ملی‌پیامک

نظرسنجی‌های پیامکی فرصتی را برای شما فراهم می‌کنند که با مشتریان‌تان در ارتباط باشید و از نظرات و خواسته‌های آن‌ها برای بهبود خدمات و سرویس‌دهی کسب‌وکارتان کمک بگیرید.

همچنین مسابقات پیامکی یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات و تشویق مخاطبان به تعامل با کسب‌وکار شما محسوب می‌شود. این روش بیشترین بازدهی را دارد و می‌تواند تا حد زیادی خروجی موفقی هم داشته باشد.

در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که چگونه یک مسابقه پیامکی برگزار کنید تا بازخورد خوبی داشته باشد؛ سپس سامانه ملی پیامک را معرفی می‌کنیم که ساده‌ترین راه برای برگزاری نظرسنجی‌های پیامکی را پیش پای کاربران گذاشته است.

نکات مهم برای برگزاری مسابقه، قرعه‌کشی و نظرسنجی پیامکی

مشتریان دارایی اصلی هر کسب‌وکاری هستند و باید برای جلب نظر و تعامل بیشتر با آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی یکی از راهکارهایی است که ارتباط و تعامل مشتریان با تجارت شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند که کیفیت و خدمات کسب‌وکارتان را بهبود ببخشید.

مسابقه پیامکی و نظرسنجی پیامکی هر دو از یک ماژول بهره می‌برند. با این تفاوت که در مسابقات پیامکی می‌توانید فرآیندی را در پنل پیامکی خود تعریف کنید که در صورت ارسال پاسخ اشتباه توسط مخاطبان، یک متن پیش‌فرض مانند «متاسفانه پاسخ شما صحیح نیست» به‌صورت خودکار در قالب پیامک ارسال شود یا درصورتی که پاسخ مخاطبان صحیح بود، یک پیامک پیش‌فرض مانند «تبریک، پاسخ شما صحیح است» به‌صورت خودکار برای آن‌ها ارسال شود.

برای برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی باید اصول ساده و البته بسیار مهمی را رعایت کنید تا از اجرای آن، بهترین نتیجه را بگیرید.

مسابقه پیامکی

برای راه‌اندازی مسابقه پیامکی که جنبه تبلیغاتی برای برند یا سازمان شما را دارد، باید از نکات و قوانین تبلیغات پیامکی آگاه باشید. درواقع پیش از شرکت در مسابقه پیامکی، شرکت‌کنندگان باید اطلاعات زیر را در اختیار داشته باشند.

  • پیش از هر چیزی باید به‌صورت مشخص تعریف کنید که رقابت برای چه موضوعی شکل می‌گیرد.
  • باید تمام اطلاعاتی که در اختیار مخاطب قرار می‌گیرند، کاملاً معتبر و صحیح باشند.
  • مراحل رقابتی پیش‌روی مخاطب در این مسابقه پیامکی را به‌صورت دقیق مشخص کنید.
  • برآورد دقیقی از هزینه ورود به مسابقه تعیین کنید.
  • مبنای بررسی پاسخ‌ها در طی مسابقه مشخص باشد تا نتایج به‌صورت عادلانه و صحیح بررسی شوند.
  • باید تاریخ پایان مسابقه و بسته شدن رقابت تعیین شود.
  • باید بدانید که نتایج مسابقه چگونه به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسد.
  • مشخص کنید که شرکت‌کنندگان به چه صورتی می‌توانند یک نسخه از قوانین رقابت را در دست داشته باشند.
  • همچنین باید مشخص کنید که برنده مسابقه پیامکی چگونه می‌تواند جایزه خودش را دریافت کند.

در رابطه با زمان پایان مسابقه و بسته شدن رقابت‌ها باید توجه داشته باشید که تاریخ بسته شدن یک مسابقه پیامکی در یک زمان خاص باشد، مگر در شرایطی که جوایز فوری باشند. زمانی‌که یک مشتری وارد مسابقه پیامکی می‌شود، باید پس از ارسال پاسخ، پیامکی مبنی بر ورودش به مسابقه ارسال شود تا مطمئن شود که در مسابقه شرکت داده می‌شود.

پس از بسته شدن مسابقه نیز باید نتایج شرکت‌کنندگان در یک بازه زمانی مشخص اعلام شده و جوایز نیز در یک زمان مشخص ارائه شوند. زمان‌بندی‌های دقیق و ذکر شرایط و قوانین به‌صورت واضح و صریح، در تبلیغات شما بسیار موثر است و حس اعتماد و اطمینان را در مخاطبان ایجاد می‌کند.

وکتور انجام تست و تیک زدن

نظرسنجی پیامکی

در سازمان‌دهی نظرسنجی‌های پیامکی، در ابتدا باید سؤال‌های کاربردی و ضروری برای بهبود خدمات و سرویس‌دهی را به بیانی ساده مطرح کنید. پاسخ‌ها نیز باید به‌صورت هوشمند از پیش تعریف شوند تا اهداف شما از نظرسنجی و پرسیدن نظر کاربران محقق شود. چراکه پاسخ‌هایی مانند «بله» و «خیر» نمی‌توانند به بهبود کسب‌وکار شما کمک کنند.

همچنین برای ترغیب کاربران به شرکت در نظرسنجی می‌توانید جوایزی را در نظر بگیرید و در پایان نظرسنجی، در یک زمان مشخص که مخاطبان نیز به‌خوبی از آن اطلاع  دارند، به قید قرعه به آن‌ها جوایزی اهدا کنید.

استفاده از نظرسنجی‌های پیامکی علاوه‌بر اینکه جنبه تبلیغاتی برای برند شما دارند، درنهایت به بهبود کیفیت کسب‌وکار شما نیز کمک شایانی می‌کنند. پس باید برای انتخاب پنل پیامکی مناسب و حرفه‌ای، دقت کافی داشته باشید.

معرفی سامانه پیامکی ملی پیامک

سامانه ملی پیامک یک سامانه پیامکی معمولی نیست. بلکه یک ابزار قدرتمند و کامل برای کسب‌وکار شما محسوب می‌شود که به کمک آن می‌توانید مشتریان را جذب کنید، آن‌ها را حفظ کرده و یک رابطه پایدار میان تجارت‌تان و مشتریان ایجاد کنید. به کمک پنل پیامکی ملی پیامک می‌توانید کسب‌وکارتان را بهبود ببخشید و کیفیت خدمات و محصولات خود را افزایش بدهید وو

 

ملی پیامک ارسال SMS

یا حتی نمایندگی پنل اس ام اس را از ملی پیامک دریافت کنید و درآمد جانبی بیشتری نیز داشته باشید.

مهم‌ترین و برجسته‌ترین قابلیت سامانه پیامکی ملی پیامک در راستای تعامل بهتر و بیشتر مشتریان با کسب‌وکارتان، قابلیت برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی است.

بررسی هوشمند پیامک‌های دریافتی، ارسال کارت ویزیت، ارسال هوشمند پیامک، پیامک‌های صوتی، امکان امتیازدهی به مخاطبان از دیگر قابلیت‌های برجسته ملی پیامک هستند که آن را در میان بهترین سامانه‌های پیامکی قرار می‌دهد.

برای بررسی تمام امکانات سامانه ملی پیامک به ادرس www.melipayamak.com سر بزنید. در این راه اگر سوالی برایتان پیش آمد با شماره 02163404 تماس بگیرید. کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما هستند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده