نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

تخفیفات طلایی تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی با ایگرد

طرفداران بازی‌ های کامپیوتری برای اینکه تجربه خوبی از بازی کردن داشته باشند، نیاز به تجهیزات مخصوص دارند. گیمرها از ماوس و کیبورد معمولی برای بازی استفاده نمی کنند.

بلکه برای تجربه یک بازی خوب باید به بهترین تجهیزات مخصوص بازی مانند انواع ماوس، کیبورد و هدفون دسترسی داشته باشند تا درکنار کار روان و عدم خستگی در اثر استفاده طولانی مدت از این لوازم جانبی، نتایج خوبی را در بازی ‌های خود کسب کنند. ماوس، کیبورد و هدست از اقلام پرطرفدار در تجهیزات مخصوص بازی هستند.

در ادامه این پست، برخی از بهترین لوازم گیمینگ که در بلک فرایدی (Black Friday) در سایت آمازون تخفیف خواهند داشت را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایگرد از تمامی محصولات دارای تخفیف سایت آمازون بهره‌مند شوید.

کیبوردها

در نگاه اول شاید تمام کیبوردها کارایی یکسانی داشته باشند. اما از لحاظ تکنیکال تفاوت‌ های بسیار زیادی میان کیبوردهای میان‌رده و کیبوردهای گیمینگ حرفه‌ ای وجود دارد.

طراحی های کیبورد گیمینگ حرفه ‌ای از نظر ارگونومیک به گونه ‌ای است که از خستگی دستان شما در طولانی مدت و هنگام بازی جلوگیری می‌کند. این کیبوردها ظاهری بسیار زیبا، شکیل و متشکل از ترکیب‌ های رنگی RGB دارند. صفحه کلید آن‌ ها خیلی نرم ‌تر از کیبوردهای معمولی است. فاصله مکانیکی دکمه ‌ها بسیار بهتر و کاربردی‌ تر از کیبوردهای معمولی است و احساس راحتی بهتری را برای کاربر به ارمغان می ‌آورد. در ادامه برخی از انواع کیبوردها را به شما معرفی خواهیم کرد.

کیبورد SteelSeries Apex Pro

این کیبورد به صورتی طراحی و ساخته شده است که کلیدهای آن روی یک صفحه‌نمایش OLED زیبا و هوشمند قرار گرفته‌اند و این طراحی می‌تواند توجه کاربران بسیاری را به آن جلب کند. افراد زیادی بیان داشته­ اند که این کالا از بهترین کیبوردهای مخصوص بازی است و دلیل آن را نوع طراحی و ساخت کیبورد بیان می‌کنند. این کیبورد به نحوی ساخته شده است که استفاده از آن آسان بوده و از فعال‌سازی به‌صورت سفارشی برخوردار است. کیبورد Apex Pro دارای کلیدهایی مغناطیسی است تا با استفاده از آن، گیمرها بتوانند از واکنش های سریعی برخوردار باشند. این کیبورد یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ به شمار می‌آید و همین امر سبب شده است تا قیمت آن در حدود 199 دلار باشد.

 

کیبورد  Razer Huntsman Elite

این کیبورد نیز از طراحی و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و برای کاربرانی که به سرعت بالایی نیاز دارند، گزینه ای مناسب است. کیبورد Huntsman Elite دارای کلیدهایی از نوع نوری مکانیکی است که در اصطلاح به آن‌ها اپتومکانیکال گفته می‌شود. شرکت Razer در ساخت این کیبورد اقدام به ترکیب کلیدهای مکانیکی با سنسورهای اپتیکال کرده است تا سرعت آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از این ترکیب موجب شده است تا این کالا برای تایپ با سرعت بالا نیز، گزینه ای مناسب به شمار آید. همچنین در ساخت این کیبورد از نورهای RGB نیز استفاده شده است که زیبایی چشم نوازی را برای اپراتور به ارمغان آورده است و می‌تواند به خوبی توجه گیمرها را به خود جلب کند. همچنین این کیبورد برای تأمین برق مورد نیاز خود به دو رابط USB تجهیز شده است. قیمت این کیبورد در سایت آمازون حدود 169 دلار می­باشد.

 

خرید بهترین کیبوردهای گیمینگ از ایگرد

ماوس ها

در بازار پرتنوع فعلی، پیدا کردن یک ماوس گیمینگ مناسب، کار نسبتا مشکلی به نظر می‌رسد. در حقیقت در هر هفته حدود ده ماوس جدید وارد بازار می‌شود که همگی از ظاهر و عملکرد تقریبا یکسان هستند؛ بااین‌حال برخی از برندها آنقدر در حوزه بازی و تولید لوازم جانبی آن، قدرتمند ظاهر شده‌اند که بدون شک محصولات آن‌ها در بازار به خوبی می‌درخشند.

در ادامه، دو ماوس مخصوص بازی موجود در فروشگاه اینترنتی آمازون را به شما معرفی خواهیم کرد.

ماوس‌ گیمینگ Logitech G502

ماوس Logitech G502 برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ روانه ی بازار شد و پس از آن به محبوبترین ماوس گیمرها تبدیل شد. این ماوس دارای ۱۱ کلید است که بعضی از آن‌ها را می‌توانید به سلیقه ی خود، شخصی‌سازی کنید. دقت آن حدود ۱۲ هزار DPI است. این کالا ۴ سال است که به‌عنوان راحت‌ترین ماوس توسط سایت بررسی PCWORL شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که مدل جدیدتری از آن، تحت عنوان نام Hero ساخته شده است که ۹۰ دلار قیمت دارد و می‌توانید وزن این ماوس را تغییر دهید.

 

ماوس گیمینگ  Deathadder Elite

اگر قصد دارید کمتر هزینه کنید و ماوسی فوق‌العاده داشته باشید، Deathadder Elite از بهترین ماوس‌های مخصوص بازی است. در حال حاضر این ماوس دارای پیشرفته ترین حسگر است و دقتی ۱۶ هزار DPI را دارا است. سازنده‌ی این ماوس Razer است­ و آن را برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی کرده است. این ماوس دارای ۷ کلیک است که ازطریق کابل USB به رایانه متصل می‌شود. کاربران حوزه ی گیمینگ می‌دانند که تخصص برند Razer تولید محصولات کامپیوتری برای گیمرها است.

خرید بهترین هدفون ها و ماوس های گیمینگ از ایگرد بلک فرایدی

هدست ها

می‌دانید که درکنار ماوس گیمینگ، مانیتور بزرگ و ماوس پد گیمینگ حرفه‌ای، داشتن یک هدست مخصوص بازی نیز می‌تواند در عملکرد شما در حین بازی تاثیر فراوانی داشته باشد. لذت استفاده از بهترین هدست های گیمینگ، بسیار بیشتر از هدفون و اسپیکرهای معمولی است. کیفیت صدای خوب و مکالمه با کیفیت در حین بازی ‌های آنلاین، از فاکتورهای مهم برای هر کاربری محسوب می‌شود.

هدفون بی‌سیم مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 670

کاپ ‌های هدفون بی‌سیم مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP670 به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در استفاده طولانی مدت، گوش را خسته نمی‌کنند. این هدست دارای میکروفون است و زمانی‌که قصد استفاده از آن را ندارید، می‌توانید آن را به ‌صورت عمودی جابه‌جا کنید. درایور استاندارد هدفون بی‌سیم مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP670، کیفیت و شفافیت صدای این مدل را افزایش می‌دهد.

هدست ریزر مدل Mano War

هدست ریزر مدل Mano War ازطریق یک دانگل USB با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز به رایانه متصل می‌شود. پوشش روی کاپ آن از چرم مصنوعی ساخته شده است. ساخت این هدفون با چرم مصنوعی باعث می‌شود که هنگام استفاده طولانی مدت، گیمر احساس خستگی نکند. هدست Mano War دور گوشی است و کل گوش را فرا می‌گیرد. از مهم‌ترین نقاط قوت این هدست می‌توان به بیس عالی، نرم‌افزار، طول عمر باتری، بی‌سیم بودن و کیفیت صدای آن اشاره کرد.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده