نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

گیم سیستم فروشگاه اکانت دیجیتالی

با افزایش نجومی قیمت دلار در ماه های اخیر خرید بازی های فیزیکی پلی‌استیشن 4 که معمولا قیمتی در حدود 60 دلار دارند بسیار سخت شده است.

برای اینکه هزین‌های خرید بازی‌ها را کم کنیم روشی وجود دارد به‌نام اکانت های ظرفیتی. فروشگاه گیم سیستم یکی از بزرگ‌ترین و با کیفیت ترین فروشگاه‌های اینترنتی اکانت های ظرفیتی در ایران است که به مشتری های خود این امکان را می‌دهد که با هزینه بسیار کمتر از بازی های فیزیکی به بازی کردن جدیدترین عناوین روز دنیا به‌صورت قانونی بپردازند.

حالا سؤال اصلی اینجا است که اکانت های ظرفیتی دقیقا به‌چه معنا هستند و کاربران چگونه می‌توانند از این اکانت ها استفاده کنند. با ما همراه باشید.

گیم سیستم کنسول های PS4 و XBOX One

اکانت های ظرفیتی 1، 2 و 3

به‌طور کلی اکانت های ظرفیتی همان اکانت های دیجیتالی بازی هستند که به‌صورت قانونی از فروشگاه سونی خریداری می‌شوند و بااستفاده از قابلیت به اشتراک‌گذاری اکانت های دیجیتالی که مورد تایید سونی هم است، اکانت‌های دیجیتالی بین چند نفر به اشتراک گذاشته می‌شوند. در این شرایط که قیمت دلار و بازی های فیزیکی بسیار بالاست این قابلیت بسیار مهم و ارزشمند است.

در جدول زیر قابلیت ها و تفاوت های اکانت های ظرفیتی را مشاهده می‌کنید.

ظرفیت یکظرفیت دوظرفیت سه
بازی کردن به‌صورت آفلاینداردداردندارد
بازی کردن به‌صورت آنلاینندارددارددارد
قابلیت فروش مجدد بعد از بازی کردنندارددارددارد
استفاده روی همه یوزرهای کنسولداردداردندارد
پشتیبانی در صورت قفل شدن بازیندارددارددارد
امکان نصب مجدد بازیندارددارددارد
امکان بن شدن کنسولنداردنداردندارد

یکی از مهم‌ترین مزایای بازی های ظرفیتی نسبت به بازی های فیزیکی، قیمت پایین و به صرفه بودن خرید آن‌ها است و دیگر نیازی نیست با صرف هزینه های سنگین بازی های مورد علاقه خودتان را تهیه کنید. فروشگاه آنلاین گیم سیستم این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید جدیدترین عناوین بازی های پلی‌استیشن 4 را به‌صورت قانونی و با قیمتی بسیار کمتر از بازی های فیزیکی تهیه کنید.

خرید ظرفیتی بازی ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه اکانت های ظرفیتی بازی های پلی‌استیشن و همچنین خرید لوازم جانبی کنسول‌های بازی می‌توانید به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام گیم سیستم مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده