نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

ویژگی های محصولات گیمینگ از زبان فروشگاه لاجی لوک

محصولات گیمینگ از نیازهای مهم یک گیمر حرفه‌ای هستند. اما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟ به‌طور کلی شرکت‌های مختلف در زمینه تولید محصولات گیمینگ در حال فعالیت هستند و ما می‌توانیم با بررسی ویژگی‌های یک محصول خوب گیمینگ، ویژگی‌های آن را بیشتر متوجه شویم.

خرید محصولات گیمینگ از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک

 دنیای گیمینگ پیشرفت سریعی را تجربه می‌کند. از عرضه کنسول‌های خانگی نسل جدید گرفته تا کامپیوترهای شخصی یا PC و حتی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده‌اند؛ اگر بخواهیم لذت بیشتری از بازی های کامپیوتری نسل نهم ببریم، داشتن تجهیزات و محصولات گیمینگ نقش پررنگی خواهند داشت.

اما ویژگی‌های مدنظر ما برای بازی کردن چیست و اصولا چطور باید بهترین محصولات گیمینگ را خریداری کنیم؟ بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید تجهیزات بازی کجاست؟ این سوالات شاید ذهن شما را نیز به خود درگیر کرده باشد. ما قصد داریم که در این پست شما را بیشتر با تجهیزات بازی های ویدئویی، ویژگی‌هایی که باید داشته باشند و انتظاراتی که گیمر می‌تواند از آن‌ها داشته باشد آشنا کنیم.

کیبورد گیمینگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

انتخاب میان کیبورد و کنترلر کاملا شخصی و به عادات گیمر و نوع بازی هایی که اجرا می‌کند برمیگردد. برای مثال کیبورد می‌تواند گزینه ای مناسب برای بازی های اول شخص شوتر باشد و همچنین کنترل بازی های شبیه‌ساز با کیبورد می‌تواند ساده تر انجام شود. اما این سری از تجهیزات سیستم گیمینگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند تا لذت بازی دوچندان شود؟ در پاسخ به این سؤال باید نگاهی به طراحی بیندازیم.

یک گیمر نیازی به دکمه های ظریف و لمسی ندارد و اصولا دکمه های کوچک موجب کاهش سرعت عمل گیمر شده و همچنین ممکن است دکمه را اشتباه انتخاب کند. نوع چینش دکمه ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال دراین‌میان، کیبوردهایی بیشتر مورد توجه هستند که دکمه های جزیره ای نداشته باشند.

وجود دکمه های متفاوت برای دکمه های W، A، S، D دارای اهمیت بسیار زیادی است چرا که عملا دست راست گیمر با موس اشغال می‌شود و این دکمه ها برای کنترل پلیر بیشتر مورد استفاده هستند. دیگر ویژگی‌های لازم کیبورد گیمینگ را می‌توان وجود نور پس زمینه، کلیدهای میانبر و همچنین استقامت بالا دانست. از مهم‌ترین برندهای تولید کیبورد مخصوص بازی می‌توان به برند لاجیتک و A4Tech اشاره داشت. البته کیبورد درکنار دسته و فرمان بازی می‌تواند کاربرد کامل تری داشته باشد.

 

ماوس و ماوس پد گیمینگ

اگر به محصولات شرکت‌هایی همچون لاجیتک، ای فورتک و رپو دقت داشته باشید، ماوس گیمینگ معمولا با ابعاد بزرگی طراحی می‌شود و نوع طراحی، 7 دکمه با قابلیت برنامه‌ریزی برای هر بازی به شمار می‌رود. در میان محصولات گیمینگ، موس بیشتر از هر وسیله دیگری مورد استفاده است. دست گیمر برای ساعت ها روی موس خواهد بود و بهتر است بدانید که ابعاد مناسب درکنار جنس خوب موس باعث می‌شود تا گیمر بتواند کنترل بیشتری روی بازی داشته باشد و مشکلات سلامتی برای دست بروز نخواهد کرد.

اما موس برای اینکه حرکت روان و بدون خطا داشته باشد، نیازمند یک موس پد گیمینگ باکیفیت بالا است. ازاین‌رو باید یک موس پد گیمینگ خریداری کنید که با جنس معمولا نوع خاصی از پلاستیک و الیاف تولید می‌شود و به‌دلیل ابعاد بزرگی که دارد، در بازی های جهان باز و شوتر می‌تواند محدودیت های استفاده از ماوس را از بین ببرد.

هدست های لاجیتک در کنار یکدیگر

هدست گیمینگ را چطور باید انتخاب کنم؟

انتخاب هدست گیمینگ هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هدست برای بازی های آنلاین باید میکروفن خوب با قابلیت نویز کنسلینگ داشته باشد و همچنین کیفیت صدای ورودی درکنار بیس مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وزن مناسب درکنار ویژگی‌های دیگر مانند طراحی ارگونومی و عدم خستگی گردن پس از چند ساعت استفاده از دیگر ویژگی‌هایی است که باید در مورد خرید هدست گیمینگ داشته باشیم.

به‌طور کلی شرکت‌هایی مانند لاجیتک، تراست و کریتیو در حال تولید محصولاتی هستند که بیشتر جامعه گیمینگ را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند و شما هم می‌توانید با خرید بهترین تجهیزات گیمینگ از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک، لذت بیشتری از بازی ببرید.

لاجی لوک، اسپیکر های لاجیتک

مانیتور گیمینگ

تمامی محصولات گیمینگ در صورتی که مانیتور باکیفیت بالا و مناسب نداشته باشید، شما را به نتیجه ایده آل نمی رسانند. اما یک مانیتور گیمینگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در ابتدا، کیفیت بالای خروجی و همچنین سرعت بالای تازه سازی صفحه از مهم‌ترین نکات به شمار می‌رود.

همچنین باید بدانید که علاوه‌بر Frame Rate، کیفیت بالای تصویر مانند امکان نمایش تصاویر 4K می‌تواند یکی از دیگر ویژگی‌هایی باشد که در بازارهای مختلف مورد استفاده است. ابعاد بزرگ و حتی الامکان مانیتورهای خمیده می‌توانند حس بازی را بیشتر برای گیمر ایجاد کنند. البته بهتر است باتوجه‌به خروجی گرافیکی سیستم تان و سطح کیفیت و سرعت آن، نسبت به خرید مانیتور اقدام کنید.

مانیتور را می‌توان یکی از مهم‌ترین ابزاری دانست که در بازی های ویدئویی دارای اهمیت بسیار زیادی است. در صورتی که از کیفیت بالای خروجی کیس اطمینان دارید، خرید مانیتور با کیفیت بالا می‌تواند به شما کمک کند تا بازی لذت بخشی را تجربه کنید. در سایت لاجی لوک می‌توانید لیستی از مانیتور ها در چند برند مطرح جهان را مشاهده کنید.

نتیجه‌گیری ویژگی‌های محصولات گیمینگ

خرید تجهیزات اتاق گیمینگ در جهت انجام بازی با دقت بیشتر و کیفیت بالاتر دارای اهمیت زیادی است و نیاز به شناخت و آگاهی دارد. باتوجه‌به پیشرفت‌های روز دنیا در حوزه گیمینگ و تجهیزات مورد نیاز برای آن، باید نسبت به خرید محصولات گیمینگ آگاهانه اقدام کنید تا خروجی بسیار خوبی از بازی دریافت کنید و همچنین تعامل خود را با گیم بیشتر کنید. ما در این مقاله شما را با محصولات گیمینگ و ویژگی‌هایی که باید داشته باشند آشنا کردیم و سعی داشته ایم که این ویژگی‌ها را به زبان ساده برای شما بیان کنیم که برای شما مفید واقع شود.

برای خرید تجهیزات لازم برای یک بازی عالی می‌توانید با کارشناسان این حوزه در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک درارتباط باشید. آخرین نکته ای که در زمینه خرید انواع تجهیزات گیمینگ باید در نظر داشته باشید، انتخاب و خرید این محصولات از سری برندهای معتبر اشاره شده در متن بالاست. این سری از محصولات با برندهای معتبر و با کیفیت ازطریق سایت اینترنتی لاجی لوک با قیمت مناسب به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با خیال راحت خرید کنید و از خدمات 7 روز ضمانت بازگشت کالا نیز برخوردار شوید.

سایت لاجی لوک مرجعی برای تأمین لوازم جانبی کامپیوتر شماست و با تنوع محصولات و رنج قیمتی مختلف، خرید را برای همه اقشار جامعه راحت‌تر کرده است.

آدرس سایت: www.logilook.com

تماس با کارشناسان: 02140884770

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده