نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

با فروشگاه دیکاردو از پابجی، کال آف دیوتی و آرنا با کمترین هزینه خرید کنید

در سایت دیکاردو Dicardo.com از امکان خرید با کمترین هزینه تضمینی انواع جم ها و امتیاز بازی‌های موبایلی و گیفت کارت‌ها بهره‌مند شوید.

دیکاردو خدمات ویژه‌ای برای شما بازی دوستان گرامی در نظر گرفته و برای عناوین زیر تخفیف ویژه ۵ درصدی برای شما دارد. همین الان از سایت دیکاردو خرید خود را انجام دهید: خرید CP کال آف دیوتی و خرید جم و UC بازی پابجی موبایل و جم بازی Areaf2.

فروش Cp بازی کا اف دیوتی

بازی ندای وظیفه موبایل Call Of Duty Mobile:

موبایل جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به‌صورت رایگان عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته‌ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازی‌های اکشن و تفنگی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Call of Duty: Mobile همانند بازی‌های آنلاین چند نفره مثل مدرن کامبت 5 با طیف گسترده‌ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده ها مأموریت خاص را پشت سر می‌گذارید! همه شخصیت‌ها، سلاح‌ها و دیگر ویژگی‌های نسخه‌های قبل کال آو دیوتی به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید CP (سی پی) بازی کال آف دیوتی موبایل را از سایت دیکاردو خریداری فرمایید تنها با کلیک روی خرید CP بازی کال آف دیوتی موبایل با تخفیف ویژه ۵ درصدی خرید خود را از سایت دیکاردو انجام دهید و در کمترین زمان امتیاز و CP بازی خود را روی اکانت خود دریافت کنید.

آریا اف 2 Area F2:

Area F2 نام یک بازی اکشن اندروید است که در سبک تفنگی است توسط شرکت Qookka Games به‌تازگی طراحی شده و به‌صورت رایگان عرضه شده است که از لحاظ گیم پلی به Adalet Namluda 2 شباهت دارد و می‌توان گفت این بازی Rainbow Six Mobile است که در آن دو تیم با عنوان های مهاجم و مدافع در میدان نبرد با هم رقابت می‌کنند که شما در ابتدا می‌توانید گروه خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید و همچنین انتخاب دیگری که پیش روی شما قرار دارد انتخاب شخصیت است که شما در این مرحله می‌توانید از بین بیست کارکتر که هر کدام از آن‌ها قدرت و توانایی خاص و منحصر به فردی برای خود دارند، انتخاب کنید و این رقابت هیجان انگیز را شروع کنید.

دیکاردو این امکان را برای شما فراهم کرده تا با کلیک روی خرید تیکت بازی Area F2 بتوانید با تخفیف ویژه ۵ درصدی و همینطور تضمین کمترین قیمت تیکت این بازی محبوب Areaf2 را تهیه کنید و با دوستان خود این بازی زیبا را انجام دهید.

فروش UC بازی پابجی موبایل

پابجی موبایل PUBG Mobile:

پابجی موبایل بازی جدید، خارق‌العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا است! در بازی PUBG Mobile صد بازیکن در یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتر قرار می‌گیرند و دراین‌میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! در این بازی با طیف گسترده ای از سلاح ها و امکاناتی که با خرید پول PUBG Mobile به‌دست می‌آورید، می‌توانید از خودتان دفاع کنید. برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه‌ها و مکان‌های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است!

دیکاردو این امکان را برای شما فراهم کرده تا با کلیک روی خرید یوسی بازی پابجی موبایل بتوانید با تخفیف ویژه ۵ درصدی و همینطور تضمین کمترین قیمت تیکت این بازی محبوب PUBG Mobile را تهیه کنید و با دوستان خود این بازی زیبا را انجام دهید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده