نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

آموزش سئو در سایت الگوها

یکی از مهم‌ترین دغدغه های صاحبان وب سایت‌ها یا حتی افرادی که کار سئو را انجام می‌دهند (سئو کارها), دیدن آموزش سئو خوب است تا با بالاترین استاندارد بتوانند سایت و صفحات آن را در گوگل بهینه کنند و بازدید کننده و ترافیک بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

چرا که باید دقت کنیم که در فضای مجازی و مخصوصا وب سایت‌ها, مطالب و نوشته های زیادی در زمینه سئو و آموزش آن وجود دارد که گاها تشخیص درست و غلط بودن آن نیز کار چندان ساده‌ای به حساب نمی‌آید.

سایت آموزشی الگوها با داشتن تجربه طولانی در امر طراحی و برنامه‌نویسی و سئو سایت, توانسته است یک پکیج کامل 95 ساعته آموزش سئو را برای علاقه‌مندان تهیه کند تا از ابتدا و از پایه ترین موارد تا پیشرفته ترین مطالب را یاد گرفته و درنهایت آن را به‌صورت درست در سایت خود استفاده کنید.

در حال حاضر این پکیج آموزشی در قالب ۱۳ فصل وجود دارد که عبارت‌اند از:

1. آموزش زبان HTML5 مخصوص سئو سایت (۱۰ ساعت)

2. لغات و اصطلاحات سئو (۱۵ ساعت)

3. ساختن سایت رایگان وردپرس به همراه سئو کامل آن (۲ ساعت)

4. جستجوی کلمات کلیدی (Keywords) و تهیه فهرست (۴ ساعت)

5. سئو داخلی (۱۱ ساعت)

6. بهینه‌سازی سرعت سایت (۷ ساعت)

7. آموزش Google Search Console و Google Webmaster Tools (۴ ساعت)

8. کمپین ساختن بک لینک (۸ ساعت)

9. بهینه‌سازی سایت به‌صورت محلی (۷ ساعت)

10. ابزار Google Lighthouse (۳ ساعت)

11. ابزار Ahrefs و Monitorbacklinks (۱۷ ساعت)

12. Featured Snippets (۲ ساعت)

13. رازهای سئو که رایگان فاش شد (۷ ساعت)

البته یک هدیه ویژه نیز برای شما داریم که آن هم مشاهده آموزش سئو رایگان است.

ما در مجموعه آموزشی الگوها سعی کرده ایم در ابتدا اعتماد هنرجویان عزیز را داشته باشیم و این سرمایه برای ما از هر چیزی گران بها تر است, لذا آموزش های متعددی به‌صورت رایگان برای شما تهیه شده است تا با اطمینان بیشتری تصمیم به تهیه دوره مد نظرتان کنید.

نکته حائز اهمیت این دوره آموزشی ۹۵ ساعته در این است که شما می‌توانید هر فصل را هم به‌صورت جداگانه تهیه کنید و گام به گام خودتان را به مهارتی که در نظر دارید برسانید.

به‌عنوان مثال شاید برخی از افراد نیاز داشته باشند تا نرم‌افزاری را جهت رصد رقبای خودشان استفاده کنند (فصل ۱۱) یا در شرایط دیگر نیاز باشد تا تنها روی "سئو داخلی" (فصل ۵) تمرکز شود.

اطلاعات کامل تمامی فصل های پکیج 95 ساعته سئو همراه‌با دموهای آموزشی را می‌توانید در سایت الگوها مشاهده کنید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که روی چه بخشی در سئو سایتتان نیاز است تا کاری انجام شود.

البته تیم کارشناسان ما هم در مجموعه آمادگی پاسخگویی به تمامی سوالات شما چه در قالب تیکت و چه در قالب تلفنی دارند. حتما از مشاوره های ما بهره بگیرید تا مسیر مشخصی را برایتان باز کنند.

راه‌های ارتباطی در سایت الگوها کاملا برایتان مشخص شده است ولی یکی از سریع‌ترین روش‌های ارتباطی استفاده از شماره 09194885906 و واتس آپ است تا در سریع‌ترین زمان پاسخ سؤال خودتان را بگیرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده