نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

راهکار پیشگیری از موج‌دوم کرونا به کمک استارتاپ‌ها

این روزها دغدغه اصلی همه افراد، پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است. به همین منظور همه سیستم‌ها و ادارات برای مبارزه با این ویروس اقدام کرده تا شیوع کرونا را کنترل کنند.

با کاهش رشد تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کووید-۱۹ موجب حذف تدریجی برخی محدودیت‌ها از جمله برداشتن قرنطینه خانگی، بازگشایی کسب و کارها و رفع محدودیت‌ها در تجمعات شده است. بااین‌حال باتوجه‌به هشدار دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به احتمال وخیم‌تر شدن شیوع کروناویروس در آینده نزدیک، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی این نگرانی را در جامعه ایجاد کرده است که حضور مردم در سطح شهر با عناوین مختلف منجر به آغاز موجب موج دوم شیوع کرونا در کشور شود.

در این مقطع، انجام اقدامات ایمن و کم هزینه در زمینه ضدعفونی کردن محیط های کاری توسط متخصصان این امر، می‌تواند به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل کار و حتی جلوگیری از انتقال آن به خانه کمک کند. حضور متخصصان ضدعفونی در محیط های کاری و منازل موجب کاهش استفاده از مواد ضد عفونی شده و هزینه ها را نیز کاهش می‌دهد. البته باتوجه‌به اینکه در مرحله حساسی از شیوع این ویروس قرار داریم، بهتر است عملیات ضدعفونی ادارات و محیط های کسب‌و‌کار و همچنین منازل به‌صورت دوره ای انجام شود. متخصصان ضدعفونی پلاک، باتوجه‌به دانش و تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند با تشخیص نقاط پرخطر ادارات، مغازه‌ها و شرکت‌های شخصی، فضای ایمنی را به کارمندان هدیه کنند. ازاین‌رو با ارائه خدمات تخصصی در زمینه ضدعفونی کردن محل کار، هزینه‌های اداره‌ها نیز کاهش خواهد یافت.

پلاک

خدمات ارائه شده توسط پلاک در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا و ضدعفونی شرکت¬ها و منازل به شرح زیر است:

  1. خدمات ضد عفونی و تمیز کردن عمقی منازل
  2. خدمات تمیز کردن و ضد عفونی تجاری و اداری
  3. ضد عفونی خودرو
  4. تست اولیه تشخیص بیماریهای ویروسی (شامل 4 فاکتور و شاخص خونی)
  5. تست اولیه کرونا (تشخیص ملکولی PCR)
  6. تست قطعی کرونا ( تشخیص سرلوژی)
  7. تست آنتی بادی

نکته بسیار مهم این است که کار متخصصان شرکت پلاک، هیچ خللی در روند کاری اداره‌ها، شرکت‌ها و مغازه‌ها ایجاد نمی‌کنند. مواد استفاده شده توسط پلاک نیاز به شستشو ندارند ، و تمام محصولات مورد تایید وزارت بهداشت و FDA است. باتوجه‌به بی‌خطر بودن این مواد و استفاده آن‌ها در صنعت مواد غذایی، رستوران‌ها و فست‌فودها هم می‌توانند به‌راحتی محل کار خورد را در اختیار متخصصان پلاک بگذارند تا آن‌ها فضایی پاک را در اختیار مشتریان قرار بدهند.

پلاک

پلاک نه‌تنها به ایمن شدن فضای کار در روزهایی کرونایی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند کمک‌یار نظافت منزل شود. بسیاری از سطوح خانه مثل فرش، پرده، وسایل آشپزخانه به‌دلیل رفت‌وآمدها مستعد آلودگی به ویروس کرونا هستند. متخصصان پلاک با استفاده از مواد بدون خطر که هیچ آسیبی به بافت و رنگ پارچه و الیاف نمی زند تا 99 درصد باکتری ها و ویروس ها را از بین می‌برند.

تیم پلاک در تلاش است تا با ارایه استانداردهای نوین انجام خدمات در محل، تعریف دوباره ای به این بخش از صنعت داده و همچنین با اجرای پروتکل های استاندارد که همسو با دستورالعمل های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی است، در انجام خدمات شما موثر عمل کند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده