نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

تور کیش از تهران و دلایل ارزان بودن آن

بسیاری از شهروندان شهر تهران تعطیلات خود را در جزیره کیش می‌گذرانند. اما دلایل این محبوبیت چیست؟

تور کیش از تهران مزیت های زیادی برای گردشگران دارد به همین دلیل تبدیل به دوست‌داشتنی‌ترین تور در بین تهرانی‌ها شده است. استقبال زیاد مردم از جزیره کیش به دلایل متفاوتی است که شاید برای برخی خنده‌دار به نظر برسد اما به هر حال سلیقه فردی در انتخاب تور گردشگری سهم عمده‌ای دارد.

تور کیش از تهران و پایتخت ایران شاید دوست داشتنی ترین سفر داخلی به نظر برسد اما همیشه این امر صادق نیست و دلایلی همچون:

تور کیش

بیشترین جمعیت قشر مرفه در تهران

تور کیش از تهران با استقبال خوبی روبرو شده است زیرا در این شهر درآمد جمعیت بسیاری از افراد جامعه به نسبت شهرستا‌ن‌های کوچک دیگر بیشتر است. همین امر باعث می‌شود مردم شهر تهران تمایل بیشتری برای سفر داشته باشند البته در کنار همین درآمد بالا به نسبت هزینه زندگی بالاتر بوده اما سطح خدمات‌دهی بهتر با مبلغی ارزان‌تر این مشکل را کمی متعادل می‌سازد.

خدمات بیشتر با مبلغی ارزان‌تر

تور کیش از تهران با مبلغ کمتری برای گردشگر به اتمام می‌رسد. البته در تمام ایام سال این مطلب صدق نمی‌کند. اما به دلیل وجود ایرلاین‌های متنوع، حجم بالای مسافرین، حجم بالای توریست و تقاضا برای سفر به جزیره کیش، تبادلات سیاسی و فرهنگی در این دو منطقه، خود به خود هزینه کمتری برای رفت و آمد پیش‌بینی و دریافت می‌شود.

تور کیش از تهران وقتی برای اشخاص سیاسی و تجاری زیادی بارها در ماه و سال تکرار می‌شود دیگر نمی‌توان توقع داشت با مبلغی بالا این مسافران هر روز به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنند. پس بنابراین این واسطین ناچار به طراحی تمهیدات و ایده‌هایی برای کاهش هزینه افراد و سود بیشتر برای خود هستند.

تور کیش از تهران حتی برای مسافرینی که به قصد تفریح آن را رزرو می‌کنند ارزان‌تر تمام می‌شود و این به همان دلیل پروازهای متعدد روزانه کاری و تجاری و سیاسی است.

رقابت بالای آژانس های مسافرتی

 تور کیش از تهران برخی از ایام سال مبلغی ارزان‌تر از تور کیش از سایر شهرها به خود اختصاص می‌دهد. این امر به دلیل رقابت سخت آژانس‌های مسافرتی که تمایل به کسب و وفادار نمودن مشتری خود دارند، اتفاق می افتد.

تور کیش از تهران و تنوع در انتخاب خدمات حمل و نقل هوایی در شهر تهران به مشتری قدرت می‌دهد به راحتی ایرلاین و آژانس مسافرتی را که خدمات ضعیف‌تری ارائه می‌دهد، ترک کنند و به واسطی بهتر مراجعه کنند. از این رو رقابت باعث افت قیمت خواهد شد.

تور کیش

تعدد پرواز روزانه

تور کیش از تهران در سال‌های گذشته آنقدر با استقبال روبرو شد که در حال‌حاضر پروازهای زیادی در این مسیر تردد می‌کنند تا حجم بالای مسافران را جابجا کنند. همین افزایش تردد هوایی باعث شد تا بعضی ایام و روزها هواپیماها برای تکمیل ظرفیت مسافر خود مبلغ بلیط را کاهش دهند و مسافران تشویق به خرید کند.

تور کیش از تهران دوست‌داشتنی‌ترین نوع تفریح برای اشخاصی است که ترجیح می‌دهند با طی مسیری چند ساعته و هوایی از شلوغی پایتخت دور شوند و چند روزی را در نقطعه معکوس و آرام سپری نمایند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده