نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

انواع کارت شبکه های سرور HP را از شرکت یاقوت سرخ بخواهید

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ با گرد هم آمدن تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور با هدف ارائه راهکار های به روز IT تأسیس شده است.

معرفی کارت شبکه های سرور و انواع آن

در ابتدا ارسال فایل بین چند کامپیوتر کارآسانی نبود به طوری که شما باید از یک ذخیره‌ساز مثل فلاپی استفاده میکردید ولی امروزه ارتباط شبکه برای هر سرور یا کامپیوتری ضروری است. نیاز به اینترنت از ابتدایی ترین نیازهای یک سرو است یا اتصال سرور ها باهم، شما برای پاسخ به این نیازها به کارت شبکه (NIC) احتیاج دارید.

هرسروری برای برقراری ارتباط با شبکه حداقل از یک NIC: Network Interface Card که به آن کارت شبکه می‌گویند استفاده می‌کند. درواقع کارت شبکه نقش پل را بین سرورها بازی می‌کند. سرورHP شما برای ارتباط با اینترنت به کارت شبکه نیاز دارد این کارت می‌تواند چندین سرور را به هم وصل کند و بین آن‌ها ارتباط سیمی و بیسیم برقرار کند. کارت شبکه همچنین می‌تواند دیتاهای ارسالی در شبکه را کنترل کند.

انواع مختلف کارت شبکه:

از نام های دیگر کارت شبکه می‌توان کنترلر رابط شبکه ، آداپتور LAN ویا آداپتور شبکه (Network Adapter) نام برد ولی در حالت کلی دو نوع کارت شبکه داریم : بی‌سیم و کابلی

کارت شبکه (ETHERNET):

شما برای استفاده از این نوع کارت شبکه به کابل نیاز دارید که به نام RJ45 connector شناخته می‌شود شما با استفاده از این کابل که یک سمت آن به کارت شبکه کابلی متصل شده و سمت دگر ان به سوییچ ، روتر یا مودم یا اینترنت وصل شوید ویا بین دوتا کامپیوتر (سرور HPE) انتقال داده داشته باشید .

اتصال اترنت چیست؟ اتصال اترنت یکی از پرکاربردتربن ارتباطات بین کامپیوتر هاست. اترنت در سال ۱۹۸۰ معرفی شد و سریعا جایگزین روش‌های قدیمی گردید و از آن زمان هر کامپیوتر یک کارت شبکه اترنت روی مادربورد خود دارد و شما احتیاج به خرید کارت شبکه دیگر ندارید مگر اینکه به تعداد بیش تری کارت شبکه احتیاج داشته باشید.

کارت شبکه بی‌سیم (Wireless):

این نوع کارت شبکه از انتن برای دریافت امواج فرکانس رادیویی استفاده می‌کند. این نوع کارت شبکه پس از نصب روی کامپیوتر نیاز به تنظیمات جداگانه ای روی سیستم دارد . کارت شبکه‌های بی‌سیم دو نوع هستند: کارت شبکه بیسیم USB و کارت شبکه بی‌سیم PCI.

برخی از کارت شبکه‌های سرور اچ پی موجود در شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ:

  • HPE Ethernet 1 Gb 4-port 366FLR adapter
  • HPE Ethernet 1 Gb 4-port 366T adapter
  • HPE Ethernet 1 Gb 2-port 332T adapter
  • HPE Ethernet 1 Gb 2-port 361T adapter
  • HPE Ethernet 1 Gb 4-port 331FLR adapter
  • HPE Ethernet 1 Gb 4-port 331T adapter
  • HPE Ethernet 10 Gb 2-port 560FLR-SFP+ adapter
  • HPE Ethernet 10 Gb 2-port 560SFP+ adapter
  • HPE Ethernet 10 Gb 2-port 535FLR-T adapter
  • HPE Ethernet 10 Gb 2-port 530T adapter

فروش انواع قطعات سرور و استوریج


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده