نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

مسابقه بزرگ سریال گیم آف ترونز با میلیون‌ها تومان جوایز نقدی

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، فصل آخر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) آغاز شد.

میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا که مشتاقانه منتظر دیدن نتیجه جنگ انسان‌ها با وایت‌واکرها هستند، به زودی خواهند فهمید که پیش‌بینی‌هاشون درباره وارث تخت آهنین درست بوده یا نه.

اما از اونجایی که سریال گیم آف ترونز صدها هزار نفر بیننده در ایران داره، آقای جرج آر. آر. مارتین، خالق مجموعه کتاب‌های نغمه یخ و آتش و نویسنده اصلی سریال که روابط بسیار نزدیک و صمیمانه‌ای هم با وب‌سایت ما داره، با حمایت مالی آیرون بنک (!) و پشتیبانی معنوی شبکه HBO، یه مسابقه هیجان‌انگیز با جوایز عالی برای مخاطبان ایرانی این سریال ترتیب داده تا میزان اطلاعات شما رو محک بزنه و افرادی که سریال رو دقیق‌تر دیده‌ان، با جوایز بی‌نظیر سورپرایز کنه.

بنابراین اگر فکر می‌کنید همه چیز رو راجع به بازی تاج و تخت می‌دونید، حتما در کنکور آنلاین Game of Thrones شرکت کنید و اطلاعات خودتون رو محک بزنید.

این کنکور تنها آزمونیه که انتهاش میلیون‌ها تومان جوایز نقدی پرداخت می‌شه و اگر بهترین نتیجه رو بگیرید و بیشترین تعداد پاسخ صحیح رو بدید، هدیه‌های نقدی عالی دریافت خواهید کرد. در ضمن، این اولین مسابقه در جهانه که همه شرکت‌کنندگانش قطعا برنده‌ان؛ چون در انتهای مسابقه به تمام شرکت‌کننده‌ها یک کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی خرید اینترنتی از مالتینا هدیه داده می‌شه.

این آزمون که به صورت آنلاین برگزار می‌شه، تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ فعاله و شما پس از ورود به آزمون، فرصت دارید که به ۱۰۰ سؤال چهارگزینه‌ای درباره این سریال پاسخ بدید.

اما برسیم به بهترین بخش مسابقه آنلاین سریال گیم آف ترونز یعنی جوایز:

  •  نفر اول ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد
  •  نفر دوم ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد
  •  نفر سوم ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد
  • نفر چهارم تا ششم هر یک ۲۰۰ هزار تومان اعتبار خرید اینترنتی

همچنین به تمام شرکت کنندگانی که در مسابقه شرکت می‌کنند، در پایان آزمون یک کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی خرید از مالتینا اهدا خواهد شد.

ورود به آزمون گیم اف ترونز

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده