نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

بهترین قیمت بازی پلی استیشن در ویجیمون

شما هم برای خرید کنسول PS5 به‌دنبال یک مرجع مطمئن هستید؟ کنسول PS5 که آخرین و به‌روزترین پلی استیشن سال 99 است، توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان را به خود جلب کرده است.

به طوری که بازی های پلی استیشن با کنسول PS5 حال و هوای دیگری دارند و احساس می‌کنید که واقعا در فضای بازی حضور دارید. سایت ویجیمون که یک سایت تخصصی و مرجع برای خرید بهترین کنسول PS5 است، قیمت‌های مناسبی را برای شما در نظر  گرفته تا با یک بودجه‌ی مناسب بتوانید این کنسول معروف را خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این کنسول نوظهور در سال 2020 بپردازیم.

پیش فروش کنسول PS5 و دسته دوال سنس

درباره سایت ویجیمون چه می‌دانید؟

 کنسول PS5 تنها یک نمونه از لوازم بازی و سرگرمی است که در سایت ویجیمون(vgmon.com) به فروش می‌رسد. بازی های پلی استیشن، کنسول پلی استیشن و لوازم جانبی آن، از لوازمی هستند که گروه تخصصی سایت ویجیمیون در دسته‌بندی محصولات خود دارند. یکی از مزیت‌های ایده‌آل سایت ویجیمون در مقایسه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه کنسول، نگاه حرفه‌ای و چندین جانبه آن‌ها به محصولات بازی مانند ایکس باکس و انواع کنسول‌های پلی استیشن باعث شده تا نوجوان، پای ثابت و همیشگی این فروشگاه اینترنتی باشند.

برای مثال به هنگام خرید بازی Watch Dogs Legion برای PS4 می‌توانید اطلاعات کلی درباره آن به‌دست آورید. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این بازی ساخت کشور فرانسه بوده است و دلایل انتشار نسخه اول و دوم هم به‌طور کامل بیان شده است.

حتی اگر نمی‌دانید که داستان بازی از چه قرار است، متخصصان سایت ویجیمون به شما خواهند گفت که داستان بازی چیست و همه چیز از کجا شروع می‌شود و تا کجا ادامه پیدا می‌کند.

بازی The last of US 2 و MAfia و Ghost of Tsushima

هر آنچه که باید درباره کنسول  PS5 بدانید

بعد از  ارائه‌ی کنسول PS4، زمزمه‌هایی برای طراحی کنسول PS5 در سراسر جهان پیچیده بود. طبق گفته‌ی منابع رسمی، کنسول PS5 دارای قابلیت‌های مجزایی است. یکی از این قابلیت‌های مجزا، گرافیک بسیار پیشرفته و کاملا شفاف کنسول PS5 است.

دلیل بالا بودن پردازنده گرافیکی پلی استیشن 5، به‌خاطر نوع پردازنده گرافیکی است که در این پلی استیشن از نوع Navi است و توانایی نمایش جلوه‌های بصری هالیوودی را دارد. شما به‌طور کامل می‌توانید تمامی جلوه‌های بصری بازی را درک کنید. گویی که خودتان در آن بازی قرار دارید و در محیط بازی قدم می‌گذارید. در ادامه به برخی از قابلیت‌های ویژه دیگر این پلی استیشین جدید اشاره می‌کنیم.

  • رزولوشن 8k

هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین قدرت گرافیکی بازی شود. چرا که وقتی چشم‌ها درگیر محیط گرافیکی بازی می‌شوند، بازی هیجان انگیز می‌شود و هر لحظه احساس‌مان نسبت به حضور در محیط بازی بیشتر و بیشتر می‌شود.

رزولوشن 8K (معادل 33.2 مگاپیکسل) در کنسول PS5 بدین معنا است که شما می‌توانید تصاویر گرافیکی فوق‌العاده بزرگ و حجیم را با بهترین کیفیت و کمترین نویز تماشا کنید. خیلی وقت‌ها شده که نویزدار بودن یک عکس یا یک محیط گرافیکی باعث افت محیط گرافیکی شود و بازی دیگر هیجانی برای ما نداشته باشد. این نوید را باید به شما بدهیم و بگوییم که رزولوشن کنسول PS5 به قدری بالا است که جذابیت‌های بازی در هر مرحله افزایش پیدا می‌کند.

  • پشتیبانی از Backward

نخستین بار قابلیت پشتیبانی از Backward در ایکس باکس وان مشاهده شد. بعد از آن، کنسول‌های دیگری نظیر ps3 هم این قابلیت را داشتند. در کنسول PS5 نیز این قابلیت وجود دارد. توضیح مزایای این قابلیت برای یک کنسول، کار چندان سختی نیست. فرض کنید که کنسول PS5 را خریداری کرده‌اید، اکنون با فراهم بودن این قابلیت می‌توانید از بازی‌های کنسول PS4 هم لذت ببرید. به بیانی ساده‌تر، پشتیبانی از Backward به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی بتوانید بازی‌های قدیمی را با کیفیت بیشتری انجام بدهید.

  • قابلیت اجرای بازی‌های فیزیکی

بازی‌های فیزیکی که با کنسول انجام می‌شوند، برای کودکان بسیار مناسب هستند. قابلیت انجام بازی‌های فیزیکی با کنسول PS5 وجود دارد و به همین خاطر می‌توان گفت که کنسول PS5، برای کودکان چندان خطرناک و مضر نیست. بازی‌های فیزیکی را هم می‌توانید با کنسول PS5 که در سایت در سایت ویجیمون ارائه شده، انجام دهید. 

  • پخش صدای مجزای سه‌بعدی

در کنسول‌هایی که سال قبل به بازار راه پیدا کردند، این قابلیت در نظر نگرفته شده بود که هر نوع دستگاه پخش‌کننده صدا بتواند صدای بازی را منتشر کند. اما این ویژگی در کنسول PS5 وجود دارد و حتی شما با دستگاه‌های معمولی می‌توانید صدای سه‌بعدی که در بازی وجود دارد، گوش کنید.

بررسی آخرین و به‌روزترین بازی‌ های پلی استیشن در سه ژانر اکشن، مبارزه‌ای و ترس و بقا

یکی دیگر از مزیت‌های سایت ویجیمون، ارائه‌ی برترین بازی‌ پلی استیشن است. غیر از ارائه‌ی برترین بازی‌ها، تمامی جزئیات بازی به دقت بررسی شده است و می‌توان گفت که ویجیمون از این لحاظ، کامل‌ترین مرجع تخصصی است.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order برای PS4

بازی Star Wars Jedi Fallen Order را هم می‌توان در کنسول PS5 بازی کنید. با این تفاوت که قدرت گرافیکی کنسول PS5 در مقایسه با قدرت گرافیکی PS4 خیلی بهتر است. این بازی در دسته‌ی بازی‌های اکشن قرار دارد و حتی شما به‌صورت آفلاین هم می‌توانید بازی را رصد کنید. این بازی را از زبان سوم شخصی به نام کال کستیس از سر می‌گیرید و به‌دنبال مجموعه جنگ ستارگان خواهید رفت.

بازی UFC 4 برای PS4

بازی UFC 4 که مدت چندانی از انتشار آن نمی‌گذرد، چنان سروصدایی در میان گیمرها پیدا کرده که هم‌اکنون به‌عنوان بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای 2020 شناخته می‌شود. سیر تکاملی نسخه جدید این بازی به قدری پیچیده بوده است که گیمرها ساعت‌های زیادی را صرف پیروزی در رقابت‌های جنجالی آن می‌کنند. در صورتی که کنسول  PS5 را خریداری کرده‌اید، می‌توانید رقابت‌ها و مبارزه‌های سخت این بازی را تجربه کنید.

بازی Resident Evil 3 Remake برای PS4

کلیت بازی Resident Evil 3 Remake چندان تغییر نکرده است، اما کاراکترهای این بازی بازسازی شدند تا گیمرها به‌راحتی بتوانند خودشان را در محیط بصری جذاب بازی پیدا کنند. ژانری که این بازی دارد، از نوع ترس و بقا است. این بدین معنا است که در هر لحظه تنها دو راه برای شما باقی می‌ماند. یا تلاش کنید و بجنگید یا جان خود را از دست بدهید و بازی را از نو آغاز کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده