رپورتاژ آگهی، موثر ترین تکنیک برای سئو SEO و بازاریابی محتوا
رپورتاژ آگهی بهترین مدل بازاریابی محتوا
انتشار رپورتاژ آگهی در قالب کمپینهای ویرلن، بهترین تکنیک بازاریابی محتوا و سئو در ایران است.
تحقیقات موسسههای بازاریابی محتوا نشان میدهد که در سال جاری درصد قابل توجهی از بازاریابان b2cقصد دارند از طریق ویرلن، رپورتاژ آگهی بیشتری نسبت به سال گذشته در خبرگزاریهای پربازدید منتشر کنند.
خوشبختانه، روند جدیدی در شرکت ویرلن در حال ظهور است که میتواند به بازاریابان محتوا کمک کند که محتوای بیشتری را بدون ایجاد هزینههای زیاد تولید و منتشر کنند. این یک روند «بازاریابی چابک» است و اگر به درستی استفاده شود، به تیم بازاریابی شما کمک میکند تا در زمان کمتر، در برندینگ و سئو سایت به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.
هدف اول کمپینهای رپورتاژ ویرلن این است که به مخاطبان کمک کند دید جدیدی نسبت به برند شما پیدا کنند. در عین حال ویرلن با تولید محتوای هدفمند، بهصورت هوشمندانه کاربران را برای خرید کالا یا خدمات شما تشویق میکند.
تعریف ویرلن از بازاریابی محتوا : «متمرکز در تولید محتوای ارزشمند و انتشار پیوسته رپورتاژ در رسانه های پربازدید»
چرا تولید محتوا و انتشار رپورتاژ با یک روند ثابت در طول سال مهم است؟
انتشار پیوسته محتوا در قالب رپورتاژ، همیشه برنده می شود
میتوان استدلال کرد که اگر شما یک برنامه تولید محتوا و انتشار رپورتاژ بهصورت ثابت نداشته باشید، اصلاً از بازاریابی محتوا بهرهمند نمیشوید!
مخاطبان برند شما انتظار دارند که در طول زمان به طور پیوسته با آنها ارتباط برقرار کنید. آنها علاقهمند به دریافت اطلاعات به روز هستند. اما فراتر از این پارامترهای اساسی، آمار نشان میدهد که برندهایی که به صورت منظم رپورتاژ منتشر میکنند، نتایج بهتری هم دریافت می کنند. پیوسته بودن کمپینهای رپورتاژ، پنج مزیت مهم را ارائه میدهد:
محتوای پیوسته، اعتبار و قدرت ایجاد میکند
اگر سازمان شما محتوای با کیفیت بالا را در هر هفته برای چندین سال منتشر کرده باشد، واضح است که شما یک رهبر در صنعت خود هستید؛ زیرا درواقع شما به طور خودکار همیشه در دید کاربران هستید و شانس بیشتری برای حفظ مخاطبان خواهید داشت.
محتوای پیوسته، آگاهی تجاری ایجاد میکند
انتشارهای پیوسته رپورتاژ، نام تجاری شما را به طور مرتب (با کمترین هزینه) جلوی چشمان مخاطبین تان قرار میدهد؛ بنابراین احتمال آنکه زمان خرید شما را به یاد آورند بیشتر خواهد شد.
محتوای پیوسته، مخاطب را درگیر میکند
پیوستگی باعث وفاداری میشود؛ زیرا به شما کمک می کند تا بخشی از زندگی روزانه مخاطبان تان شوید. البته تولید محتوای جذاب برای رپورتاژ حتی از ایجاد برنامه منظم انتشار نیز سختتر است؛ بنابراین اگر موفق شوید، این یک پیروزی بسیار بزرگ است.
توجه داشته باشید که برخلاف سایر روشهای تبلیغات اینترنتی، محتوای رپورتاژ به این منظور ایجاد میشود که برای خواننده یا مشاهدهکنندهی آن ارزشی ایجاد کند؛ بهعلاوه میتواند یک نوع آگهی طولانی مدت برای یک محصول یا خدمت باشد.
با این حال، جنبه «تبلیغ» باید اولویت دوم باشد؛ یعنی ابتدا باید به «ارزش» محتوا توجه کرد.
محتوای پیوسته، طرفداران برند شما را بیشتر میکند Generate leads
رپورتاژ خبری در حال حاضر یکی از روشهای مقرون به صرفه ایجاد محبوبیت برند و افزایش مخاطبان است؛ بنابراین اگر شما بتوانید برند خود را بیشتر در دید قرار دهید، فرصت بیشتری برای جمعآوری طرفدار خواهید داشت.
بنابراین کمپینهای بازاریابی محتوا از طریق رپورتاژ یک برنامه کوتاه مدت نیست؛ بلکه یک استراتژی دراز مدت برای جذب، تبدیل و حفظ مشتریان است.
رپورتاژ موثر ترین تکنیک سئو سایت SEO
موتور جستجوی گوگل به طور فزایندهای به سایتهایی که از محتوایی باکیفیت (که در خبرگزاریهای پربازدید منتشر شده است) لینک فالو دریافت میکنند رتبه بهتری میدهد که این تنها به کمک کمپینهای رپورتاژ آگهی میسر میشود.
بنابراین انتشار رپورتاژ با محتوای خوب در سایتهای پربازدید، بهترین تکنیک سئو سایت است و به طور مرتب میتواند به صعود سایت شما در رتبه بندی نتایج گوگل کمک کند.
نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ با هدف بازاریابی محتوا و سئو:
رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش
رپورتاژ آگهی امروز یکی از بهترین راهکارها برای معرفی محصولات و خدمات جدید است و اگر در تولید محتوای رپورتاژ آگهی بتوانید استانداردهای جدید را رعایت کنید، میتوانید از این تکنیک برای افزایش فروش با کمترین هزینه استفاده کنید.
البته وبمستران و سئوکارها اغلب رپورتاژ را بهدلیل تاثیر فوق العادهای که برای سئو سایت دارد میشناسند، اما درواقع امروز این روش جایگاه بسیار مهمی به عنوان راهکار افزایش فروش پیدا کرده است.
هدف نهایی بازاریابی محتوا از طریق رپورتاژ، رشد کسب و کار شماست
محتوای رپورتاژ باید به گونهای نوشته شود که مخاطب را کنجکاو کند که روی هایپر لینک ها کلیک کند، تا وبسایت برند شما را بیشتر بررسی کند. سپس طراحی و محتوای سایت باید به گونهای باشد که مخاطبان را به خرید خدمات و محصولات شما تشویق کند.
اما باید بدانید اگر محتوای شما محصولتان را برای حل مشکل افراد نمایان نمیکند، پس تلاشهای بازاریابی محتوا شمای کافی نبوده است.
هدف از استراتژی بازاریابی محتوا بهوسیله رپورتاژ ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان است؛ یعنی چیزی بیشتر از آنچه رقبا قادر به انجام آن هستند.
تولید محتوا بر اساس سفر مشتری
آیا قبلا عبارت Content Mapping را شنیدهاید؟
نحوه تولید محتوا براساس استراتژی بازاریابی محتوا به شدت مهم است. تولید محتوای حرفه ای یعنی به اندازهای مخاطبان را درک کنید که بتوانید برای هر مرحله از سفرشان، محتوایی ایجاد کنید تا مشتری را به خرید هدایت کند.
بنابراین اگر موفق شدید که مخاطبان را به سایت خود جذب کنید، به فروش یک مرحله نزدیکتر شدهاید. در نتیجه کاربران وبسایت شما را بررسی میکنند، سپس در مورد محصولات شما فکر میکنند و در نهایت خرید میکنند.
شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن همراه شماست تا از تمام پتانسیلهای رپورتاژ آگهی برای بازاریابی محتوا و سئو SEO بهرهمند شوید و در برندینگ از رقبا پیشی بگیرید.
پایان رپورتاژ آگهی/.
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمیپذیرد.