نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

خرید و فروش برلیانس h230 اتومات و دنده‌ای از سایت دیوار

فقط کافی است که در قسمت جستجوی سایت دیوار خرید و فروش برلیانس h230 را جست‌وجو کنید تا مدل‌های مختلف اتومات و دنده‌ای این خودرو را پیدا کنید.

 از این خودروها مدل‌هایی مربوط‌به سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ پیدا می‌شود که کیفیت اولیه خود را حفظ کرده‌اند و شما می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان یک خودروی با کارکرد پایین معرفی کنید. البته چیزی که در اینجا وجود دارد این است که شما برای خرید برلیانس h230 باید فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرید که هم بحث فنی و هم بحث ظاهری را شامل می‌شود.

بنابراین در این بررسی خود تلاش خواهیم کرد که قیمت برلیانس h230 اتومات و دنده‌ای  مربوط‌ به سال‌های مختلف بررسی کنیم تا ببینیم چه تفاوتی باهم دارند.

اتومات یا دنده‌ای بودن برلیانس h230 چه تفاوتی ایجاد می‌کند؟

تقریباً همه خودروهای برلیانس تولید شده در بازار ایران دارای حجم ۱.۵ لیتر هستند که با دو جعبه‌دنده اتومات و دنده‌ای به بازار عرضه شدند. البته شرکت پارس‌خودرو نمونه‌هایی از خودروهایی با پیشرانه ۱.۶ لیتر هم را وارد بازار کرده است که تعداد آن‌ها بسیار کم است. به همین دلیل اثری از خرید و فروش برلیانس h230 با پیشرانه ۱.۶ لیتر دیده نمی‌شود و تعداد آن‌ها کم است. اصولاً خودروهای با جعبه‌دنده اتومات قیمت بالاتری دارند که این تفاوت قیمت در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است. رانندگی با برلیانس اتومات راحت‌تر است، اما معمولاً گرفتن شتاب با خودروهای دنده‌ای برای راننده راحت‌تر صورت می‌گیرد.

برلیانس h230

تفاوت قیمت برلیانس h230 اتومات و دنده‌ای در خودروهای صفر

در گام اول به سراغ چند مورد از خودروهای صفر در سایت دیوار می‌رویم. به‌طور کلی در بازار قیمت برلیانس h230 دنده‌ای بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان متغیر است. این در حالی است که برای برلیانس اتومات مبلغی بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان دارد. در سایت دیوار شما می‌توانید نمونه‌های صفر مختلفی از این خودروها را ببینید که باتوجه‌به شرایط خود و شرایط خودرو با قیمت‌های پایین‌تر گذاشته شدند. مثلاً در یک مورد، خودروی برلیانس اتومات اچ ۲۳۰ با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان گذاشته شده است که دلیل قیمت پایین‌تر خود را عجله در فروش و مهاجرت عنوان کرده است.

تفاوت قیمت برلیانس h230 اتومات و دنده‌ای در خودروهای کارکرده

گزینه ابتدایی ما، یک خودروی برلیانس h230 مربوط‌به سال ۱۳۹۶ است که کارکرد آن تنها ۱۲۰۰۰ کیلومتر است. فروشنده در معرفی این خودرو به سالم بودن و بدون رنگ بودن بدنه آن اشاره می‌کند و سرویس‌های خودرو را سر وقت انجام داده است. از جمله ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌توان به بیمه و گارانتی کامل آن اشاره کرده و تفاوتی با یک خودروی صفر مربوط‌به سال ۹۷ ندارد. از آنجایی که این خودرو از نوع جعبه‌دنده دنده‌ای است، قیمت پیشنهاد شده توسط فروشنده ۷۰ میلیون تومان است که باتوجه‌به شرایط خودرو منصفانه به نظر می‌رسد.

برلیانس h230

گزینه دوم، خرید برلیانس h230 اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ است. این مورد را هم می‌توان یک گزینه مناسب برای خرید خودروی برلیانس معرفی کرد که کارکرد آن تنها ۲۲ هزار کیلومتر است. این برلیانس سفید رنگ شرایط مناسبی دارد و خودرو کاملاً بی رنگ و بدون خط و خش است. دارا بودن بیمه کامل یک ساله و همچنین سند تک برگ از دیگر ویژگی‌های این خودرو است. صاحب خودرو در مورد استفاده از ۴ حلقه لاستیک خارجی و پرداخت ۴ میلیون هزینه این لاستیک‌ها اشاره کرده و خودرو را به‌صورت یک خودروی خشک معرفی می‌کند. باتوجه‌به اینکه خودرو از نوع اتومات است، قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۹۰ میلیون تومان است که برای قیمت برلیانس h230 اتومات مدل ۹۶ منطقی به نظر می‌رسد.

اما شاید بد نباشد که در بین گزینه‌های ما یک برلیانس h230 مدل ۹۷ هم پیدا شود. این آگهی مربوط‌به یک خودروی برلیانس با کارکرد ۳۵ هزار کیلومتر است که مشخص است خود را به‌طور کامل کار کرده است. صاحب خودرو و از لحاظ ظاهری روی آن هزینه کرده و استفاده از رینگ اسپرت و شیشه دودی آمریکایی از ویژگی‌های آن است. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو ۱۰۰ میلیون تومان است که باتوجه‌به کارکرد آن کمی بالا به نظر می‌رسد.

علاوه‌بر این سه مورد، شما می‌توانید روزانه صدها آگهی در زمینه خرید و فروش برلیانس h230 اتومات و کارکرده پیدا کنید که هر کدام از آن‌ها شرایط و ویژگی‌های منحصر به خود را دارد. بنابراین شما می‌توانید باتوجه‌به وضعیت بودجه خود و همچنین انتظاری که از خودرو دارید بهترین گزینه ممکن را برای خود پیدا کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده