نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

متفاوت ترین تجربه آموزش تصویری با طعم حرف آخر

در سال‌های اخیر مؤسسه حرف آخر، نوآوری و تکنولوژی جدید را وارد عرصه آموزش کشور کرده و با استفاده از شهودی سازی و انیمیشن، تمام دروس را در نیمکره راست مغز ثبت می‌کند.

حتما شما هم بعد از دیدن یک فیلم یا سریال تا مدت‌ها می‌توانید آن را برای دوستانتان تعریف کنید. درواقع با گذشت سال‌ها هنوز از یادتان نرفته و با همان دقت و جزئیات به توصیف آن می‌پردازید. علت این امر بهره‌گیری شما از نیمکره راست مغزتان است. نیمکره راست مغز مطالب تصویری را ثبت می‌کند و تا مدت‌ها در ذهن ما می‌مانند. تصور کنید اگر برای درس خواندن هم بتوانیم این نیمکره را فعال کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ در سال‌های اخیر مؤسسه حرف آخر این نوآوری و تکنولوژی جدید را وارد عرصه آموزش کشور کرده و با استفاده از شهودی سازی و انیمیشن، تمام دروس را در نیمکره راست مغز ثبت می‌کند.

چرا مطالب حفظی را از یاد می‌بریم؟ چون این مطالب در نیمکره چپ مغز ثبت می‌شود و ماندگاری کمتری دارد. حرف آخر تمام دروس را به‌صورت انیمیشن و تصویرسازی درآورده است. به‌طور مثال شما به‌جای اینکه ۵۰۰ صفحه از درس دین و زندگی را ماه ها بخوانید و از یادتان برود، با سیستم آموزشی حرف آخر می‌توانید در حجم بسیار کم (حدود ۹۰ صفحه) فقط یکبار بخوانید و تا سال‌ها در ذهن شما باقی بماند. اولین فایده و مزیت این کار، پس انداز زمان برای شما است و با این سیستم آموزشی می‌توانید درس ها را تا کنکور چندین بار بیشتر بخوانید. تدریس به سبکی کاملا متفاوت بوده و مبنای اساسی آن استفاده از حافظه بلند مدت تصویری و الگو سازی در آموزش است. همه این روش‌ها در دی وی دی های حرف آخر در اختیار کنکوری ها قرار می‌گیرد.

حل فوق سریع مسائل شیمی فقط با یک نقشه راه!

دیگر ابزاری که حرف آخر در آموزش بهره می‌گیرد استفاده از نقشه راه و الگوها است. شما اگر نقشه راه داشته باشید حتی با چشم بسته هم مسیر را طی می‌کنید. یکی از مشکلات عدیده دانش آموزان در تهیه کتاب ها و منابع کنکوری، عدم آگاهی از جامع بودن روش‌های تستی و آموزشی است. اینکه آیا فلان روش می‌تواند هر نوع تیپ تستی را حل کنید یا مجبورم برای هر تیپ تست، یک روش بلد باشم؟

در حرف آخر این مشکل برطرف شده و روش‌های تستی با الگو و نقشه راه آموزش داده می‌شود به‌طور مثال در پکیج شیمی حرف آخر شما فقط با یک نقشه راه و سه الگو می‌توانید تمام تست‌های مسائل شیمی را حل کنید. یعنی هر نوع تستی به شما بدهند مطمئن هستید که خارج از این سه الگو نیست. از همه مهم‌تر ما برای اولین‌بار در کشور روش‌های سریع محاسباتی را در یک پکیج آموزشی 4 ساعته ضبط کرده ایم که کمک بسیار زیادی برای حل محاسبات شیمی می‌کند. اسم این پکیج محاسبات حرف آخر است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت مرکزی حرف آخر https://harfeakharpub.com فقط با پرداخت هزینه ارسال، به‌صورت رایگان آن را دریافت کنید.

حرف آخر

شکستن شاخ غول زیست شناسی با زیست حرف آخر!

زیست شناسی درسی که بالازدن آن می‌تواند سرنوشت داوطلب را تغییر دهد. با استفاده از روش‌های معمولی داوطلب باید مدت زمان فراوانی را صرف یادگیری زیست شناسی کند و برای رسیدن به درصد بالا نیز باید دوره‌های مرور و یادگیری فراوانی در برنامه قرار داشته باشد. اما حرف آخر برای تدریس زیست شناسی از ۴ لایه استفاده می‌کند و عملا داوطلب با یک بار استفاده از زیست مؤسسه حرف آخر مانند است که چهار بار کل زیست را مطالعه کرده باشد.

در آموزش زیست حرف آخر از صدها انیمیشن استفاده شده است که سختی یادگیری یک مفهوم را به حداقل کاهش می‌دهد و به‌سادگی هرچه تمام داوطلب می‌تواند مفاهیم را به‌جای حفظ کردن لمس کند. در روش‌های کلاسیک آموزشی استفاده از فرمول واقعا رایج بوده است اما در تدریس های حرف آخر فرمول ها به حداقل رسیده است و داوطلب نیازی به حفظ فرمول های فراوان ندارد چرا که کلیه مطالب در قالب الگو به او آموزش داده می‌شود.

حرف آخر

زیست شناسی حیاتی ترین درس کنکور:

در تعریف الگو باید گفت که الگو مانند یک شاه کلید است. همانگونه که تمامی قفل‌ها با استفاده از شاهکلید باز خواهد شد، با استفاده از الگو نیز می‌توان تمامی تست های یک مبحث را پاسخ داد. تفاوت اصلی فرمول با الگو این است که با استفاده از فرمول می‌توان حجم محدودی از سؤالات را حل کرد اما با استفاده الگوهایی که در حرف آخر آموزش داده می‌شود می‌توان تمامی سؤالات مربوط‌به یک مبحث را بدون هیچ استثنائی پاسخ داد. از الگوهایی که در حرف آخر استفاده می‌شود می‌توان به الگو V-T اشاره کرد. همه داوطلبان کنکوری با فصل حرکت شناسی و فرمول‌های فراوان ان آشنایی دارند اما در حرف اخر این فصل بدون هیچ فرمولی آموزش داده می‌شود و تمامی تست های ده سال اخیر کنکور نیز فقط با یک الگو و بدون فرمول تحلیل و بررسی می‌شود. جدا از بحث آموزش در حرف آخر، بحث مشاوره نیز مطرح است به طوری که داوطلبانی که با حرف آخر پیش می‌روند با استفاده از برنامه 4 ماهه حرف آخر در ۴ پرونده تمامی دروس را خواهند بست. برای ارتباط با دفتر مرکزی حرف آخر می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یک هدیه معادل ۴۰ قطعی کنکور را به‌صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

02166576182

02166576371

02166566623

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده