نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

کندل؛ با جدیدترین سری لپ تاپ های گیمینگ دل آشنا شوید

شرکت DELL با عرضه جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود با قیمتی باور نکردنی، امید را به طرفداران و علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری که بودجه کمی دارند، برگرداند.

شاید شما هم یکی از کسانی باشید که در نوجوانی‌تان آرزوی داشتن یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را داشتید تا جدیدترین بازی ها را روی آن اجرا کنید. اگر اینچنین بوده، نیازی به شرمندگی نیست؛ باتوجه‌به شرایط موجود این تقریبا برای همه ما امری محال و دور از انتظار شده است!

قیمت لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار، با درنظرگرفتن نوسانات ارزی بسیار بالا و فضایی است؛ برای مثال سری Alienware دل که از محبوب‌ترین و معروف‌ترین لپ تاپ های مخصوص بازی است، پایه قیمتی معادل ۲۰۰۰ دلار دارد که برای خریدار ایرانی با درآمد متوسط و ناچیز بسیار گران است. اما DELL از آنجایی که همواره سعی بر این داشته سطح وسیعی از کاربران را با میزان درآمد متنوع پوشش دهد، اقدام به تولید و عرضه لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی خود تحت عنوان G-series کرده است.

کندل ایران به‌عنوان تنها نمایندگی دل در کشورمان که سال‌هاست در زمینه عرضه و ارائه خدمات محصولات دل فعالیت دارد، همانند گذشته به‌محض ورود این سری به بازارهای آمریکا و اروپا، اقدام به تهیه و عرضه آن در بازارهای داخلی کرده است. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق‌تر DELL G-series می‌پردازیم.

لپ تاپ های سری G دل

لپ تاپ های سری G دل؛ قدرتمند اما به‌صرفه

در حقیقت لپ تاپ های سری G جایگزینی برای سری گیمینگ قبلی Inspiron تحت نام Pandora است که در آوریل 2018 توسط دل از آن رونمایی شد. این سری از لپ‌تاپ‌های دل دارای سه عنوان اصلی G3 ،G5 و G7 است که هرکدام از این‌ها مدل‌های فرعی متنوعی دارند. G3 دو مدل رسمی 3559 و 3579 دارد که در آوریل 2018 از آن رونمایی شد. اخیرا نیز مدل 3590 این سری به مدل‌های سری G3 اضافه شده است. صفحه‌نمایش 3579 و 3590 15 اینچ و سری 3779 از نمایشگری 17 اینچی برخوردار است.

سری G5 5587 در آوریل ۲۰۱۸ و سری G5 5590 در ژانویه ۲۰۱۹ رونمایی شد. صفحه‌نمایش این دو سری 15 اینچ است. تا زمان نگارش این مقاله G7 دارای سه مدل بوده که شامل 7588 (15 اینچ)، 7590 (15 اینچ) و 7790 (17 اینچ) است.

مشخصات سخت‌افزاری سری G دل متنوع بوده و کاربر قادر است در صورت خرید مستقیم ازطریق سایت DELL، دستگاه خود را سفارشی کند که متاسفانه این امکان برای هموطنان عزیزمان وجود ندارد، اما نمایندگی دل توانسته با وجود تحریم‌ها، راهی برای دور زدن و تهیه محصولات این برند برای ایرانیان عزیز فراهم کند. از آنجایی‌که این سری جهت اجرای بازی های کامپیوتری تولید شده، پایه مشخصات فنی آن قابل قبول و قدرتمند است و از آن جهت نیازی به نگرانی نیست!

گرافیک Nvidia GeForce GTX و هشتمین نسل پردازنده‌های برند Intel و باتری قدرتمند 4 سلولی که در تمامی مدل‌های این سری تعبیه شده، شاهدی بر این مدعاست. جهت اطلاع از قیمت لپ تاپ دل و خرید آن و نیز اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید ازطریق وبسایت کندل ایران اقدام کنید.

الین ویر یا سری G؟

الین ویر یا سری G؟

لپ‌تاپ‌های سری جی دل همان‌طور که اشاره شد، تحت رده گیمینگ اقتصادی است. این بدان معنا است که با وجود سخت‌افزار قدرتمندی که دارد، از قیمت مناسب و پایین‌تری به نسبت دیگر محصولات همرده برخوردار است.

Alienware در حقیقت یک شرکت تولیدکننده کامپیوتر است که در سال 1996 در میامی آمریکا تأسیس شد که هم‌اکنون توسط شرکت مادر یعنی DELL مدیریت می‌شود. پیش از ادغام این شرکت با دل، الین ویر به‌صورت مستقیم اقدام به تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌کرد، اما پس از فروش سهام، تنها بخش طراحی سخت‌افزار - که تخصصی ترین بخش تولید لپ‌تاپ است - به Alienware واگذار شد.

از گذشته تا به امروز الین ویر دل به‌عنوان یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان لپ‌تاپ‌های گیمینگ مطرح بوده و همچنان نیز بر سر زبان هاست. اما گلایه‌ای که کاربران همواره به آن داشته‌اند، قیمت بالای این سری است. بالطبع کیفیت خوب، ارزان نیست! DELL با علم به این مسئله، اقدام به تولید سری G کرد. اما مسئله‌ای که سبب کاهش تقریبا 50 درصدی قیمت لپ‌تاپ‌های این سری در مقایسه با Alienware گردیده، در بدنه آن نهفته است.

بدنه لپ‌تاپ‌های این سری از پلاستیک است که با وجود سبکی بیش از اندازه آن در مقابل لپ‌تاپ‌های الین ویر - که هر کدام لااقل 4 کیلوگرم است! - استحکام بالایی ندارد؛ بنابراین باید بیش‌ازپیش هنگام جابجایی یا استفاده، مراقب آن باشید که در این زمینه نیز می‌توانید از مقاله‌هایی که در این زمینه در مجله نمایندگی دل موجود است، کمک بگیرید.

درست است که لپ‌تاپ‌های سری G قدرت و کیفیت Alienware را ندارند، اما باتوجه‌به قیمت مناسبی که دارند، بهترین گزینه موجود در بازار است.

کندل ایران نمایندگی رسمی دل در ایران

واحد تعمیرات نمایندگی دل در خدمت شماست

کارشناسان و متخصصان نمایندگی دل در واحد تعمیرات لپ تاپ دل آماده پاسخگویی و تعمیرات لپ‌تاپ‌های شما هستند. متخصصان کندل ایران برخلاف دیگر مراکز غیرمجاز، با گذراندن ساعت‌ها آموزش در مراکز تخصصی در اروپا و آمریکا، مهارت‌های لازم و کافی را جهت تعمیر دستگاه‌های شما کسب کرده‌اند و بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید لپ‌تاپ‌تان (نه‌تنها DELL، حتی برندهای متفرقه) را به دستان آن‌ها بسپارید.

در صورتیکه به مشاوره نیاز دارید، همین الآن با شماره 02188665064 تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده