نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

تشویش در قیمت و بازار 207 در سایت دیوار

اگر برای بررسی قیمت‌های لحظه‌ای پژو 207، به سایت دیوار مراجعه کنید، متوجه تشویش در بازار خرید 207آی می‌شوید.

ایران خودرو در زمینه مونتاژ خودروهای کمپانی پژو سابقه‌ای دیرینه دارد. 206 و 207آی نمونه خوبی برای اثبات این موضوع هستند. در هفته‌های اخیر و به دنبال موج جدید گرانی‌ها، قیمت این دو خودرو که کاملا داخلی هستند (جز چند قطعه که از چین و سایر کشورهای آسیایی وارد می‌شود) به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کرد. به عنوان مثال 207 صفر اتوماتیک تا هفته‌های گذشته ۶۰ میلیون تومان و نوع دنده‌ای آن ۵۰ میلیون تومان قیمت داشت.

اما تا این لحظه قیمت خرید پژو 207 صفر اتوماتیک ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و 207 دنده‌ای ۵۹ میلیون تومان عنوان شده است. این قیمت‌ها، قیمت کارخانه‌ای است و قیمت‌های بازاری این خودرو تا ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. البته می‌توان در سایت دیوار نمونه‌هایی کمتر از قیمت واقعی آن جهت خرید پیدا کرد.

قیمت‌های 207 نو در سایت دیوار

جهت اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای پژو 207، می‌توان به سایت دیوار رجوع کرد. در این سایت آگهی‌های بسیاری از خرید پژو 207 صفر یا در حد نو موجود است. به عنوان مثال در یک آگهی، 207 اتومات سفیدرنگ هاچ‌بک به قیمت ۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید به دلایلی مجبور به فروش خودروی خود حتی کمتر از قیمت نمایندگی شده و تحویل آن نیز فوری است. همچنین در آگهی دیگری 207 دنده‌ای سفیدرنگ، ۵۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که فروشنده آن نیز این خودرو را کمتر از قیمت واقعی آن به حراج گذاشته است. اگر به دنبال 207 مشکی رنگ دنده‌ای هستید، در دیوار یک دستگاه 207 مشکی صفر به قیمت ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر یافتن خودروهای صفر کمتر از قیمت نمایندگی، از طریق جست‌و‌جو در این سایت می‌توانید خودروهای در حد نو با کارکرد بسیار کم پیدا کنید. مثلا یک پژو 207 دنده ای تنها با ۵ هزار کیلومتر کارکرد و به رنگ قرمز در دیوار ۵۶ میلیون تومان آگهی شده است. این وسیله نقلیه مجهز به روکش چرم و باربند اختصاصی است.

خرید حواله خودرو؛ یک راه ارزان

چنانچه نگاهی دقیق‌تر به آگهی‌های سایت دیوار بیندازید، چند مورد فروش حواله خودروی صفر مانند 207 به چشم می‌خورد و در کنار خرید پژو 207 صفر، خرید حواله این خودرو نیز آگهی شده است. یکی از روش‌های خرید ماشین، خرید به صورت حواله است. در این روش، یک نفر دیگر خودرو را ماه‌ها پیش ثبت نام کرده و حالا تصمیم به فروش حواله آن گرفته است. مشتری، این پیش فاکتور را در یکی از نمایندگی‌های شرکت اصلی (در اینجا ایران خودرو) خریداری می‌کند و از این زمان به بعد دیگر خودرو به نام او است. از این طریق خریدی ارزان و صد البته مطمئن خواهید داشت. به عنوان مثال در سایت دیوار حواله 207 اتومات به قیمت ۴۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو در شهریور ماه تحویل داده می‌شود و انتخاب رنگ نیز به عهده خریدار است. همچنین در آگهی دیگری، حواله 207آی سفیدرنگ اتومات که موعد تحویل آن مرداد ماه است، ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. فروشنده می‌گوید همین خودرو در حال حاضر ۷۷ میلیون تومان قیمت دارد و او به دلیل ورشکستگی حاضر به فروش حواله خودرویش شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده