نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

جنگ آدمها و بالش ها در حضور عمو پورنگ

عمو پورنگ و مسلم آقاجانزداه، تهیه کننده مجموعه سریال محله گل و بلبل این بار با یک مجموعه کودکانه وارد فضای نمایش خانگی و VOD شده‌اند.

همکاری این دو چهره محبوب و مشهور تلویزیونی اینبار منجر به ساخت سریال بالشها شده است. بالش ها به عنوان اولین سریال کودکانه که از تلویزیون پخش نمی‌شود و وارد فضای نمایش خانگی و VOD شده داستان جنگی هست که بین آدم‌ها و بالشهاشون اتفاق می‌افتد! شاید تلویزیون برای پخش یک سریال جنگی برای کودکان زیادی سختگیری نشان می‌داد و تهیه کنندگان اون تصمیم گرفتن که یک فضای بازتر را تجربه کنند. آفرینک به عنوان مرجع تخصصی انیمیشن و کارتون و سرویسی که بصورت اختصاصی برای کودک و نوجوانان محتوا تهیه می‌کند شما را به دیدن این مجموعه جذاب و موزیکال دعوت می‌کند.

سریال بالشها ترکیبی از حضور انسان‌ها و عروسک‌ها است. از یک سو شخصیت‌های آشنایی مثل داریوش فرضیایی یا همون عمو پورنگ، ارژنگ امیرفضلی و امیر نوری و رامبد شکرابی و حدیث فولادوند و امیر محمد متقیان و ملیکا شریفی نیا یک تیم فوق العاده از بازیگرهای محبوب و دوست داشتنی را شکل دادند و از سوی دیگر هم بالشهای عروسکی هستند که داستان این مجموعه را به پیش می‌برند. طراح و نویسنده مجموعه بالش های محمد درویشعلی‌پور است که نویسندگی مجموعه محله گل و بلبل رو هم قبلا خودش انجام داده بود. پس به احتمال زیاد بچه‌هایی که از اون مجموعه خوششون اومده و از اونجا کلی خاطره با عمو پورنگ دارند از این مجموعه هم خوششون خواهد اومد.

ساخت برنامه‌های عروسکی با حضور شخصیت‌های داستانی یک ژانر جواب پس داده و مطمئن در فضای فرهنگی ایران است. تعدادی از مهم‌ترین و بهترین برنامه‌های تلویزیونی با همین فرمول ساخته شده‌اند، از کلاه قرمزی و پسرخاله بگیر تا زی زی گولو و شهر موش‌ها و آثار دیگر. با توجه به همین اطمینانی که از ژانر عروسکی بین تهیه‌کنندگان ایرانی وجود دارد مجموعه بالش ها هم کار خودش را در فضای نمایش خانگی و VOD شروع کرد. بعد از پخش دو قسمت از این مجموعه و بازخورد خوبی که مخاطبین داشتند مشخص شد که ژانر عروسکی همچنان پرطرفدار و دوست داشتنی هست.

تا اینجا که دو قسمت از بالش ها پخش شده فهمیدیم که داستان این مجموعه راجع به خیانت آدم‌ها به بالشهاشون است! خب، انگار با موضوع جذاب و سرگرم کننده‌ای روبه رو هستیم چون اگر بالشی در کار نباشه خوابی هم در کار نخواهد بود. حالا عمو پورنگ و امیرمحمد و بقیه شخصیت‌ها باید سعی کنند یک جوری این مشکل بزرگ را حل کنند. با توجه به شناختی که از عمو پورنگ و تیمش داریم آن‌ها بالاخره یک جوری می‌توانند مشکل را حل کنند. پس بیایید همراه آن‌ها بشیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در مسیر داستان براشون پیش خواهد اومد.

اتفاق و خبر خوب دیگه راجع به بالش ها موزیکال بودن سریال است که بیش از پیش آن را سرگرم کننده می‌کند. پس وقت را از دست ندهید و همین الان به تماشای سریال سرگرم کننده و جذاب بالشها در آفرینک (www.afarinak.com) بنشینید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده