نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

هاستیدا، هر آنچه که برای کسب و کار آنلاین خود نیاز دارید

چرا تجارت شما به حضور آنلاین نیاز دارد؟ در عصر دیجیتال، حضور آنلاین برای کسب و کارها کاملاً ضروری است.

فرقی ندارد که کسب‌و‌کار شما دارای یک وب سایت، یک سیستم تجارت الکترونیکی، یک صفحه در رسانه‌های اجتماعی یا ترکیبی از هر سه باشد، درهرصورت فعالیت آنلاین شرکت شما مزایای عمده‌ای به همراه خواهد داشت. حتی اگر شرکت شما تجارت اینترنتی انجام ندهد، مشتریان انتظار دارند به‌صورت آنلاین با شما در ارتباط باشند.

یکی از روش‌های عالی برای حضور در دنیای اینترنت و آنلاین کردن کسب‌و‌کار راه‌اندازی یک وب سایت قوی است. در این مقاله مراحل و نکات مهم برای راه‌اندازی یک وب سایت مناسب معرفی شده‌اند.

انتخاب و ثبت دامنه

اولین مرحله برای راه اندازی یک وب سایت انتخاب دامنه است. انتخاب دامنه مناسب تاثیر بسزایی در موفقیت وب سایت شما خواهد داشت. بهتر است نام دامنه‌ای که انتخاب می‌کنید کوتاه باشد و علامت و عدد اضافه‌ای نداشته باشد تا به‌راحتی در ذهن کاربر بماند. نام دامنه منحصر‌به‌فرد است. بعد از انتخاب نام مورد نظر باید بررسی کنید که این نام قبلا توسط شخص یا شرکت دیگری به ثبت نرسیده باشد.

انتخاب و خریداری هاست مناسب

مرحله بعد از ثبت دامنه انتخاب هاست است. هاست یک فضای ذخیره‌سازی است که تمام اطلاعات و داده‌های سایت شما روی آن قرار می‌گیرد. انتخاب هاست مناسب بر بازدهی سایت شما بسیار موثر است. اگر هاست انتخاب شده دارای سرعت پایین یا قطعی‌های مداوم باشد اعتماد کاربران از دست می‌رود. برای خرید هاست حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. هاست مناسب رتبه شما را در جستجوی گوگل افزایش می‌دهد و باعث افزایش تعداد کاربران شما خواهد شد.

شرکت هاستیدا یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه خدمات هاستینگ است. این شرکت با استفاده از به‌روزترین و پرقدرت‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات، هاست‌های اشتراکی و اختصاصی را با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهمی که هاستیدا را به گزینه‌ای مناسب برای انتخاب تبدیل کرده است، استفاده از سرورهای پرقدرت HPE، حافظه‌های SSD، سیستم‌عامل کلود لینوکس، آنتی‌ویروس‌های به‌روز و سیستم پشتیبانی بسیار قوی است.

وکتور لپ تاپ با ابر کلاد

از نکات مثبت خرید هاست از این شرکت تهیه نسخه‌های پشتیبان به‌صورت روزانه است. این کار باعث می‌شود به هیچ عنوان اطلاعات وب سایت کسب‌و‌کار شما از بین نرود و در صورت بروز مشکل به سرعت بازیابی شود.

خدمات میزبانی وب هاستیدا در انواع مختلف هاست لینوکس ایران و آلمان، هاست وردپرس ایران، هاست پرسرعت NVMe ایران، هاست پایتون، هاست بک آپ و هاست اختصاصی ارائه می‌شوند. به این ترتیب تمام کسب و کارها با هر میزان تقاضایی می‌توانند هاست مناسب خود را خریداری و استفاده کنند.

دریافت گواهینامه امنیتی SSL

امنیت سایت شما از مهم‌ترین مواردی است که همواره باید به آن توجه داشته باشید. بسیاری از کاربران هنگام مراجعه به سایت‌های مختلف در صورت امن نبودن آن از عضویت یا خرید در سایت صرف‌نظر می‌کنند. استفاده از پروتکل Https باعث می‌شود ارتباط شما با کاربران از مسیرهای مطمئن صورت گیرد.

SSL مخفف Secure Sockets Layer است و به‌طور خلاصه، یک فناوری استاندارد برای ایمن نگه داشتن اتصال به اینترنت و محافظت از هرگونه اطلاعات حساس است که بین دو سیستم ارسال می‌شود و از خواندن اطلاعات توسط مجرمان و تغییر هرگونه اطلاعات منتقل شده، از جمله اطلاعات شخصی جلوگیری می‌کند. این دو سیستم می‌توانند یک سرور و یک سرویس گیرنده یا دو سرور باشند.

طراحی و راه‌اندازی سایت

بعد از دریافت تمام موارد گفته شده وقت آن رسیده تا وب سایت خود را راه‌اندازی و به کاربران نمایش دهید. طراحی سایت مناسب با کسب‌و‌کار شما بسیار مهم است و تاثیر زیادی بر جذب کاربر دارد. می‌توانید از شرکت‌های طراحی سایت برای این کار کمک بگیرید. برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ این امکان را فراهم کرده‌اند که در پنل کاربری خود در کمترین زمان ممکن یک وب سایت وردپرس فارسی راه‌اندازی کنید. به این ترتیب وب سایت شما آماده ارائه خدمات به کاربر خواهد بود.

طراحی وب سایت برای لپ تاپ دسک تاپ و موبایل

با دیگر خدمات هاستیدا آشنا شوید

همان‌طور که گفته شد فعالیت به‌صورت آنلاین یکی از راه‌های رونق هر کسب و کاری است. برای فعالیت آنلاین می‌توانید از وب سایت برای ارتباط با مشتریان و کاربران استفاده کنید. مراحل راه‌اندازی یک وب سایت در بالا معرفی شد. شرکت‌های مختلفی در زمینه ارائه خدمات مربوط‌به راه‌اندازی وب سایت فعالیت می‌کنند که یکی از معتبرترین آن‌ها هاستیدا می‌‌باشد. استفاده از خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت تجربه‌ای عالی از کسب‌و‌کار اینترنتی را برای شما به ارمغال می‌آورد.

هاستیدا نام تجاری شرکت داده پرداز تیدا است که در زمینه ارائه خدمات هاستینگ به‌صورت کاملا حرفه‌ای فعالیت می‌کند. ثبت دامنه مورد نظر شما، ارائه انواع هاست و سرورهای پر قدرت، ارائه گواهینامه‌های امنیتی SSL و ... از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت است.

یکی از خدمات این شرکت ارائه سرور اختصاصی ایران و خارج از ایران است. سرور اختصاصی درواقع به سیستم‌هایی گفته می‌شود که دارای قدرت پردازش بسیار بالا هستند، علاوه‌بر آن میزان در دسترس بودن آن‌ها از کامپیوترهای شخصی بیشتر است. عملکرد و مدیریت سرورهای اختصاصی مشابه کامپیوترهای شخصی است، اما تفاوتی که بین آن‌ها وجود دارد به تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها برمی‌گردد که به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند. سرورهای اختصاصی در مکانی به نام دیتاسنتر نگه‌داری می‌شوند و به‌طور دائم در دسترس هستند.

ارائه سرور مجازی نیز از دیگر خدمات این شرکت است که در دو دسته ویندوز و لینوکس در ایران و آلمان با ترافیک نامحدود ارائه می‌شود. زیرساخت ارائه خدمات VPS با استفاده از Virtualizor روی سرورهای HPE فراهم شده است. وی پی اس هاستیدا با آپ تایم ۹۹.۹۹٪، پردازنده‌های قدرتمند اینتل، زیرساخت Dual Stack، استوریج‌های SSD و NVMe، مناسب‌ترین گزینه برای راه‌اندازی هر نوع سایت و کسب‌و‌کار آنلاینی است.

خرید سرور مجازی به شما این امکان را خواهد داد که یک ماشین مجازی با سیستم‌عامل دلخواه خود در کمتر از ۳۰ ثانیه راه‌اندازی کنید. پس از خرید VPS، یک کنترل پنل حرفه‌ای جهت مدیریت صفر تا صد سرویس خریداری شده خواهید داشت که با استفاده از آن هیچ نیازی به دخالت پرسنل واحد پشتیبانی در مدیریت و ارتقا منابع نخواهید داشت.

جمع بندی:

هرچه وب سایت کسب‌و‌کار شما به‌صورت حرفه‌ای‌تر طراحی شده باشد و دارای سرعت دسترسی بالاتری باشد میزان رضایت کاربران نیز بیشتر می‌شود. با استفاده از خدمات هاستیدا پر قدرت وارد دنیای اینترنت شوید و کسب‌و‌کار خود را رونق دهید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده