نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

همیار توسعه کاندیدای برترین مجموعه‌ی طراحی سایت یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

برای طراحی سایتی که ظاهری حرفه‌ای داشته باشد، باید به دنبال شرکتی باشیم که استانداردهایی را رعایت کند.

برای اینکه بتوانیم یک سایت خود و حرفه‌ای طراحی کنیم باید به دنبال شرکت طراحی سایتی باشیم که استانداردهایی را رعایت می‌کند. حال اینکه این استانداردها چیست و چگونه باید آن را انتخاب کرد، موردی است که باید به آن پرداخته شود.

ایده طراحی سایت از کجا شکل گرفته و چرا افراد این روزها برای سایت خود نیازمند شرکت‌های طراحی سایت هستند؟ از یک جایی به بعد راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی برای افراد، به نقطه آغازی در جهت موفقیت تبدیل شد.

به همین منظور اولین چیزی که به آن نیاز داشتند، یک سایت بود. از آنجا همه افراد طراح و برنامه‌نویس نیستند، پس چگونه باید سایتی را خلق کنند؟ سیستم‌های مدیریت محتوا روی کار آمدند که برخی دارای انعطاف‌پذیری بالا و برخی نیز انعطاف کمی داشتند. یکی از سایت‌سازهایی که مردم بیش از همه آن را دوست داشتند و دارند، وردپرس بود. کار کردن با آن آسان و سطوح دسترسی کاملا آزادی دارد. اما با این حساب باز هم نیاز به طراحان و شرکت‌های طراحی سایت حس می‌شد. همین امر سبب شد شرکت‌هایی مانند همیار توسعه با هدف طراحی انواع سایت‌های حرفه‌ای با پلن‌های مختلفی در حوزه سئو سایت  و تولید محتوا برای خدمت‌رسانی در حوزه طراحی وارد کار شوند. فکر می‌کنم بهتر باشد کمی بیشتر درباره این شرکت‌ها و هدفشان بدانیم. این موضوع به انتخاب ما کمک شایانی می‌کند. 

همیار توسعه

شرکت های طراحی سایت

با توجه به نیاز افراد و رشد صعودی که مشاهده می‌شود، شرکت‌های طراحی سایت روز به روز بیشتر می‌شوند. خب مسلما همه آن‌ها گزینه خوبی برای انتخاب نیستند و خدمات بهینه‌ای را ارائه نمی‌دهند اما گزینه‌های خوب هم کم نیستند.

در آماری که از جشنواره‌های طراحی سایت بصورت متعدد منتشر می‌شود وب‌سایت‌های خوبی وجود دارند که خدمات طراحی سایت را ارائه می‌دهند.

هر کدام از این سایت‌ها در زمینه طراحی وب‌سایت حرفی برای گفتن دارند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می‌دهند. حال اینکه برای جذب کاربران بیشتر چه کار‌هایی را انجام می‌دهند، می‌توانید با جستجویی در سایت مربوطه مشاهده کنید.

اما ما می‌خواهیم ببینیم یک شرکت طراحی سایت دقیقا باید چه وظایفی را بر دوش بکشد؟

همیار توسعه

وظایف شرکت‌‌های طراحی سایت چیست؟

وظایفی که یک شرکت طراحی سایت برعهده دارد به مسئولیت‌پذیری طراحان برمی‌گردد. این‌گونه است که در یک شرکت طراحی سایت استاندارد باید وظایف زیر تعریف شده و انجام شود:

  • خوب گوش دادن به مشتری و دریافت اطلاعات کامل و جامع از او
  • عمل کردن به قول و قرارهایی که برای تحویل بخش‌های مختلف سایت به مشتری داده می‌شود
  • دریافت هزینه معقول از مشتری و در واقع داشتن انصاف در کار
  • تهیه طرح اولیه و ارسال به مشتری
  • رعایت تمام استانداردهای طراحی سایت
  • پیاده‌سازی طرح مورد نظر مطابق با خواسته مشتری
  • تصحیح مشکلاتی که شما مشاهده کرده‌اید
  • پیاده‌سازی سایت بر روی هاست و راه‌اندازی کامل آن
  • تست کامل سایت
  • آموزش کار با سایت
  • پشتیبانی پس از تحویل، طی مدت زمانی مشخص

شما به عنوان یک فرد که وب‌سایتی را از شرکت مربوطه می‌خواهید، باید آن‌ها را نسبت به وظایف بالا متعهد ببینید یا در غیراین‌صورت به مشکل بر می‌خورید. 

به نظر شما در ایران به چه شرکتی می‌توان اعتماد کرد؟

شرکت‌های طراحی سایت در ایران به وفور یافت می‌شود. برخی از آن‌ها حرفه‌ای کار می‌کنند برخی دیگر خیلی معمولی. بعضی هزینه‌های هنگفتی از شما دریافت کرده و برخی بصورت متعادل و معقول کار می‌کنند. اما چگونه می‌توان انتخاب بهتری داشت. برای این منظور آماری که در جشنواره وب و موبایل ارائه شده گزینه خوبی به شمار می‌رود. اما باز هم شما با مراجعه به هر کدام از آن سایت‌ها می‌توانید اطلاعات خوبی کسب کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل هزینه‌ها، خدمات شرکت‌ها، قدمت شرکت، نمونه کارهایی که تا به حال انجام داده‌اند، نماد اعتماد الکترونیکی، میزان رضایت مشتریان از آن‌ها، داشتن یک وب‌سایت استاندارد و حرفه‌ای و غیره، شود که این موارد را حتما در نظر داشته باشید و فراموش نکنید. 

خدمات همیار توسعه برای شما

همیارتوسعه هم یکی از شرکت‌های طراحی سایت است که تمام تلاش خود را بنا بر رضایت مشتریان و سایت مفیدی را بنا به درخواست مشتریان پیاده‌سازی می‌کند. اما همیار توسعه چه نوع وب‌سایت‌هایی را می‌تواند برایتان پیاده سازی کند؟ 

طراحی سایت وردپرس در تمام زمینه‌های فروشگاهی، خبری، شرکتی، شخصی، پزشکی و غیره را می‌توانید به ما پسپارید و انتظار طراحی سایتی حرفه‌ای با امکانات مورد نظر را داشته باشید. همچنین سئو و بهینه‌سازی سایت به همراه کدنویسی بهینه را به شما تحویل می‌دهیم.

تمام سعی خود را می‌کنیم تا وظایفمان را به خوبی انجام دهیم و رضایت شما مشتری عزیز را جلب می کند. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده