نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰

مواردی که قبل از خرید بی ام و 320i باید بدانید

در این رپورتاژ آگهی، سایت دیوار از مواردی گفته است که قبل از خرید بی‌ام‌و 320i باید به آن توجه کنید.

بی‌ام‌و 320i همواره یکی از بهترین خودروهای سری سوم محصولات شرکت بی‌ام‌و است که محبویت بسیار زیادی هم در تمام دنیا دارد، به گونه‌‏ای که بیشتر از ۳۰ درصد فروش خودروهای این شرکت از سری سوم است. این خودرو به‌عنوان یکی از پرفروش‎ترین خودروهای جهان در هفت نسل از سال ۱۹۷۵ رونمایی شده است. نسل اول با نام E21، نسل دوم با نام E30، نسل سوم با نام E36، نسل چهام با نام E46، نسل پنجم با نام E90، نسل ششم با نام F30 و درنهایت نسل هفتم و آخرین نسل با نام G20 روانه بازارهای جهانی شده است. خریدوفروش بی‌ام‌و 320i در طی سالیان متمادی همیشه به‌عنوان یکی از بهترین خودروهای لوکس جهان شناخته شده است.

برای آنکه خودرویی به محبوبیت جهانی برسد نیاز دارد که در مقایسه با رقبای خود در بازار مزایای بیشتری داشته باشد. بی‌ام‌و 320i به‎عنوان یکی از بهترین و پرفروش‎ترین خودروهای جهان دارای مزایای بسیار زیادی است که باعث شده است محبوبیت بالایی در میان اقشار مختلف جوامع داشته باشد.

فرمانپذیری و هندلینگ

بی‌ ام‌ و 320i دارای سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته‌ای برای هندلینگ و فرمان است که می‌تواند یک تجربه رانندگی بسیار عالی را برای راننده خلق کند که سیستم‌های کمک‌راننده آن به بهترین شکل ممکن در خدمت راننده هستند. هندلینگ این خودرو در مقایسه با رقبا دارای ثبات و پایداری بیشتری است.

مصرف سوخت و هزینه‎های نگه‌داری

بی‌ام‌و 320i و درکل تمامی خودروهای این شرکت در مقایسه با برندهای رقیب، مصرف سوخت بسیار پایین‌تری دارند و باتوجه‌به آنکه از قطعات بسیار با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده است به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که هزینه‌های نگه‌داری آن به نسبت رقبا کمتر خواهد بود.

عملکرد موتور

شرکت بی‌ام‌و این را به‌عنوان یکی از افتخارات خود تلقی می‌کند که همواره محصولاتش با وجود کاهش مصرف سوخت، عملکرد بهتر و قوی‎تری به نسب رقبا دارد. بی‌ام‌و 320i دارای شتاب اولیه عالی (۷.۳ ثانیه) و سرعت (حداکثر ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت) و قدرت بسیار بالایی است.

امکانات و آپشن‎ها

این خودرو در نسل‌های مختلف و سال‌های متعددی که تولید و روانه بازار شده است همواره در مقایسه با رقبای خود از به‌روزترین و جدیدترین آپشن‎ها بهره برده است. سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، سیستم‌های پایداری و کمک‌راننده، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم صوتی و مالتی مدیا، سیستم‌های هوشمند صندلی‌ها و سنسورها، سیستم آینه و شیشه و سقف، سیستم‌های پیش فعال و بسیاری دیگر از آپشن‎ها، ازجمله مزایای قابل‌ذکر این خودرو هستند.

بی ام و 320i

معایب و ضعف‎های بی‌ام‌و 320i

تمامی خودروهایی که از کشورهای دیگر وارد یک کشور می‌شوند، قطعاً مشکلاتی خواهند داشت که می‌تواند یک امتیاز منفی برای آن‌ها قلمداد شود که بی‌ام‌و 320i نیز از این قاعده مستثنا نیست. خدمات پس از فروش، پیدا کردن قطعات، تعمیر و نگه‌داری و واردات مقطعی می‌تواند مشکلی باشد که این خودرو دارد؛ البته این مشکل برای تمامی خودروهای خارجی صدق می‌کند. نکته دیگر قیمت این ماشین است که ضرب‌المثل «هرچقدر پول بدهید همان‌قدر آش خواهید خورد» را برای ما ملموس‌تر می‌کند چراکه یکی از بهترین و پرفروش‌ترین ماشین‌های حال حاضر دنیا به‌حساب می‌آید بنابراین طبیعی است که قیمت‌های بالایی نیز داشته باشد.

خرید‏و‎‎فروش بی‌ام‌و 320i در ایران

این خودرو بیش از چهار دهه است که در نسل‌های مختلف در بازارهای ایران حضور پررنگی دارد، به‌صورتی که در مدل‌های مختلف و باتوجه‌به میزان کارکرد، سلامت بدنه، تعمیرات و نگه‌داری و فاکتورهای دیگر قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت بی‌ ام‌ و 320i باتوجه به نکاتی که گفته شد و مدل‌های متفاوت آن، متغیر بوده و به‌گونه‌ای مدل ۲۰۱۴ آن در قیمت‌های بیش از یک میلیارد تومان خریدوفروش می‌شود، اما اینکه پرداخت چنین مبالغی برای این خودرو منطقی است یا خیر باید کارشناسی شود اما باتوجه‌به قیمت ماشین‌های هم‌رده بی‌ام‌و 320i و قیمت‌های نجومی آن‌ها و اینکه این خودرو امکانات و مزایایی به‌مراتب بهتر و بیشتر از آن‌ها دارد به نظر ارزش خرید دارد.

اگر هرکدام از مدل‌های این خودرو را با خودروهای هم‌نسل آن مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد باتوجه‌به مزایا و معایب هرکدام، بی‌ام‌و 320i می‌تواند یک انتخاب مناسب و منطقی باشد.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده