نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

مشاوره آنلاین دکتر ساینا پاسخگوی همه سوالات روانشناسی

حرف‌هایی است که نمی‌توان با هرشخصی مطرح کرد و گاهی سوال‌هایی دارید که هر روز ذهن‌تان را به خودشان مشغول می‌کنند اما مطرح کردن آن‌ها حتی با دوستان و نزدیک‌ترین عزیزانتان هم دشوار است.

این حرف‌ها و سوال‌های بی‌جواب می‌توانند مثل یک بغض فروخورده گلوی افراد را فشرده کند. بهترین راهکار کمک گرفتن از یک متخصص، مشاور یا روانشناس است که بدون قضاوت کمک می‌کند پاسخ سوال‌ها و علت آشفتگی‌های درونی خود را پیدا کنید.

متاسفانه در ایران کمک گرفتن از روانشناس آنچنان که باید متداول نشده و بسیاری با وجود احساس نیاز، از مراجعه به روانشناس طفره می‌روند. سامانه مشاوره روانشناسی دکتر ساینا امکانات خوبی را برای بهره‌مندی از خدمات روانشناسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آیا استفاده از خدمات مشاوره تلفنی به رفع مشکلات کمک می‌کند؟

مشاوره تلفنی به این مفهوم است که شما در هر زمان و مکانی که بخواهید می‌توانید با متخصص در ارتباط باشید و بدون اینکه نگران قضاوت دیگران باشید پاسخ سوالات و راهکار مشکلات خود را از یک متخصص دریافت کنید.

مشاوره تلفنی سال‌ها است که به‌عنوان یک راهکار متداول مورد استفاده متخصصان قرار می‌گیرد و اثر بخشی آن از سوی مراکز علمی و تحقیقاتی جهان به اثبات رسیده است.

این روش به افراد شاغل، آن‌ها که فرصت زیادی در اختیار ندارند یا آن‌ها که خارج شدن از منزل به هر دلیل برایشان دشوار است کمک می‌کند از خدمات تخصصی روانشناسی استفاده کنند.

هزینه مشاوره آنلاین نسبت به مشاوره حضوری کمتر است و در عین حال این امکان را به افراد می‌دهد که در منزل، محل کار یا هر جایی که راحت هستند با متخصص در ارتباط باشند.

دکتر ساینا کلیه امکاناتی که برای استفاده از یک جلسه روانشناسی اثر بخش نیاز دارید را در اختیار شما قرار داده است. به کمک این سامانه می‌توانید سوالات خود را به‌صورت تلفنی و چت با مشاور خود مطرح کنید و سوابق پزشکی خود را در قالب فایل یا تصویر برای روانشناس خود ارسال کنید.

مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا

مشاوره آنلاین و تلفنی در چه زمینه‌های مفید است؟

استفاده از مشاوره تلفنی روانشناسی دکتر ساینا تقریبا در همه تخصص‌های روانشناسی از کودک، خانواده، ازدواج، مسائل جنسی و بالینی قابل استفاده است و افرادیکه اختلال‌های حاد ندارند، می‌توانند به‌راحتی مسائل و مشکلات خودشان مثل سردردهای عصبی، وسواس، استرس، فوبیا، اضطراب و هر مشکلی که روال عادی زندگی آن‌ها را مختل کرده را با متخصص مطرح کنند و پس از ریشه یابی مشکل نسبت به حل آن اقدام کنند.

مراجعه به یک روانشناس متخصص به شما کمک می‌کند از زاویه جدیدی به مسائل نگاه کنید و حتی برای تصمیمات مهم زندگی خودتان مثل ازدواج، تغییرات شغلی یا تربیت فرزندان از نظر یک متخصص حرفه‌ای که در این زمینه مطالعه و تحقیق کرده و چندین مراجع موفق در این خصوص داشته است کمک بگیرید. شما با کمک تجربیات او سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود می‌رسید.

سامانه دکتر ساینا در زمینه‌های مختلف روانشناسی و مشاوره مثل خانواده، بالینی، ازدواج، کودک و... بهترین متخصصان را پس از تایید صلاحیت انتخاب کرده و امکان ارتباط شما با آن‌ها را در بستر وب فراهم کرده است.

متخصصان در زمانی‌که شما درخواست کرده‌اید با شما تماس می‌گیرند و بدون اینکه کسی متوجه شود می‌توانید با آن‌ها مشورت کنید.

متخصصان دکتر ساینا چطور انتخاب می‌شوند؟

دکتر ساینا یک تیم کمیته پزشکی در اختیار دارد که تک‌تک مشاوران و روانشناسان را مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از اینکه سابقه فعالیت، مدارک پزشکی، مجوز روانشناسی از سازمان بهزیستی و مهارت آن‌ها تایید شد، در فهرست متخصصان دکتر ساینا قرار می‌گیرد.

این تنها آغاز راه است و عملکرد این افراد به‌صورت مستمر مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد تا کیفیت مشاوره‌های ارائه شده از سوی آن‌ها تایید شود.

تیم دکتر ساینا به‌دلیل اطمینان از کار متخصصان خود این امکان را برای کاربران فراهم آورده که در صورت عدم رضایت از مشاوره‌های انجام شده وجهی که پرداخت کرده‌اند را به‌صورت کامل دریافت کنند.

نظر شما هم در خصوص روانشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در تایید صلاحیت و سنجش عملکرد متخصصان استفاده می‌شود.

این سیستم به این دلیل راه اندازی شده که شما دیگر دغدغه یافتن روانشناس حرفه‌ای را نداشته باشید و با چند کلیک ساده بتوانید در هر کجای ایران که باشید با بهترین روانشناسان و مشاوران کشور در ارتباط باشید.

چرا سامانه دکتر ساینا به سرعت توانسته به جایگاه مطلوبی در بین کاربران دست پیدا کند؟

بیش از 1 میلیون مشاوره موفق ثبت شده در سامانه دکتر ساینا نشانگر اعتماد کاربران به این سامانه است، این اعتماد که بزرگ‌ترین سرمایه دکتر ساینا است حاصل نمی‌شد مگر با احساس مسئولیت و تعهد متخصصان و روانشناسانی که مسئولانه در پی پاسخگویی به سوالات کاربران هستند.

پشتیبانی 24 ساعته دکتر ساینا حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی سوالات احتمالی و نیازهای شما است و کمک می‌کند بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن از خدمات استفاده کنید.

نظارت مستمر کمیته پزشکی دکتر ساینا به حفظ کیفیت خدمات ارائه شده و جلب رضایت کاربران کمک می‌کند و سبب شده کاربران به این سامانه اعتماد داشته باشند.

همه افراد در مقطعی از زندگی خود فشارهای مختلف روحی را تحمل می‌کنند که ممکن است به بیماری‌های جسمی و خستگی روحی منجر شود، بی‌توجهی به این وضعیت می‌تواند عواقب خطرناکی را برای سلامت این افراد به‌دنبال داشته باشد.

مشاوره آنلاین روان شناسی دکتر ساینا

اگر به سلامت خود و اعضای خانواده خود اهمیت می‌دهید باید راهکارهای مناسب ارتباط با مشاوران و روانشناسان را بشناسید تا در صورت لزوم از خدمات آن‌ها استفاده کنید. مشاوره مخصوص بیماران و افرادیکه اختلال‌های شدید روانی دارند نیست، بلکه برای انسان‌های سالمی طراحی شده که کیفیت زندگی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد و قصد دارند از تمام ظرفیت‌های روحی خود استفاده کنند.

اگر تا امروز به بهانه کمبود وقت، در دسترس نبودن روانشناسان حرفه‌ای یا پیدا نکردن متخصصی که بتواند به شما کمک کند از مراجعه به روانشناس خودداری کرده‌اید وقت آن رسیده برای خود و عزیزانتان وقت بگذارید. حتی لازم نیست از خانه خارج شوید یا مرخصی بگیرید، تنها باید به سایت روانشناسی دکتر ساینا مراجعه کنید یا اپلیکیشن آن را با چند کلیک نصب کنید. به این ترتیب بهترین متخصصان در دسترس شما هستند تا کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید و آرامش حقیقی را تجربه کنید.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده