نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

خرید گیفت کارت و تحویل آنی

گیفت کارت یک کارت هدیه است که از آن برای خرید در فروشگاه‌های خاص و آنلاین استفاده می‌شود.

این کارت‌ها برای خریدهای درون برنامه‌ ای نیز استفاده می شود. تهیه‌ی این کارت‌ها کار سختی نیست. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما GiftCard.ir در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین میزان امنیت، گیفت کارت مورد نظر خود را خرید کنید.

انواع گیفت کارت‌

برخی از شرکت‌ها، مانند شرکت‌های اپل، سونی، مایکروسافت و... برای خریدهای درون برنامه ‌ای خود، یک سری گیفت کارت را با کدهای مشخص و منصوب به خود شرکت، روانه بازار می‌کنند. مشتری‌ها با خرید این کارت‌ها به اندازه‌ای که اعتبار دارد، می‌توانند از خدمات این شرکت‌ها در درون برنامه ساخته شده و همچنین از محصولات آن‌ها استفاده کنند. اگر به‌دنبال خرید گیفت کارت هستید، مانند گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت Ps4، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم والت ، یوسی پابچی موبایل همراه‌با شارژ فوری و... به سایت GiftCard.ir سربزنید، همواره تلاش ما بر این بوده تا معتبرترین عرضه کننده این کارت‌ها باشیم.

همچنین برای خرید درون برنامه ای ، خرید سکه و جم انواع بازی‌ها می‌توانید به سایت GiftCard.iR مراجعه کنید.

خرید آنلاین گیفت کارت

بهترین گیفت کارت‌های موجود در سایت معتبر GiftCard.ir

برای خرید برنامه یا بازی‌های سیستم‌عامل iOS، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. اما با خرید گیفت کارت مخصوص شرکت اپل، شما می‌توانید با وارد کردن کد گیفت کارتی که خریده‌اید، به میزان اعتبارش، اپلیکیشن و بازی از APP Store خرید کنید.

گیفت کارت‌ فقط متعلق به اپل نیست و اکثر شرکت‌ها برای فروشگاه خود آن را تعبیه کرده‌اند. مثلا می‌توان به گیفت کارت PSN و گیفت کارت استیم والت اشاره کرد. این گیفت کارت‌ها به‌راحتی و فقط با لمس گزینه خرید از سایت GiftCard.ir در سریع‌ترین حالت ممکن، برای شما مقدور خواهد بود.

اما از بهترین و پرفروش‌ترین گیفت کارت‌ها در GiftCard.ir، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیفت کارت آیتونز برای شرکت اپل
  • گیفت کارت گوگل پلی
  • گیفت کارت ps4 برای خرید بازی‌های ارائه شده روی این کنسول
  • گیفت کارت ایکس‌باکس هم برای بازی‌های کنسول Xbox است
  • یوسی پابجی موبایل به همراه شارژ فوری! هم برای افزایش پول و سکه در بازی جهت خرید تجهیزات است
  • گیفت کارت PSN که به‌نوعی برای شرکت سونی است.
  • گیفت کارت استیم والت

خدمات ممتاز سایت GiftCard.ir

اعتبار و قابل اعتماد بودن در این روزها حرف اول را برای انتخاب یک فروشنده توسط خریداران، می‌زند. چرا که اعتبار به وسیله اعتماد به‌دست می‌آید و به‌دست آوردن اعتماد هم، کار بسیار سختی است. مخصوصا، وقتی صحبت از خرید یک کالای مجازی مانند خرید گیفت کارت باشد. از مهم‌ترین خدمات سایت GiftCard.ir می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر اولین باری است که می‌خواهید گیفت کارت بخرید، بدون شک بزرگ‌ترین سوالتان، نحوه استفاده از آن است. با خرید گیفت کارت از سایت ما، تیم پشتیبانی آنلاین همواره پاسخگوی سوالات شما خواهند بود
  • کلاهبردان اینترنتی این روزها زیاد شده‌اند، به همین دلیل در سایت GiftCard.ir از مطمئن‌ترین درگاه‌های کشور استفاده کرده‌ایم ، همچنین این سایت دارای گواهینامه ssl و https است.
  • در این سایت، هیچ محدودیتی برای خرید انواع گیفت کارت ندارید. به هر تعداد و هر گیفت کارتی را بخواهید، در سایت موجود است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده