نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

بررسی قیمت خرید شاسی بلند های کیا در سایت دیوار

خودروهای شاسی بلند کیا همیشه در زمره پرفروش‌ترین خودروهای شاسی بلند در بازار خودروهای نسبتا لوکس محسوب می‌شوند.

برای مدت‌ طولانی شاسی بلندهای کیا یکی از پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در بازار خودروهای نسبتاً لوکس محسوب می‌شدند. نواسانات ارزی و افزایش قیمت شاسی بلندهای کیا سبب شده است که خرید این خودروها از دسترس بسیاری از افراد خارج شود و خودروهای چینی با کیفیت بسیار پایین‌تر جای آن‌ها را پر کرده‌اند. با این حال همچنان خرید و فروش کیا در بازار خودروهای دست دوم یکی از انتخاب‌های در دسترس برای خریداران است. اگر بودجه بین ۱۲۰ تا ۴۵۰ میلیون دارید و می‌خواهید یک شاسی بلند با کیفیت و یک خودرو بین المللی داشته باشید، خرید شاسی بلند کیا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این جا ما در محدوده‌های قیمتی مختلف به بررسی شاسی بلندهای کیا موجود در سایت دیوار خواهیم پرداخت.

خرید شاسی بلند کیا در محدوده قیمت ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون در سایت دیوار

افزایش قیمت خودروها سبب شده است که برای پیدا کردن ارزان‌ترین شاسی بلند کیا باید از محدوده ۱۵۰ میلیون تومان جستجوی خود را شروع کنیم. در این دسته قیمتی گزینه‌های زیادی وجود نخواهد داشت. ارزان‌ترین گزینه در این محدوده قیمتی مربوط به آگهی خرید اسپورتیج مدل ۲۰۰۸ است که چیزی مابین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

از گزینه‌های دیگر در این محدوده قیمتی خرید سورنتو مدل ۲۰۰۸ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان است. شما می‌توانید سورنتوهای مدل ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ را با قیمتی در همین حدود خریداری کنید. گران‌ترین شاسی بلند دست دوم در این دسته قیمتی کیا اسپورتیچ مدل ۲۰۱۳ است که ۲۷۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

شاسی بلند کیا

خرید شاسی بلند کیا در محدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در سایت دیوار

در این محدوده قیمتی شما گزینه‌های بسیار بیشتری را در دسترس خواهید داشت. در این دسته قیمتی شما می‌توانید مدل‌های مختلف اسپورتیج، موهاوی، سورنتو را خریداری کنید. ارزان‌ترین گزینه خرید اسپورتیج مدل ۲۰۱۳ با قیمت ۳۰۰  میلیون تومان است. گزینه‌های زیادی از این خودرو با قیمت‌های نزدیک تا ۳۵۰ میلیون تومان وجود دارد. علاوه بر این شما می‌توانید مدل‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ این خودرو را تا قیمت ۳۸۰ میلیون تومان خریداری کنید که گران‌ترین خودرو این محدوده نیز محسوب می‌شوند.

اما یکی از گزینه‌های بسیار محبوب در بین شاسی بلندهای کیا، موهاوی است که در این محدوده قیمتی امکان پذیر است. ارزان‌ترین گزینه خرید موهاوی مربوط به آگهی فروش موهاوی ۶ سلیندر مدل ۲۰۰۹  است که ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شما می‌توانید موهاوی هشت سیلندر v8 مدل ۲۰۱۰ را نیز با ۳۱۰ میلیون تومان تهیه کنید. البته گران‌ترین موهاوی نیز در این محدوده قیمتی مربوط به موهاوی ۸ سلیندر فول آپشن با ۴۰۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودرو این محدوده نیز محسوب می‌شود.

خرید سورنتو نیز در این محدوده قیمتی امکان پذیر است. ارزان‌ترین گزینه خرید سورنتو ۲۰۱۰ با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان است. در این محدوده قیمتی گزینه‌های زیادی از مدل‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ این خودرو در دسترس خواهند بود. گران‌ترین سورنتو در این محدوده قیمتی یک سورنتو ۲۰۱۲ است که ۳۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

شاسی بلند کیا

خرید شاسی بلند کیا بیش از ۴۰۰ میلیون در سایت دیوار

ارزان‌ترین گزینه خرید برای کیا سورنتو در این محدود قیمتی آگهی فروش سورنتو ۲۰۱۳ نیو فیس با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان است. گزینه‌های زیادی از مدل‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ با قیمت‌های مختلف در این محدوده قرار دارند. سورنتو ۲۰۱۷ جی تی لاین با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان یکی از گران‌ترین خودروهای دست دوم کیا در سایت دیوار است.

اما برای خرید کیا اسپورتیج، پایین‌ترین قیمت برای کیا اسپورتیج ۲۰۱۶ با ۴۰۰ میلیون و بالاترین قیمت برای کیا اسپورتیج ۲۰۱۷ فول آپشن با قیمت ۶۸۰ میلیون تومان ثبت شده است. در این بین نیز گزینه‌های زیادی برای خرید کیا اسپورتیج در دسترس خواهد بود.

برای خرید کیا موهاوی در سایت دیوار، کیا موهاوی ۲۰۱۰ با ۴۱۵ و کیا موهاوی ۲۰۱۱ فول امکانات با ۶۵۰ میلیون تومان به ترتیب ارزان‌ترین و گران‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. در این بین نیز شما گزینه‌هایی با قیمت‌های مختلف از این خودرو را در دسترس خواهید داشت. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده