نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

منبع تغذیه حرفه ای با استاندارد طلایی برای کامپیوتر شخصی شما

«کولر مستر» (Cooler Master) به‌عنوان برند پیشرو در صنعت تجهیزات کامپیوتری، همواره به طراحی و تولید منابع تغذیه با راندمان حداکثری و نویز حداقلی متعهد بوده است.

پر رنگ شدن نکاتی از جمله طراحی و تولید منابع تغذیه با راندمان حداکثری و نویز حداقلی در عملکرد محصولات طراحی شده توسط کولر مستر در سال‌های اخیر، مشهودتر نیز بوده است تا رضایت مصرف‌کنندگان را به‌همراه داشته باشد.

منبع تغذیه‌های سری MWE Gold Full Modular کولر مستر در راستای تحقق هرچه بیشتر هدف ذکر شده در بالا، در بازه کاربری میان‌رده تا سطح حرفه‌ای طراحی شده‌اند؛ این قطعات دارای گواهی استاندارد 80 Plus Gold هستند و راندمان پایدار و پیوسته ۹۰ درصدی را همراه‌با دمای پایین ومیزان حداقل صدا ارائه می‌دهند. طراحی مدار DC-DC در راستای افزایش پایداری شاخه‌های خروجی ۳.۳ و ۵ ولتی، طراحی Full-Bridge + LLC جهت افزایش راندمان و پایداری ولتاژ، استفاده از یک ریل در شاخه خروجی ۱۲ ولت برای توان‌رسانی پایدار و بهینه و همچنین مجهز شدن به خازن‌های باکیفیت که قابلیت کارکرد در دمای ۴۵ درجه را دارند از عواملی هستند که کارایی و راندمان بالا و همچنین امکان کارکرد در شرایط گرمایی ویژه را امکان‌پذیر ساخته‌اند.

 سری MWE Gold Full Modular کولر مستر

به‌منظور مدیریت هرچه بهتر دمای قطعات داخلی، منبع تغذیه‌های سری MWE Gold Full Modular کولر مستر از فن‌های ۱۲۰ میلی‌متری سری Silencio با تیغه‌های ویژه استفاده می‌کند که دارای بلبرینگ‌ با فناوری LDB هستند؛ بلبرینگ‌های LDB به‌کار رفته در فن‌های Silencio با کم کردن اصطکاک سطوح متحرک، صدا و لرزش ناشی از گردش فن را کاهش و طول عمر آن را تا ۱۶۰ هزار ساعت افزایش می‌دهند تا به‌طور مستمر و طولانی، هوادهی حداکثری و تولید کم‌ترین صدای ممکن را تضمین کنند.

کابل‌های این منبع تغذیه‌ها کاملا ماژولار هستند، بدین معنا که شما می‌توانید کابل‌ها را متناسب با نیازهایتان به منبع تغذیه افزوده و استفاده کنید؛ به‌کارگیری این روش درکنار استفاده از کابل‌های Sleeve و با کیفیت نیز به کاهش حجم کلی کابل‌ها منجر شده که این امر نه‌تنها مدیریت کابل‌های داخل کیس را ساده‌تر کرده، بلکه به بهبود گردش هوا و فرایند تهویه در فضای داخلی کیس نیز کمک شایانی می‌کند.

 سری MWE Gold Full Modular کولر مستر

منبع تغذیه‌های سری MWE Gold Full Modular کولر مستر با ارائه کارایی و راندمان بالا، عمر مفید طولانی و همچنین پخش کم‌ترین صدای اضافی در محیط، می‌تواند توان‌رسانی قابل اتکا و مطمئن برای انرژی دادن به قطعات رایانه مخصوص بازی یا رایانه مخصوص پردازش‌های ویدیویی شما باشد؛ با تهیه‌ی این سری از منبع تغذیه‌های کولر مستر، شما ویژگی‌های یک منبع تغذیه فوق حرفه‌ای را با بودجه‌ای منطقی تجربه خواهید کرد.

منبع تغذیه‌های سری MWE Gold Full Modular کولر مستر در توان‌های خروجی ۵۵۰ تا ۷۵۰ وات تولید شده و با گارانتی پنج ساله آواژنگ در دسترس شما هستند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده