نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

مانیتورهای محبوب گیگابایت توسط آواژنگ عرضه شد

احتمالاً با مانیتور های گیمینگ گیگابایت که آن‌ها را تحت برند AORUS عرضه کرده آشنایی دارید و در مدت کوتاهی این مانیتورها توانسته‌اند نظر گیمرهای حرفه‌ای و رسانه‌ها را به خود جلب کنند.

در ادامه این نوشتار به معرفی اجمالی 5 مدل مانیتور AORUS می‌پردازیم که در بازار ایران توسط شرکت «آواژنگ» عرضه شده‌اند.

مانیتور خمیده مخصوص بازی AORUS CV27F

AORUS CV27F یک مانیتور 27 اینچی خمیده Full-HD برای گیمینگ بوده و یکی از سریع‌ترین مانیتورهای دنیا برای بازی‌های سبک شوتر است. مانیتور تاکتیکال 27 اینچی AORUS CV27F از یک پنل ELED VA با نور زمینه با خمیدگی 1500R و پوشش ۹۰ درصد رنگ‌های فضای رنگی DCI-P3 است که با دارا بودن نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخ‌دهی یک میلی ثانیه، به انتخاب برخی از مشهورترین گیمرهای دنیا تبدیل شده است.

این مانیتور زیبا درکنار طراحی چشم نواز، نورپردازی RGB و پایه به‌شدت کارآمد، از فناوری‌های انحصاری گیگابایت برای گیمینگ بهره می‌برد که آن را یک پله بالاتر از مانیتورهای رقبا قرار می‌دهد. همچنین این مانیتور قادر به نمایش محتواهای HDR است تا گیمرها و علاقه‌مندان به فیلم، از کنتراست بالاتر و دقت رنگ بیشتر بهره‌مند شوند.

از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های مانیتور تاکتیکال AORUS CV27F گیگابایت می‌توان نور آبی کاسته شده برای کاهش خستگی چشم، نور زمینه بدون لرزش برای کاهش خستگی چشم‌ها در استفاده طولانی مدت، داشتن درگاه شارژ سریع USB برای شارژ کردن گوشی و سایر وسایل و قابلیت‌های انحصاری گیگابایت برای بازی‌ها را برشمرد.

مانیتور خمیده مخصوص بازی AORUS CV27Q

گیگابایت برای گیمرهایی که به یک مانیتور 2K تمام حرفه‌ای برای بازی کردن نیاز دارند، مدل تمام عیار AORUS CV27Q را عرضه کرده است. این مانیتور نیز از همان ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد گیگابایت برای گیمینگ بهره می‌برد.

AORUS FI27Q-P

از ویژگی‌های برجسته مانیتور تاکتیکال AORUS CV27Q گیگابایت برای گیمینگ می‌توان نرخ نوسازی تصویر ۱۶۵ هرتز، زمان پاسخ‌دهی استثنایی یک میلی ثانیه، پوشش ۹۰ درصد رنگ‌های DCI-P3 و پشتیبانی از محتواهای HDR را برشمرد. مانیتور گیمینگ CV27Q از مجموعه قابلیت‌های نرم‌افزاری انحصاری گیگابایت برای گیمینگ بهره می‌برد که در رقابت‌ها به گیمرها برتری می‌بخشد و می‌توانند بهتر توانایی خود را به رخ بکشند.

مانیتور خمیده مخصوص بازی AORUS FI27Q-P

AORUS FI27Q-Pیک مانیتور ۲۷ اینچی مخصوص بازی با پنل ۱۶۵ هرتزی IPS با نور زمینه ELED است که درکنار سرعت بالا و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه، از ویژگی‌های برجسته دیگری چون وضوح تصویر QHD، پشتیبانی از HDR دقت رنگ بالا بهره می‌برد.

مانیتور AORUS FI27Q-P گیگابایت از فناوری AMD FreeSync Premium برای هرچه دل‌چسب تر شدن بازی‌ها بهره می‌برد. این مانیتور نیز دارای طراحی خیره کننده، قابلیت‌های نرم‌افزاری انحصاری برای بازی و نورپردازی RGB تماشایی است.

پایه قابل تنظیم محبوب مانیتورهای گیگابایت در مدل AORUS FI27Q-P هم یافت می‌شود و می‌توان از نهایت راحتی بهره‌مند شد. این مانیتور یکی از سریع‌ترین گزینه‌های بازار است.

مانیتور مخصوص بازی AORUS FI27Q

اگر به‌دنبال یک مانیتور ۲۷ اینچی QHD با پنل باکیفیت IPS هستید، AORUS FI27Q یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. مانیتور FI27Q-P گیگابایت کیفیت بالا، دقت رنگ بالا، نرخ نوسازی بالا و زمان پاسخ‌دهی پایین را به‌طور هم زمان دارا است که آن را به یک گزینه کم نظیر برای گیمینگ تبدیل کرده است.

طراحی خارق‌العاده مانیتورهای گیمینگ AORUS در مانیتور FI27Q هم یافت می‌شود و یکی از زیباترین مانیتورهای گیمینگ دنیا است که توانسته محبوبیت بالایی کسب کند. این مدل نیز از آخرین تکنولوژی‌های انحصاری گیگابایت برای برتری در بازی‌ها بهره می‌برد و چیزی ورای مانیتورهای گیمینگ معمولی است.

مانیتور مخصوص بازی AORUS KD25F

مانیتور مخصوص بازی AORUS KD25F

در صورتی که به‌دنبال یک مانیتور گیمینگ با پنل باکیفیت و بدون حاشیه هستید، AORUS KD25F بهترین گزینه موجود است. این مانیتور از پنل 165 هرتزی بدون حاشیه TN با نرخ نوسازی سرسام آور 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی تنها 0.5 میلی ثانیه بهره می‌برد که آن را به یکی از محبوب‌ترین مانیتورهای گیمینگ آنلاین تبدیل کرده است.

با مانیتور 240 هرتزی AORUS KD25F می‌توانید تجربه‌ای دل‌چسب تر از گیمینگ داشته باشید و در رقابت‌ها هم بدرخشید. این مانیتور یک انتخاب تمام عیار برای گیمینگ آنلاین است و از فناوری‌های روز دنیا چون AMD FreeSync Premium بهره می‌برد.

گیمینگ حرفه‌ای فقط با آواژنگ

این‌ها پنج مدل از مانیتورهای برتر گیمینگ دنیا از برند AORUS گیگابایت هستند که در بازار کشورمان با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش «آواژنگ» عرضه شده‌اند تا گیمرهای ایرانی هم از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید مانیتور های گیمینگ AORUS گیگابایت را از وب سایت آواژنگ تهیه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده