نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

معرفی سریال آموزشی چند زبانه ایرانمهر

شاید سال‌هاست که با یادگیری یک زبان خارجی دست و پنجه نرم می‌کنید. شاید فکر می‌کنید شما حتی یک زبان خارجی را هم نمی توانید یاد بگیرید؛ چه برسد به چند زبان؟ فکر می‌کنید اگر به پنج زبان مسلط بودید، چه موقعیت‌های بهتری در زندگی اجتماعی یا حرفه‌ای برای شما به‌وجود می‌آمد؟

گروه آموزشی ایرانمهر سال‌هاست که در حوزه آموزش زبان‌های خارجی به خصوص زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی در قالب کلاس‌های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی حضور فعال دارد. به پشتوانه‌ی این تجربه‌ی چندین ساله‌ و با هدف برداشتن قدمی محکم‌تر در حیطه آموزش مجازی و همچنین ایجاد آگاهی و علاقه نسبت به یادگیری بیش از یک یا دو زبان خارجی، مدتی پیش موسسه زبان ایرانمهر، با استفاده از تیم حرفه ای خود در زمینه های آموزش زبان‌ انگلیسی، آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان آلمانی و آموزش زبان ترکی استانبولی، تصویرسازی، موشن گرافی و دیجیتال مارکتینگ شروع به ساخت یک سریال چند رسانه‌ای چند زبانه نمود.

به جرأت می‌توان گفت که این سریال آموزشی بی نظیر جزو اولین فیلم‌های آموزشی چندرسانه‌ای چند زبانه در عرصه آموزش زبان است که هدف آن تشویق زبان آموزان به یادگیری زبان‌های مختلف و ارائه بستری مناسب و مهیج برای معرفی زبان‌های فارسی، انگلیسی (آمریکایی و بریتانیایی)، فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی است. گروه آموزشی ایرانمهر، به عنوان چشم انداز آینده خود، در نظر دارد تا سریال‌های آموزشی تخصصی برای زبان‌های مورد تدریس در این مجموعه را نیز به زبان آموزان ارائه دهد.

داستان سریال حول محور دو شخصیت اصلی داستان «زویی» و «مهرداد» می‌گردد که به طور پیش‌بینی شده یا نشده به کشورهای مختلف سفر می‌کنند. در طول این سفرها اتفاقات متعددی می‌افتد که شخصیت‌های داستان را به چالش می‌کشد. در این میان زویی که مسلط به چند زبان است، قادر به برقراری ارتباط موثر با افرادی از فرهنگ‌های مختلف است؛ اما از طرف دیگر، مهرداد به دلیل عدم آشنایی کافی با این زبان‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شود.

یکی از نکات بارز این محصول چندزبانه ایرانمهر، علاوه بر جذابیت های بصری و گرافیکی آن، وجود یک سیر داستانی گیرا، پرکشش، و طنزآلود است که بیننده را قانع می‌کند تا برای دانستن ادامه ماجرا به انتظار و تماشای چندباره قسمت بعدی بنشیند. از این طریق، مخاطب بدون اینکه به طور مستقیم درگیر پروسه زبان آموزی شود، سهم خود از یادگیری را هم برمی‌دارد. با توجه به فضای فکری منفی و منفعلی که گاه به گاه بین زبان آموزان ایرانی می‌توان مشاهده نمود، می‌شود ادعا کرد ساخت یک محصول با ویژگی‌هایی که ذکر شد یک نقطه عطف در حوزه آموزش زبان به فارسی زبان ها به حساب می‌آید.

برای دنبال کردن این مجموعه‌ی آموزشی، می‌توانید به وب‌سایت ایرانمهر، صفحه‌ی اینستاگرام و صفحه‌ی لینکدین ما مراجعه نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده