نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

14 روز تعطیلی فروشگاه لیون کامپیوتر باز است

خرید کامپیوتر گیمینگ یا سیستم گیمینگ حتی در این روزهای تعطیلی هم امکانپذیر است، چون لیون کامپیوتر در این روزهای تعطیلی هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اما این تمام ماجرا نیست، برای خرید شما و برای اینکه خیال شما برای خریدتان راحت‌تر باشد، خدمات ویژه‌ای در نظر داریم.

هر جای ایران عزیزمان که هستید، در این روزهای تعطیلی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. لیون کامپیوتر با تضمین قیمت خود اطمینان خاطر شما را برای تکمیل سفارش فراهم می‌کند، چون حتی در صورت کاهش قیمت یا پیدا کردن کالای سفارش داده شده با قیمت کمتر در فروشگاه دیگر، ما به التفاوت قیمت را برمی‌گردانیم.

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر، در زمینۀ عرضۀ قطعات کامپیوتر و کالاهای دیجیتال، از جمله: کیس، مانیتور، مادربرد، پردازنده، کارت گرافیک، هارد دیسک، اس‌اس‌دی، رم و سایر قطعات اصلی، قطعات جانبی نظیر: فلش مموری، هدست، هدفون، کیبورد، موس، صندلی و میز کامپیوتر، تجهیزات شبکه و اداری و تمامی کالاهای مرتبط در دنیای آی‌تی و دیجیتال، فعالیت می‌کند.

خدماتی همچون فروش اقساطی، خرید و فروش کالاهای دست دوم در بستری امن و اسمبل حرفه‌ای و تخصصی کامپیوتر جزو خدمات فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر هستند.

یکی از سرویس‌های ویژۀ این فروشگاه، سیستم هوشمند اسمبل کامپیوتر به نام ایزی پی سی است، که هر شخصی می‌تواند بدون نیاز به داشتن اطلاعات فنی در زمینۀ کامپیوتر یا نحوۀ انتخاب قطعات از نظر هماهنگی با یکدیگر، یک سیستم کامپیوتری بهینه براساس نیاز خود و با بودجۀ دلخواه انتخاب کند و به‌صورت کیس اسمبل شده تحویل بگیرد.

در ایزی پی سی، امکان خرید هر نوع کامپیوتری، مانند خرید سیستم گیمینگ، خرید سیستم رندرینگ، کامپیوتر اداری یا خانگی فراهم است. پس نیازی نیست دغدغۀ اسمبل سیستم تخصصی خود را داشته باشید. مجموعه‌ای کامل و هوشمند برای شما فراهم کرده‌ایم که درکنار خدماتی نظیر تضمین قیمت، اسمبل حرفه‌ای و استفاده از دانش متخصصان فنی، خریدی بهینه و لذت‌بخش را فراهم می‌کند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده