نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک با استفاده از وام دیجی‌پی

جاروبرقی رباتیک جدیدترین نسل جاروبرقی است که به شکل اتوماتیک کار نظافت خانه را انجام می‌دهد.

 با استفاده از فروش اقساطی دیجی‌پی می‌توانید این نسل جدید جاروبرقی را از سایت دیجی‌کالا بخرید. همان‌طور که از نامش هم پیدا است، جاروبرقی رباتیک مجهز به سیستمی هوشمند است که تنها با فشار دادن چند دکمه به‌سادگی کار خود را شروع می‌کند، بدون اینکه به همراهی یا حضور همیشگی شما نیاز باشد.

فواید جاروبرقی رباتیک چیست؟

با وجود ریتم سریع زندگی و مشغله‌های فراوان، شاید چندان فرصتی برای رسیدگی به نظافت و کارهای خانه نداشته باشید. با سپردن بخشی از کارهای خانه به یک جاروبرقی رباتیک، می‌توانید زمان خود را صرف کارهای ضروری‌تر کنید. شاید حتی فرصتی برای استراحت کردن روی مبل راحتی و مطالعه‌ی یک کتاب هم پیدا کنید.

از این گذشته، دیگر مجبور نیستید دستگاه سنگین جارو را به‌دنبال خود بکشانید و نیروی فیزیکی زیادی برای نظافت خانه به خرج دهید. ضمن اینکه می‌توانید برنامه‌ی روزانه و هفتگی برای جارو داشته باشید. به این ترتیب جارو به‌صورت هوشمند و در روزهای تعیین شده، شروع به کار می‌کند، حتی اگر برای کار، خرید یا سفر در خانه نباشید.

جاروهای رباتیک با وجود تکنولوژی پیشرفته، ابعاد کمی دارند و فضای بسیار ناچیزی را در خانه اشغال می‌کنند. برخلاف جاروبرقی‌های کلاسیک که همیشه جای مخصوصی در گوشه‌ی اتاق دارند، این جاروبرقی را می‌توانید با اطمینان در هر جای خانه، حتی در نشیمن هم قرار دهید و آن را بخشی از دکوراسیون داخلی خانه در نظر بگیرید.

 

آیا جاروبرقی رباتیک خانه را به خوبی نظافت می‌کند؟

جاروبرقی‌های رباتیک به‌دلیل طراحی گرد و کم‌ارتفاع، می‌توانند به‌راحتی نقاطی را که پیش از دسترسی نداشتید، به‌راحتی نظافت کنند؛ زیر مبل، زیر کابینت، زیر تخت خواب، و هر جای دیگری که مناسب ابعاد این نوع جارو باشد.

جاروبرقی رباتیک برای جارو کشیدن انواع سطوح طراحی شده است. به‌ویژه در مدل‌های جدیدتر می‌توانید از نظافت مطلوب فرش و موکت هم مطمئن باشید. برخلاف جاروبرقی‌های معمولی، نظافت خانه با جاروبرقی هوشمند، ضمن تمیزی کامل سطوح، گرد و غبار و ذرات بسیار کمتری در هوا ایجاد می‌کند. برخی انواع جاروبرقی رباتیک، قابلیت تی کشیدن زمین به شکل خشک و تر را هم دارند.

برای نظافت گوشه‌ی دیوارها فریب ظاهر دایره‌ای شکل این ربات را نخورید. جاروهای رباتیک مجهز به چند برس هستند که از زیر ربات بیرون می‌آید و کناره‌ی دیوارها و زوایای خانه را تمیز می‌کند.

برای نظافت پله‌ها هم می‌توانید روی این نوع جاروبرقی حساب کنید. نگران سقوط یا برخورد جارو با لبه‌ی پله‌ها نباشید. خیلی از جاروبرقی‌های رباتیک، به حس‌گرهای خاصی مجهز هستند و پیش از برخورد با موانع مسیر حرکت خود را تغییر می‌دهند. ضمن اینکه برخی از این جاروها، حس‌گر اختلاف سطح هم دارند و امکان سقوط آن‌ها از ارتفاع خیلی کم است.

 

کدام جارو را انتخاب می‌کنید، معمولی یا هوشمند؟

با وجود امکانات فوق‌العاده و کارآمدی که جاروهای رباتیک دارد، جای تعجب نیست که قیمت خرید آن بیشتر از جاروهای معمولی باشد. اما فراموش نکنید که این تفاوت قیمت را برای بهره‌مندی از تکنولوژی برتر دنیا، استفاده‌ی آسان، صرفه‌جویی در وقت و چند سال استفاده‌ی مفید و بی‌دردسر پرداخت می‌کنید. اگر تنها تردید شما برای خرید یک جاروبرقی رباتیک هزینه‌ی بالای آن است، باید بدانید که همیشه روش‌های زیادی برای خرید لوازم خانگی وجود دارد. با خرید اقساطی لوازم خانگی از سایت دیجی‌کالا می‌توانید جدیدترین جاروبرقی‌های ایرانی یا خارجی را سریع‌تر از همیشه دراختیار داشته باشید و اقساط آن را ۲ ماه بعد از خرید خود پرداخت کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع آواژنگ
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده