نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

نکات مثبت و منفی تویوتا هایلوکس

در این رپورتاژ آگهی از امکانات و قیمت تویوتا هایلوکس در دیوار گفته‌ایم و به معرفی ویژگی‌های این خودرو پرداخته‌ایم.

تویوتا هایلوکس به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین پیکاپ های جهان، دارای محبوبیت بسیار زیادی در ایران است. در حال حاضر نسل هشتم این خودرو که مربوط به سال ۲۰۱۶ است نیز وارد بازار ایران شده است و با امکانات بیشتر و ظاهری جذاب‌تر به‌عنوان یک انتخاب فوق‌العاده و لوکس در دسترس خریداران ایرانی قرار گرفته است. خرید تویوتا هایلوکس به معنای به دست آوردن یکی از قابل‌اعتمادترین خودروهای موجود در بازار ایران است که با توانایی‌های بالای خود تا حد زیادی صاحبان و خریداران خود را ناامید نخواهد کرد.

تویوتا هایلوکس راه طولانی را برای به دست آوردن جایگاه امروزی خود طی کرده است و تویوتا نیز اعلام کرده است هایلوکس جدید را به‌عنوان یک خودرو جان‌سخت که هرگز تسلیم نخواهد شد و از پس هر مشکلی بر خواهد آمد به بازار عرضه کرده است. در عمل نیز تویوتا هایلوکس ثابت کرده است صاحب خود را در سخت‌ترین شرایط یاری می‌کند. همین موضوع سبب شده است بازار خریدوفروش تویوتا هایلوکس در ایران همواره داغ باشد و حتی قیمت‌های نجومی نیز از تمایل بسیاری از افراد برای خرید تویوتا هایلوکس کم نکرده است.

بررسی تویوتا هایلوکس جدید

آخرین مدل تویوتا هایلوکس وارد شده به ایران مدل ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این خودرو از نسل هشتم است که تویوتا برای توسعه آن ۶ سال زمان صرف کرده است. در این مدت تویوتا این خودرو را در سخت‌ترین شرایط مورد آزمایش قرارداده است تا خودرویی را به بازار عرضه کند که هیچ‌گاه خراب نخواهد شد. این خودرو با موتور ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری به بازار ایران آمده است که توانایی تولید ۱۶۴ اسب بخار نیرو را دارد. گیربکس دستی ۵ سرعته و اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک عملکرد کم نقصی دارند و در کنار موتور تویوتا هایلوکس ترکیب خوبی از قوای فنی را ایجاد کرده‌اند. ۴ چرخ متحرک و دیفرانسیل‌های بدون قفل مرکزی که با قفل برقی کنترل می‌شوند به همراه موتور و گیربکس کارآمد سبب شده‌اند که تویوتا هایلوکس در شرایط مختلف مانند رانندگی در شهر، آفرود و حمل بار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

تویوتا هایلوکس

این نسخه از تویوتا هایلوکس ازلحاظ ظاهری نیز تغییرات مثبتی داشته است و حالا بیش‌ازپیش به پیکاپ های عضلانی آمریکایی شباهت پیدا کرده است. لیست امکانات تویوتا هایلوکس نیز کامل‌تر شده است و حالا می‌توان راحت‌تر لقب یک پیکاپ لوکس را به این خودرو دارد. همه این عوامل نشان‌دهنده میزان بالای ارزش خرید تویوتا هایلوکس است.

تویوتا هایلوکس

نقاط مثبت تویوتا هایلوکس

مهم‌ترین ویژگی مثبت تویوتا هایلوکس سرسختی آن است. تقریباً غیرممکن است خودرویی سرسخت‌تر از تویوتا هایلوکس با این قیمت پیدا کنید. تویوتا هایلوکس به سیستم فنربندی جدیدی مجهز شده است که مخصوص آفرود است همین دلیل در ایران به آن تویوتا هایلوکس بلند گفته می‌شود. این خودرو به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که به‌راحتی از پس رانندگی در جنگل‌های پر از گل و لای، تندراها و استپ‌های قطبی و صحراهای بی‌پایان برآید.

تویوتا هایلوکس جدید دارای طراحی ظاهری قدرتمند و عضلانی است که به آن ظاهر یک قهرمان فیلم‌های اکشن را داده است. حالا تویوتا هایلوکس را می‌توان نسبت به رقبایی مانند نیسان، میتسوبیشی و حتی فولکس‌واگن در رده بالایی ازنظر زیبایی قرارداد. به‌این‌ترتیب ظاهر تویوتا هایلوکس یکی دیگر از نکات مثبت آن است.

درنهایت باید تویوتا هایلوکس را قابل‌اعتمادترین خودرو در بین رقبای آن بدانیم. همان‌طور که گفته شد این خودرو برای سخت‌تری شرایط ساخته شده است و تست‌های زیادی در استرالیا، قطب جنوب، شرایط سیلابی. حتی انفجار روی این خودرو انجام‌شده است و از همه آن‌ها با موفقیت خارج‌شده است. پس می‌توانید با خیال راحت به این خودرو اعتماد کنید که در شرایطی که به آن نیاز دارید شما را تنها نخواهد گذاشت.

تویوتا هایلوکس

نکات منفی تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس مانند هر خودرو دیگری کاملاً بی‌نقص نیست و تویوتا برای راضی نگه‌داشتن مشتریان خود باید بیش از قبل به تویوتا هایلوکس توجه کند. اولین مورد که در ایران بسیار به چشم می‌آیند قیمت بالای تویوتا هایلوکس است. شکی نیست که تویوتا هایلوکس در ایران بی‌رقیب است و هیچ پیکاپ لوکس یا نیمه لوکسی برای رقابت با این خودرو وجود ندارد اما این مورد نمی‌تواند توجیه‌کننده قیمت تویوتا هایلوکس باشد. طبق آگهی‌های فروش تویوتا هایلوکس در سایت دیوار هم‌اکنون باید قیمت بالاتر از ۸۰۰ میلیون تومان را برای هایلوکس در نظر بگیریم.

متأسفانه در ایران تنها نوع موتور برای تویوتا هایلوکس در نظر گرفته شده است و باید قید نسخه‌های دارای موتور قوی‌تر را در ایران بزنید. نکته‌ای که بیش از همه دوستداران آفرود را ناراحت خواهد کرد. در بخش امکانات درون خودرو نیز مشکلاتی دیده می‌شود که جای تعجب دارد. سیستم اطلاع‌رسانی داخل خودرو چندان جدید نیست و صفحه‌نمایش لمسی آن نمی‌تواند جوابگوی همه نیازهای خریداران باشد.

در نهایب بزرگ‌ترین مشکلی که گریبان گیر تویوتا هایلوکس است موضوع فرمان‎پذیری خودرو در واکنش‌های سریع است که موجب چپ کردن این خودرو می‌شود. همچنین فنربندی خشک خودرو میزان زیادی از ضربات وارده به بدنه را به کابین منتقل می‌کند که روی کیفیت سواری تویوتا هایلوکس تأثیرگذار خواهد بود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده