نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

فایل‌های اجاره خانه را در نقاط مختلف تهران در کیلید مشاهده کنید

باتوجه‌به افزایش قیمت مسکن در تهران بسیاری از شهروندان که محل اشتغال آن‌ها در تهران است ناگزیر به مهاجرت معکوس شده‌اند.

در چنین شرایطی قیمت خرید و اجاره آپارتمان در حاشیه شهر تهران نیز افزایش‌یافته و قشر آسیب‌پذیر دچار بحرانی جدی شده‌اند. باتوجه‌به این وضعیت سلطان محمدی کارشناس بازار مسکن بر این باور است که تا زمانی‌که رشد قیمت دلار در بازار ادامه داشته باشد همانند سایر صنایع، بازار مسکن نیز شاهد کاهش قیمت نخواهد بود و همچنان این بازار دچار بحرانی جدی خواهد بود.

اجاره آپارتمان در جردن

یکی از معروف‌ترین خیابان‌های واقع در شمال شهر تهران محله جردن است که با نام‌های نلسون ماندلا و آفریقا نیز شناخته می‌شود. این محله که در منطقه 3 شهرداری قرار گرفته به‌دلیل امکانات خاص، مدرن و لوکس محله‌ای اعیان‌نشین و صاحب‌نام در تهران به شمار می‌رود بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن برای سکونت در این محله باید جزو قشر مرفه و پردرآمد جامعه باشند.

محله جردن به‌وفور رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های لوکس و گران‌قیمت شهرت دارد. این ویژگی باعث شده که این اماکن محل مناسبی برای جلسات خارج از محیط کاری و قرارهای خاص باشند. وجود رستوران‌های شاندیز، کوبابا، خانقان، نایب، بخارا، ته‌دیگ، ریحون، گیلانه، ورسای و مانسون لانژ با محیطی زیبا و لوکس این محله را منطقه‌ای جذاب برای پرکردن اوقات ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن تبدیل کرده است.

از ویژگی‌های دیگر محله جردن می‌توان به وجود فروشگاه‌های صاحب برند و مراکز تجاری و خرید لوکسی همچون مرکز خرید الهیه، آسیا و سرخه بازار اشاره کرد که تعدد این مراکز خرید و فروشگاه‌ها بستری را فراهم کرده که علاقه‌مندان به پاساژ گردی و خرید اوقات خوبی را در این محله سپری کنند اما این نقطه حائز اهمیت است که همانند متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن علاقه‌مندان به خرید نیز باید از سطح مالی بالایی برخوردار باشند زیرا قیمت‌ها در این مراکز به‌شدت بالاست.

منطقه جردن از اماکن و ادارات مهمی نیز برخوردار است. سازمان انرژی اتمی، ساختمان ریاست‌جمهوری، شرکت مخابرات ایران، بنیاد شهید، سازمان کیش، شرکت نفت پارس، ساختمان اصلی بیمه مرکزی، وزارت راه‌وترابری، اداره امور اقتصادی و دارایی، اداره راه‌آهن، مؤسسه اعتباری توسعه، شهرداری، اداره برق بیهقی، بیمه دانا و روزنامه همشهری از اماکن مهمی هستند که بر اهمیت این منطقه افزوده‌اند.

در محله جردن موزه امام علی، فرهنگسرای صبا، تالار خانه معلم، کتابخانه ملی و کاخ ثابت پاسال نیز زمینه‌ای را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن با استفاده از این مراکز اوقات فراغتی خوبی را برای خود و خانواده رقم زنند.

اما آنچه که بیش از هر چیز در محله جردن مشاهده می‌شود وفور سفارتخانه‌هاست. وجود سفارتخانه‌های بنگلادش، کنیا، نیجریه، سودان، لهستان، بحرین، کویت، عمان، ونزوئلا، یونان، اروگوئه، مکزیک، سریلانکا، فیلیپین، قطر و ایتالیا نیز در این محله شرایطی را ایجاد کرده که بسیاری از شاغلان این سفارتخانه‌ها علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در جردن باشند.

از لحاظ بافت و ساختار معماری می‌توان گفت که محله جردن پوشیده از خانه‌های ویلایی بزرگ، آپارتمان‌های لوکس و برج‌های مدرن است. در این محله مجتمع‌های مسکونی همچون برج‌های شمیران، لاله، سپیدار، آناهیتا، میلاد و دوما وجود دارد که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن برای سکونت در این برج‌ها باید هزینه بالایی را بپردازند.

از خیابان‌های معروف محله صاحب‌نام جردن می‌توان به خیابان‌های اسفندیار، بلوار آرش، ناهید و صبا اشاره کرد که قیمت‌ها در این خیابان‌ها بالاتر است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن برای انتخاب ملک مناسب و موردنظر خود در این خیابان‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید از بین آگهی‌هایی ثبت شده در این سامانه اقدام به خرید و اجاره کنند.

اجاره آپارتمان در شهران

یکی از محله‌های معروف شمال غرب تهران شهران نام دارد. این محله که در منطقه 5 شهرداری است به‌دلیل نزدیکی به محله کن و پارک جنگلی کوهسار از آب‌وهوای فرح بخشی برخوردار است به همین دلیل افرادی که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا هستند با خرید و اجاره آپارتمان در شهران می‌توانند به نیاز خود پاسخ دهند.

وجود پارک جنگی کوهسار، سرای محله شهران و فرهنگسرای معرفت در این منطقه شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهران اوقات فراغت خود را به‌خوبی در این اماکن سپری کنند.

علاوه‌بر این مراکز تفریحی در محله شهران مراکز خرید و تجاری نیز ایجاد شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهران قادر باشند به‌راحتی مایحتاج خود را از این مراکز تهیه کنند. از جمله این مراکز می‌توان به مجتمع تجاری اداری سامان و مهدی اشاره کرد که با فروشگاه‌های مختلف زمینه خرید را برای ساکنان فراهم کرده‌اند.

رهن و اجاره آپارتمان در جردن تهران |‌ کیلید

از مراکز و ادارات محله شهران می‌توان به نیروگاه برق در شهران شمالی، تصفیه‌خانه آب شهران، انبار نفت، مخابرات شهران و مسجد جامع امام علی اشاره کرد که وجود این اماکن بر اهمیت این منطقه افزوده است.

اما محله شهران از لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی نیز از امکانات مطلوبی برخوردار است. کلینیک مهر، درمانگاه شبانه‌روزی صدر، ساختمان پزشکان دکتر اکبری و داروخانه شبانه‌روزی دکتر کریمیان نیز زمینه‌ای را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهران در صورت ضرورت از این مراکز استفاده کنند.

همان‌طور که گفته شد محله شهران از آب‌وهوای مطلوبی برخوردار است به همین دلیل بوستان‌های متعددی در این محله به چشم می‌خورد. بوستان نغمه، بهارآزادی، شقایق و کوهسار از مراکز تفریحی این محله به شمار می‌روند که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهران می‌توانند از طبیعت این بوستان‌ها استفاده کرده و اوقات خوشی را درکنار خانواده در این بوستان‌ها ثبت کنند.

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در شهران بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهران برای سکونت در این محله نسبت به محله‌های مختلف منطقه 5 باید از بودجه به نسبت مناسبی برخوردار باشند. متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهران برای انتخاب ملک مناسب خود در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ملک موردنظر خود را از بین فایل‌های ثبت شده انتخاب کرده و پس از بازدید نهایی اقدام به خرید و اجاره کنند.

اجاره آپارتمان در دشت

یکی از محله‌های شرقی تهران که در نزدیکی تهرانپارس است محله در دشت است. این محله که در منطقه 8 شهرداری تهران قرار گرفته برای افرادی که تمایل به خیابان‌گردی دارند، منطقه‌ای مناسب برای زندگی است زیرا بسیاری از ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دشت به پیاده‌روی‌های شبانه در خیابان‌های سبز و آرام این محله علاقه‌مند هستند.

محله در دشت که خیابان اصلی محله ده نارمک به شمار می‌رود از آب‌وهوای مطلوبی برخوردار است زیرا درختان زیبای چنار، انار و توت بر جذابیت این محله افزوده است؛ بنابراین افرادی که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای سرسبز و خوش‌آب‌وهوا در شرق تهران هستند با خرید و اجاره آپارتمان در دشت می‌توانند زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا را تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌های اصلی محله در دشت وفور مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها در این محله است به شکلی که نزدیکی این منطقه به محله هفت حوض نیز باعث شده که افراد علاقه‌مند به خرید و گردش از اقصی‌نقاط تهران به در دشت مراجعه کنند. از جمله مهم‌ترین مراکز خرید محله در دشت می‌توان به مرکز خرید گلبرگ اشاره کرد که علاوه‌بر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دشت اقشار مختلفی برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند.

 از لحاظ دسترسی به نقاط مختلف تهران محله در دشت شرایط مناسبی را دارد. امکان تردد از بزرگراه شهید باقری، رسالت و امام علی و دماوند بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دشت در طول شبانه‌روز به‌راحتی قادر باشند تا به نقاط مختلف تهران تردد داشته باشند و بدون نگرانی از ترافیک به مقصد برسند.

طبق آمار سامانه هوشمند کیلید قیمت خرید و اجاره آپارتمان در دردشت متوسط است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دشت برای انتخابی مناسب در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید و انتخاب نام محله در دشت کلیه آگهی‌های ثبت شده در این محله را مشاهده کنند و پس از بررسی و انتخاب اقدام به خرید و اجاره ملک موردنظر خود کنند.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده