نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸

ساعت های مچی مردانه و زنانه رولکس، نماد شیک و خاص بودن

امروزه یکی از کالاهای حذف نشدنی یک تیپ یا ظاهر خوب در هر فردی ساعت مچی است و برند سوئیسی رولکس یکی از لوکس‌ترین و نام آشناترین برندهای ساعت مچی در دنیا است.

ساعت رولکس

برند نام آشنا و خوش نام سوئیسی رولکس بزرگترین تولید کننده ساعت‌های مچی لوکس در دنیا است. برند رولکس از سال تأسیس تاکنون به ابداعات فراوانی در زمینه ساعت مچی در جهان دست یافته است که عبارتند از: اولین ساعت مچی ضد آب در جهان با نام اویستر، اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر اتوماتیک تاریخ، اولین ساعت مچی ضد آب که تا عمق ۱۰۰ متری کار می‌کرد، اولین ساعت مچی با قابلیت نمایش دو زمان مجزا و اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر اتوماتیک روز و تاریخ. رولکس همچنین اولین کمپانی ساعت سازی است که موفق به اخذ مجوز کرنومتر برای یک ساعت مچی شد. ساعت های رولکس مردانه و زنانه از بهترین مواد اولیه و با جزئیات دقیق، ساخته شده‌ و امروزه از معتبرترين و معروف ترين ساعت‌های دنيا هستند. تمام قطعات این ساعت‌های مچی در کارخانه رولکس و منطبق با دقیق‌ترین استانداردها، طراحی، ساخته و تولید شده‌اند. هر مدل از ساعت برند رولکس دارای خصوصیات منحصر به فرد خود و تداعی کننده قدرت، موفقیت و جسارت است. این برند با تولید ساعت های مچی در سایزهای متفاوت و عقربه‌هایی از جنس الماس یا مروارید به سلایق مشتریان خود احترام گذاشته و ساعت‌هایی مطابق با انتظارات آن ها ارائه می‌دهد. علاوه بر تنوع در سايز ساعت‌ها، رولکس برای هر محصول خود شماره سريال منحصر به فردی را اختصاص می‌دهد که بدین ترتیب می‌توان به سال تولید ساعت پی برد.

رپورتاژ رولکس

فروشگاه اینترنتی گیتی تک

فروشگاه اینترنتی گیتی تک (شرکت گیتی تجارت راهپیما) در سال ۱۳۹۶ با تأسیس شرکت و راه اندازی وب سایت (Gititak.com) فعالیت رسمی خود را در زمینه تجارت الکترونیک در ایران آغاز نمود. شروع فعالیت این فروشگاه با محصولات دسته عطر و ادکلن بوده است و سپس محصولات دسته آرایشی-بهداشتی و انواع ساعت‌های مچی را نیز به دسته محصولات خود افزوده است. در وب‌سایت این فروشگاه می‌توان انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه، محصولات متنوع آرایشی-بهداشتی و همچنین انواع ساعت های مچی لوکس و مدرن زنانه و مردانه را مشاهده نمود. دفتر مرکزی و انبار این فروشگاه در شهر شیراز است و گیتی تک محصولات خود را از شیراز به سراسر ایران ارسال می‌نماید.

رپورتاژ رولکس

فروشگاه اینترنتی گیتی تک با ارائه انواع ساعت های تک موتوره، دوموتوره و سه موتوره، ساعت رولکس مستر کپی، ساعت رولکس های کپی و ساعت رولکس طرح اصل سعی کرده تا مشتریانش داشتن ساعت های لوکس و برند دنیا را با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر و قیمتی ارزان‌تر تجربه کنند.

برای مشاهده ساعت های این برند و دیگر ساعت های موجود در وب‌سایت گیتی تک به دسته بندی ساعت در وب سایت gititak.com مراجعه نمایید.

جهت شرکت در مسابقات و آگاهی از تخفیف های دوره ای پیج اینستاگرام ما gititakstore@ را دنبال کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده