نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

خزشگر های دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال روز به روز بزرگ‌تر می‌شود. وجود حجم عظیم اطلاعات و رشد سریع آن‌ها باعث به وجود آمدن چالش دستیابی سریع و دقیق به اطلاعات برای کاربران شده است

دنیای دیجیتال روز به روز بزرگ‌تر و وسیع‌تر می‌شود. امروزه میلیاردها صفحه با موضوعات مختلف در این دنیا وجود دارد. وجود حجم عظیم اطلاعات و رشد سریع آن‌ها باعث به وجود آمدن چالش دستیابی سریع و دقیق به اطلاعات مورد نیاز برای کاربران شده است. این چالش رقابتی را در بین سایت‌ها در دنیایی دیجیتال ایجاد کرده است.

سایتی در این رقابت پیروز می‌شود که بهترین و دقیق‌ترین اطلاعات را برای کاربران فراهم کند. با توجه به حجم بسیار عظیم چنین عملیاتی متخصصان ربات‌هایی را به طور نرم‌افزاری طراحی و تولید می‌کنند تا به صورت اتوماتیک وارد فضای وب شوند و این کار را انجام دهند. به چنین کاری اصطلاحا خزیدن (Crawl) می‌گویند و به رباتی که این کار را انجام می‌دهد، خزشگر (Crawler) گفته می‌شود. این خزشگرها برای گردآوری اطلاعات وب‌سایت‌ها و نیز بروز نگه داشتن اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند و البته یکی دیگر از وظایف مهم این خزشگرها بعد از گردآوری اطلاعات، ایندکس (فهرست و بایگانی) کردن آن‌ها برای پردازش سریع در هنگام جستجو است. این خزشگرها معمولا در بازه‌های زمانی منظمی اطلاعات را به‌روز کرده و با نسخه‌های قبلی مقایسه می‌کنند.

رپورتاژ آگهی Insooo

اگر سایتی مجهز به یکی از این خزشگرها باشد در دنیای وب از سایت‌های دیگر در جذب کاربر و بیننده موفق‌تر عمل می‌کند و می‌تواند سال‌ها به حیات آنلاین خود ادامه بدهد.

یکی از سایت‌های موفق در این زمینه سایت این سو است که  دارای خزشگر قوی و پر قدرتی است. سایت این سو نمایشگاه بزرگ محصولات ایرانی است که با استفاده از خزشگر پیشرفته بانک جامع و کاملی از ۳۵ هزار قلم کالاهای متنوع ایرانی با مشخصات کامل در برندها و قیمت‌های مختلف همراه با فروشگاه‌های مجازی را که این محصولات در آن ها وجود دارد، تشکیل داده است.

این سو تنها سایت ارائه دهنده محصولات ایرانی با امکان جستجوی هوشمند و سریع است. امکان جستجوی اختصاصی تولیدات ملی که توسط متخصصین توانمند ایرانی در سایت فراهم شده است سایت این سو را به یکی از سایت‌های بی‌رقیب در کشور تبدیل کرده است. این امکان جستجوی هوشمند در صفحه اصلی این سو، کالای ایرانی مورد نظر را در تمام سایت‌های ارائه‌دهنده همراه با قیمت و اطلاعات و حتی بیشترین تخفیف ها داده شده نمایش می‌دهد. شما در کمترین زمان ممکن و به راحتی می‌توانید بهترین محصول ایرانی را انتخاب کنید.

رپورتاژ آگهی Insooo

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده