نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

تورهای ساحلی هیجان‌انگیز مقتدرسیر در نوروز 99

سفر به سواحل زیبا با هتل‌های لوکس، انتخاب خوبی برای استراحت در تعطیلات نوروزی است. در شروع سال جدید، با برنامه‌ریزی سفر به یکی از کشورهایی که آب و هوای خوبی دارند، این روزها را برای خود و خانواده زیباتر کنید.

آژانس مقتدرسیر با برنامه‌ریزی تورهای مختلفی به مقصد دبی و تایلند، روزهای زیبایی را در تعطیلات بهاری برای شما و همسفران‌تان مهیا کرده است. این تورها با گشت‌های شهری رایگان و هتل‌های زیبا، یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای شما را می‌سازند. بار سفر ببندید و در روزهای بهار 99 برای دیدن شهرهای زیبای جدید سفر کنید.

سفر بهاری به سواحل دریای آندمان

تور تایلند نوروز 99 انتخاب بسیار مناسبی برای سفر است. این تورها به صورت ترکیبی و چند مقصدی برای دیدن انواع شهرهای پر طرفدار تایلند مانند بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی برنامه‌ریزی شده‌اند. اگر اولین‌بار است به تایلند سفر می‌کنید، بهتر است از میان تورهای چند مقصدی انتخاب کنید.

در بانکوک کلی خرید و تفریح هیجان‌انگیز در انتظار شماست و در پاتایا و پوکت با اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره ساحلی از خدمات رفاهی این هتل‌ها بهره می‌برید و با منظره زیبای دریای آندمان، تعطیلات لذت‌بخشی را خواهید داشت.

می‌توانید از میان هتل‌های 4 یا سه ستاره در بانکوک انتخاب کنید، این‌جا شهری شب‌زنده‌دار است که شب‌های بهاری بهترین زمان برای گشتن شهر و رفتن به بازار‌های ۲۴ ساعته است.

بانکوک پر از کافه‌ها و رستوران‌هایی است که شب‌ها شلوغ‌اند و برای گردشگران نوشیدنی و غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند.

در سفر به تایلند، بهتر است بسیاری از خرید‌های خود را در بانکوک داشته باشید تا در شهر‌های ساحلی، به گشت و گذار میان طبیعت و دریا و تفریح بپردازید.

آژانس مقتدرسیر

مراکز خرید پر‌طرفدار در بانکوک

  • یونیون مال
  • سنترال ورلد
  • سیام پاراگون
  • سیام اسکور
  • ترمینال ۲۱
  • پلاتینیوم فشن مال

در بانکوک به تماشای معابد جالب‌شان بروید. در گرند پالاس، این قسمت قدیمی شهر، قدم بزنید و از تماشا‌ی معابد طلایی لذت ببرید. به معبد پراکائو بروید تا مجسمه بودای زمردین که جنس آن از سنگ یشم است را ببینید.

در تور تایلند تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند. مزیت دیگر سفر به تایلند این است که انواع هتل‌های 4 و 5 ستاره را در پاتایا و پوکت، با کیفیت خوب و خدماتی هم‌چون استخر و ماساژ تایلندی و صبحانه، با نرخ بسیار مناسبی رزرو می کنید. در این کشور کیفیت خدمات بسیار بالاست و هزینه به‌صرفه‌ای دریافت خواهد شد. یادتان بماند که در روزهای اقامت در جزیره‌ها، حتما ماساژ تایلندی بگیرید. انواع ماساژهای پا و بدن به صورت حرفه‌ای برای گردشگران فراهم است. پیشنهاد می‌کنیم پس از گرفتن یه ماساژ خوب، با یک نوشیدنی از میوه‌های استوایی تازه، به ساحل بروید و بر روی ماسه‌های سفید قدم بزنید و کمی آفتاب بگیرید.

تور‌های نوروزی به مقصد تایلند، با پرواز‌های ماهان و سلام ایر انجام می‌شود و شما مستقیم راحت به تایلند می‌رسید و با ترنسفر رایگان آژانس، به هتل‌ محل اقامت خود می‌روید. البته در تور‌های ترکیبی، برنامه‌ریزی ترنسفر‌های بین شهری با پرواز و زمینی هم توسط آژانس مقتدرسیر انجام شده است. برای رزرو بهترین سفر در بهار 99 تور تایلند را رزرو کنید و برای یک خوش‌گذرانی هیجان‌انگیز سفر کنید.

تعطیلات نوروزی هیجان با تور دبی

تور دبی را در بهار 99 رزرو کنید و با دوستان و رفقا به سافاری بروید، در کویر شب‌مانی کنید، از غذاهای عربی لذت ببرید و بهترین سفر هیجان‌انگیز نوروزی را همراه عزیزان‌تان تجربه کنید.

تور نوروزی دبی از حدود ۳ شب تا یک هفته برنامه‌ریزی شده و از همین حالا قابل رزرو هستند.

هتل‌های دبی با استاندارد‌های بالا از گردشگران سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند. این هتل‌ها از ۳ ستاره ارزان تا ۵ ستاره‌های لوکس، با بودجه‌های مختلف، بر روی وب‌سایت مقتدرسیر قابل رزرو هستند. تمام هتل‌های دبی با صبحانه رزرو می‌شوند، البته برخی از آن‌ها دارای خدمات سرو نهار و شام نیز هستند که با انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای گوشتی و لذیذ عربی از شما پذیرایی می‌کنند.

برای ورود به دبی، نیاز به ویزا دارید که چند روز کاری زمان نیاز دارد، بار سفر را ببندید و برای شروع سال جدید، با حال و هوایی تازه و پر انرژی تور دبی را رزرو کنید.

بسیاری از برند‌های اروپایی و آمریکایی در مراکز خرید معروف دبی شعبه دارند، از فرصت استفاده کنید و برای خرید به مراکز خرید جالب در دبی بروید.

۱۰ مرکز خرید معروف در دبی

  • دبی اوت لت مال
  • امارات مال
  • اوت لت ویلیج
  • دراگون مارت
  • مرکز خرید ابن بطوطه
  • مرکز خرید مرکاتو
  • مرکز خرید برجمان
  • دبی مال
  • دیره سیتی سنتر
  • مرکز خرید وافی

ساحل جمیرا برای شنا و آفتاب گرفتن مناسب است، اما اگر اهل پارک آبی هستید، حتما بلیط پارک آبی معروف وایلد وادی را تهیه کنید و یک روز کامل در میان سرسره‌های آبی و بازی‌های هیجان‌انگیز پارک خوش بگذرانید البته در فضای همین پارک، غذا و نوشیدنی هم به فروش می‌رسد تا بتوانید یک روز کامل را متفاوت و مشغول بازی بگذرانید.

تور‌های نوروزی دبی با پرواز ماهان و ایران ایر قابل رزرو هستند. با کارشناسان آژانس مقتدرسیر برای رزرو بهترین سفر نوروزی به دبی تماس بگیرید.

دیدنی‌های فراوانی در دبی انتظار شما را می‌کشد، از میراکل گاردن گرفته تا رستوران‌های دیره با منظره خور دبی. در این شهر با هر بودجه، می‌توانید حسابی خوش بگذرانید. تور دبی نوروز 99 را رزرو کنید و از هوای گرم و مطبوع دبی در نوروز 99 استفاده کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده