نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶

سدان لوکس بی ام و که توجه بسیاری را به خود جلب کرد!

در این رپورتاژ آگهی نگاهی می‌اندازیم به BMW Li 730، یکی از لوکس ترین محصولات بی ام و که در سال‌های اخیر وارد بازار خودرو شده است و قیمت آن هر روز بالا و بالاتر می‌رود.

کمپانی بی ام و با امکانات جالب و جذابی که برای مشتریان خود فراهم می کند، همواره باعث حیرت و شگفتی علاقه‌مندان می‌شود. این کمپانی در سال‌های اخیر یکی از لوکس‌ترین محصولات خود با نام BMW Li 730 را وارد بازار خودرو کرده است که قیمت آن هر روز بالا و بالاتر می‌رود.

در خودرو بی ام و ۷۳۰li در قسمت میانی صندلی‌های عقب تبلت سامسونگ به چشم می‌خورد که با استفاده از این تبلت ها می‌توانید به سادگی تمام تنظیمات اتومبیل را در دست بگیرید. به عنوان مثال از این قسمت می‌توانید پرده‌ها را بالا و پایین کنید و چراغ‌های خودرو را خاموش و روشن کنید. همچنین تنظیمات نورپردازی خودرو را با استفاده از این تبلت امکان پذیر است. این نورپردازی می‌تواند متناسب با افراد و شرایط و موقعیت‌های متفاوت، به شکل خاصی تنظیم شود.

از نکات جالب دیگری که به هنگام استفاده از این تبلت نظر هر کاربری را به سمت خود جلب می‌کند این است که امکان شخصی‌سازی کامل تمام گزینه‌های این خودرو را به شما می‌دهد. برای مثال می‌توانید تمام چراغ‌های کنار پنجره را خاموش و روشن کنید یا رنگ آنها را مطابق با سلیقه شخصی خود تغییر دهید. همچنین با استفاده از این تبلت می‌توانید صندلی های خود را تنظیم کنید.

از امکانات ویژه و مهم این اتومبیل می‌توان به توانایی تشخصی تابلوهای راهنمایی و رانندگی را در تهران اشاره کرد؛ به طوری که اگر سرعت شما از حد مجاز بیشتر شود سریع به شما هشدار می‌دهد.

در این ماشین امکان تنظیم چند مدل رانندگی وجود دارد که می‌توان به مد اکوپرو، مدل کامفورت، مدل کامفورت پلاس و مد اسپرت اشاره کرد. در مد اسپرت همه علائم و رنگهای داخل اتومبیل به رنگ قرمز در می‌آیند. یکی از ویژگی‌های این حالت این است که اگر در این مد دسته دنده خلبانی را حرکت دهید، اتومبیل از حد معمول شتاب بیشتری می‌گیرد.

از آنجا که این خودرو آپشن‌های فوق العاده زیادی دارد، وجود یک درب برقی برای صندوق عقب مزیت شگفت انگیز محسوب نمی‌شود. اما در صندوق عقب یک یخچال به چشم می‌خورد که می‌تواند یار همیشگی شما در سفرهای کوتاه و طولانی باشد. همچنین از آنجا که یخچال به صندوق عقب متصل نیست در صورت داشتن بار زیاد می‌توانید یخچال را برای مدتی در پارکینگ خانه قرار دهید.

اگر کاپوت خودرو را بالا ببریم شاهد موتور چهار سیلندر دو لیتری خواهیم بود. بنا به اخبار اعلام شده این موتور از ۲۴۰ تا ۲۵۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در نسخه‌های موجود در بازار ایران شاهد خودرو بی ام و ۷۳۰li هستیم که ۲۵۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

این موتور ۴ چهار سیلندر دارای حجم ۱۹۹۸ سی سی است. خودرو بی ام و ۷۳۰li حداکثر قدرت ۲۵۸ اسب بخار در ۵۲۰۰ دارد و می‌تواند به حداکثر گشتاور  ۴۰۰ نیوتن متر در ۱۵۵۰ دور در دقیقه برسد. شتاب صفر تا صد این خودرو شش و سه دهم ثانیه است و طبق گزارشات حداکثر سرعت این خودرو به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مصرف سوخت داخل شهر این اتومبیل شگفت‌انگیز، هفت و هشت دهم لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت خارج از شهر ۵۳ دهم لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. همچنین مصرف سوخت ترکیبی شش و دو دهم لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. همچنین باید توجه کنید که حجم باک این خودرو ۷۸ لیتر است.

هم اکنون این خودرو در نمایشگاه‌های ماشین سراسر ایران و در بسیاری از سایت های خرید و فروش آنلاین خودرو مانند دیوار برای فروش، آگهی شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده