نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

پنج مرحله مهم در خرید قسطی آیفون 12 از بازرگانی سیب

شرکت اپل بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره از گوشی‌های آیفون 12 رونمایی کرد.

با سری جدید گوشی‌های آیفون آشنا شوید

سری آیفون 12 دارای دو مدل  معمولی و مینی با حافظه های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و دو مدل پرو و پرو مکس با حافظه های داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت است. دو مدل آیفون ۱۲ مینی و معمولی، دو دوربین پشت دارند ولی دو مدل پرو و پرو مکس، سه دوربین پشت به‌علاوه یک حسگر LiDar دارند که به شناسایی سوژه کمک می‌کند و به‌ویژه برای گرفتن عکس های پرتره و بوکه کردن پس زمینه، بسیار عالی است. همه این گوشی‌ها دارای دوربین‌های جلو و پشت ۱۲ مگاپیکسلی و امکان فیلم‌برداری 4K هستند. 

تمامی گوشی‌ها سری آیفون ۱۲ دارای یک پردازنده A14 Bionic هستند که ۸۰ درصد سریع‌تر از پردازنده A13 Bionic گوشی‌های آیفون ۱۱ عمل می‌کند. در ساخت این پردازنده از فناوری پیشرفته ۵ نانومتری استفاده شده است.  گوشی‌های آیفون ۱۲ مجهز به یک محافظ صفحه‌نمایش سرامیکی ضد خش هستند که بسیار شفاف است. به‌علاوه این گوشی‌ها یک صفحه مغناطیسی MegaSafe دارند که برای اتصال به لوازم جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

جالب ترین ویژگی گوشی‌های آیفون ۱۲، قابلیت پشتیبانی آن‌ها از شبکه اینترنت نسل پنج (5G) است که به‌زودی در سرتاسر دنیا، از جمله کشور ما، فراگیر خواهد شد.  جالب است که با وجود همه این ویژگی‌ها، قیمت کارخانه ای مدل پرو مکس که گران ترین مدل این سری جدید آیفون است، از قیمت کارخانه ای آیفون ۱۱ پرو مکس ارزان‌تر است. البته این سری جدید گوشی‌های اپل بدون شارژر و هندزفری فروخته می‌شوند و شاید این مسئله دلیل ارزان‌تر بودن آن‌ها نسبت به آیفون 11 پرو مکس باشد. 

مراحل خرید از بازرگانی سیب

مجموعه‌ی  بازرگانی سیب امکان خرید اقساطی تمامی محصولات اپل شامل آیفون، مک بوک، آیپد، ایرپاد و اپل واچ را بدون ضامن و تنها با ارائه چک صیاد فرآهم آورده است. خرید قسطی اپل بازرگانی سیب شرایط ویژه‌ای دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. ۵ مرحله که باید در خرید اقساطی از بازرگانی سیب حتما به آن‌ها توجه کنید به شرح زیر است:

۱- تعیین میزان اقساط

برای تعیین میزان اقساط باید به سایت بازرگانی سیب به نشانیbazarganisib.com مراجعه کنید و سپس اطلاعاتی شامل نوع محصول، مدل و رنگ آن، میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط را وارد کنید تا این سامانه میزان اقساط ماهانه را برای شما مشخص کند. برای مثال می توانین آیفون 11 پرو مکس را انتخاب کرده و تعداد اقساط را ۱۲ ماهه تعیین کنید.

دقت داشته باشید که حداقل مبلغ پیش پرداخت برای خرید آیفون، ۴۰ درصد مبلغ کل و به‌صورت نقدی است که با وجود طرح تعویض می‌تواند سهل تر نیز شود. برای پیش پرداخت مک بوک، آیپد و پلی استیشن نیز دارندگان آیفون ایکس به بالا می‌توانند به میزان ۶۰ درصد از ارزش گوشی آیفون ایکس یا مدل‌های بالاتر خود اعتبار خرید به‌دست آورند این امر با کارشناسی دقیق مجموعه‌ی سیب و قیمت گذاری روی گوشی شما انجام پذیر است. بعلاوه  برای خرید ایرپاد و اپل واچ نیازی به پیش پرداخت نیست. حداکثر تعداد اقساط در بازرگانی سیب نیز ۱۲ ماه و حداقل 3 ماه است.

شارژ وایرلس آیفون بازرگانی سیب

۲-  رزرو نوبت خرید

پس از مشاهده مبلغ هر قسط می‌توانید در صورت تمایل به‌صورت تلفنی با بازرگانی سیب تماس بگیرید و یک نوبت خرید حضوری رزرو کنید. 

۳- مراجعه به فروشگاه 

 زمانی‌که نوبت خرید شما فرارسید باید با در دست داشتن دسته چک صیاد و کارت شناسایی شخص صاحب حساب و خود صاحب حساب به همراه پرینت حساب متصل به دسته چک به‌صورت حضوری به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنید. برای خرید قسطی از بازرگانی سیب نیازی به ضامن ندارید. 

اپل آیفون 12

۴- تحویل گوشی آیفون قبلی 

در صورتی که تمایل دارید از طرح تعویض آیفون استفاده کنید، باید گوشی آیفون قبلی خود را به همراه داشته باشید و آن را به فروشگاه بازرگانی سیب تحویل دهید. کارشناسان این فروشگاه، براساس مدل گوشی و میزان سالم بودن آن، میزانی اعتبار خرید به شما اعطا می‌کنند. شما می‌توانید از این اعتبار خرید برای پرداخت بخشی از اقساط آیفون یا پیش پرداخت آیپد و مک بوک تا سقف ۶۰ درصد مبلغ کل استفاده کنید. 

۵- دریافت محصول

در مرحله آخر شما محصولی را که سفارش داده‌اید، دریافت می‌کنید. برای مثال اگر آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۱ پرو مکس سفارش داده باشید، کل فرایند خرید حداکثر ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و گوشی به‌صورت رجیستر شده با یک قاب و یک محافظ صفحه‌نمایش رایگان به شما تحویل داده خواهد شد. 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده