نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

شرکت MSI اولین نمونه از کارت های RTX 30 را معرفی کرد

به دنبال رونمایی انویدیا از کارت‌ گرافیک‌های خانواده Ampere، ام اس آی نیز با دو مدل GAMING و VENTUS به میزبانی کارت‌های RTX 30 رفته است.

همانطور که می‌دانید کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 30 انویدیا دومین نسل از GPUهای RTX هستند. این کارت‌های گرافیک دارای هسته‌های RT و هسته‌های تنسور جدید هستند که می‌توانند بازی‌ها را با فریم ریت‌ و جزئیات بسیار بالا به اجرا درآورند.

کارت‌های گرافیک جدید از معماری آمپر (Ampere) انویدیا استفاده کرده که طبق گفته‌های غول سبز افزایش ۱.۹ برابری عملکرد را نسبت به نسل قبل به ارمغان می‌آورند. با سری RTX 30 به‌راحتی می‌توان بازی‌ها را در بالاترین رزولوشن‌ها و نرخ فریم‌های بالا به‌اجرا درآورد؛ کارت گرافیک RTX 3090 حتی قادر است بازی‌های سنگین را در رزولوشن 8K با نرخ فریم 60 فریم‌برثانیه اجرا کند.

کارت گرافیک RX30 ام اس آی

ام اس آی به‌عنوان برند برتر گیمینگ، کارت‌های گرافیک سری RTX 30 انویدیا را به جدیدترین سیستم خنک‌کننده‌ی خود مجهز کرده تا به گیمرها اجازه دهد از تمام پتانسیل این GPUها استفاده کنند.

سری کارت‌های گرافیک سفارشی GAMING TRIO اژدهای سرخ دارای یک سیستم‌خنک‌کننده‌ی جدید است؛ فن‌های جدید TORX Fan 4.0 شرکت MSI با اتصال یک جفت پره‌ی فن به یکدیگر جریان هوا را به سمت سیستم خنک‌کننده‌ی TRI FROZR 2 هدایت می‌کنند. نورپردازی Mystic Light ام اس آی نیز ظاهر این کارت‌های گرافیک را زیباتر کرده و حس و حال گیمینگ را به کیس کاربر اضافه می‌کنند. بک‌پلیت مورد استفاده در این کارت گرافیک با حضور پدهای حرارتی درونی علاوه‌بر افزایش استحکام بُرد، به‌عنوان یک خنک‌کننده‌ی پسیو (غیرفعال) نیز عمل می‌کند.

کارت گرافیک سری RTX 30 شرکت MSI

MSI کارت گرافیک محبوب VENTUS را نیز به فن‌های TORX Fan 3.0 مجهز کرده و در دو نسخه‌ی فن سه‌گانه و فن دوگانه عرضه می‌کند. این سری کارت‌های گرافیک نیز از یک سیستم خنک‌سازی جدید، بک‌پلیت مستحکم و ظاهری خشن بهره می‌برند که برای هر نوع سیستم کارایی دارند.

دو سری GAMING TRIO و VENTUS اولین خانواده‌های کارت‌های گرافیک جدید MSI بوده و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک سری‌های بعدی کارت‌های گرافیک MSI نیز رونمایی شوند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده