نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

یوزبیت؛ آرامش را برای شما به ارمغان می آورد

آرامش، کلیدی‌ترین نیاز همه افراد است و کمتر کسی از اهمیت آن غافل مانده است. این صلح و آرامش ابعاد مختلفی همچون آرامش درونی، آرامش مالی و ... دارد.

 چگونگی دستیابی به آرامش به باورها و شیوه زندگی هر فرد بستگی دارد، اما اصول و قواعد حاکم بر دنیا کمی معادلات را پیچیده کرده است. یوزبیت یک سبک و استایل زندگی برای دستیابی به آرامش درونی و رفاه مالی است؛ البته یوزبیت فقط یک دروازه و شما عابر این دروازه خواهید بود.

درواقع یوزبیت نسل جدیدی از شبکه‌های اجتماعی است که متمرکز بر تجارت اطلاعات، تجارت الکترونیک و رشد فردی فعالیت می‌کند. این شبکه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های بلاک‌چین، کلان داده، هوش مصنوعی، اینترنت و بهره‌گیری از عنصر خلاقیت یک بستر امن برای رشد فردی و کسب درآمد به منظور دستیابی به آرامش را فراهم آورده است. در این شبکه، هر کاربر با هر سطح از دانش و اطلاعات می‌تواند جستجوی خود را آغاز کند.

آرامش همیشه زیباست!

شبکه تجارت اطلاعات

وقتی حرف از اطلاعات به میان می‌آید، گویا در مورد اندوخته بشریت صحبت می‌کنیم. در قرن ۲۱ اصلی‌ترین منبع اطلاعات اینترنت بوده است اما بد نیست بدانید گنجینه اصلی اطلاعات و دانش به شکل‌های گوناگون در ذهن‌های تک‌تک افراد کره زمین ذخیره شده است. از اطلاعات و دانشی حرف می‌زنیم که اغلب افراد تمایلی به انتشار رایگان آن ندارند.

Yooz Bit

در یوزبیت این شرایط فراهم است تا هر نوع اطلاعات و محتوا به هر شکلی به‌صورت دلاری یا ریالی برای فروش گذاشته شده و با استفاده از الگوریتم‌های بازاریابی یوزبیت، یک منبع درآمد پایدار ترتیب داده شود. این اطلاعات می‌تواند در هر رشته و فیلد تخصصی و به هر شکلی مثل یک متن ساده، ویدیو، فایل، لینک، کدهای برنامه‌نویسی، یک مقاله، شماره تماس یا حتی پاسخ یک سؤال باشد. بیت‌های اطلاعاتی تولید شده در یوزبیت توسط دیگر کاربران قابلیت بازاریابی و فروش را دارا است که به افزایش درآمد شما می‌انجامد.

به بیانی دیگر، کاربران در یوزبیت با تولید محتوای مفید به اشکال گوناگون کسب درآمد می‌کنند.

البته روش‌های دستیابی به آرامش مالی در یوزبیت به این موارد ختم نشده است؛ بد نیست بدانید شما فقط با حضور در شبکه یوزبیت و مشاهده‌ بیت‌های اطلاعاتی می‌توانید کسب درآمد کنید. همچنین مکانیزم‌های کسب درآمد منحصر بفرد دیگری مانند بازاریابی ترکیبی و کسب درآمد قطره‌ ای نیز در سازوکار این شبکه به چشم می‌خورد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

یوزبیت؛ شبکه‌ای تجارت اطلاعات

شبکه سازی و بازاریابی ترکیبی

طی دو دهه‌ی اخیر، شبکه سازی از شکل ابزار فردی برای پیشرفت کسب‌و‌کار، کاریابی و پیشرفت شغلی به شکل یک ابزار کارآمد درآمد. امروزه شکل شبکه سازی متفاوت از دو دهه‌ اخیر است. ابزارهایی مثل اینترنت امکان شبکه سازی را برای هر کاربر در هر نقطه از جهان را فراهم آورده است. درواقع شبکه سازی در یوزبیت به‌صورت هوشمند و مکانیزه، از اصلی‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود. جالب است بدانید با ایجاد شبکه در یوزبیت، علاوه‌بر ارتباط مستمر و دائمی با شبکه خود، می‌توانید از شبکه خود به‌صورت دائمی کسب درآمد داشته باشید.

در حقیقت یوزبیت با ابداع روش بازاریابی ترکیبی، امکان کسب درآمد از شبکه را برای شما فراهم می‌سازد. بازاریابی ترکیبی با ترکیب روش‌های مختلف بازاریابی مثل بازاریابی شبکه‌ای، بازاریابی باینری، بازاریابی عصبی، بازریابی ویروسی و دیگر الگوریتم‌های هوشمند، امکان بازاریابی تلفیقی را در عصر پست‌مدرن در شبکه یوزبیت را ابداع کرده است. با استفاده از بازاریابی ترکیبی، کاربران می‌توانند علاوه‌بر افزایش سرعت فروش اطلاعات خود، کسب درآمد ازطریق بازاریابی را شروع کنند. در این روش برای کسب درآمد کافی است افراد جدید را به شبکه خود اضافه و رابطه ایجاد کنید. همچنین با امکانات تعریف شده در بخش بازاریابی ترکیبی، می‌توانید با ارتباط موثر و آموزش اعضای شبکه خود، آن‌ها را فعال و درآمد خود را افزایش دهید.

با وجود توکن یوز که قابلیت تبدیل به دیگر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و ارزهای فیات مثل ریال را داراست، فضای بسیار خوبی برای شبکه سازی و تجارت بین‌المللی فراهم شده است.

اما هنرنمایی‌های یوزبیت به اینجا خلاصه نمی‌شود!

یوزبیت و بازی‌سازی (گیمیفیکیشن)

بازی‌ها جذابیت‌هایی دارند که در دنیای غیر بازی آن‌ها را پیدا نمی‌کنیم. بهره‌گیری از این ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد بازی‌ها، نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه خواهد داشت. همین ویژگی‌ها یوزبیت را برآن داشت تا شبکه خود را بر مبنی تکنیک گیمیفیکیشن پیاده کند. درواقع کسب درآمد و دستیابی به آرامش در یوزبیت، همگام با هیجان بازی‌ وار طراحی شده است. کاربران از سطح ابتدایی وارد مسیر خود می‌شود و با راهنمای هسته یوزبیت در مسیر خود به سمت افسانه‌ای شدن و دستیابی به آرامش مالی و درونی پیش می‌رود. این موضوع علاوه‌بر افزایش سرعت کسب درآمد، تعامل با یوزبیت را جذاب‌‌تر و اثربخش‌تر از هر سایت دیگر کرده است.

یوزبیت و بلاک‌چین

یوزبیت را دست‌کم نگیرید! یوزبیت یک سایت معمولی نیست، بلکه وب اپلیکیشنی مبتنی بر بلاک‌ چین (DApp) است. شاید باور نکنید اما یوزبیت برای اولین‌بار در دنیا یک شبکه آنلاین را با بلاک‌چین ادغام کرده و خلاقیت را به حد نهایت رسانده است. این شبکه با بهره‌گیری از قراردادهای هوشمند، یک اکوسیستم مالی-اختصاصی و بین‌المللی ایجاد کرده است که تمامی دارایی های کاربران بر بستر امن بلاک‌ چین نگه داری شده و معاملاتی امن و بدون واسطه مرکزی بین خریدار و فروشنده فراهم کرده است.

یوزبیت - ۱

یوز (YZC)

واقعیت این است که یوز گل سرسبد شبکه غیرمتمرکز یوزبیت است. یوز یک توکن بر بستر بلاک‌چین اتریوم و مبتنی بر استاندارد ERC-20 بوده که وظیفه ارزش گذاری اطلاعات و ذخیره ارزش را در شبکه ایفا می‌کند.

ارز مبادلاتی قراردادهای هوشمند و بلاک چینی در یوزبیت بر پایه یوز است. درواقع اگر بخواهید در امکانات بلاکچینی شبکه یوزبیت بهره ببرید باید از توکن یوز به‌عنوان روش پرداخت استفاده کنید.

باتوجه‌به ساختار شبکه یوزبیت و محدود بودن تعداد توکن‌ها، یوز به مثابه سهام دیجیتال یوزبیت بوده و دارندگان توکن یوز درواقع سهام‌دار دیجیتال یوزبیت هستند. بد نیست بدانید در یوزبیت، توکن یوز با ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، و دیگر ارزهای فیات مثل ریال قابل تبدیل است. همچنین اطلاعات بسیاری در شبکه یوزبیت فعال است که با یوز قابل خرید است.

مقاله‌ای که مطالعه نمودید، مقدماتی بود درباره یوزبیت که می‌تواند خلاقانه‏‌ترین سایت برای دستیابی به آرامش و کسب درآمد نام بگیرد. یوزبیت در حال حاضر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر بوده و از سمت وزارت علوم داوری و تاییده فناوری دریافت کرده است. محدوده فعالیت یوزبیت درحال حاضر ایران بوده ولی مسلما در پی جهانی شدن قدم بر می‌دارد. فرصت را غنیمت شمرده و همین الان وارد سایت یوزبیت شوید و جستجوی خود برای دستیابی به آرامش را شروع کنید.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده