نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

گلخانه شخصی داشته باشید

اگر به کاشت گل و گیاه علاقه دارید، می‌توانید در وب‌سایت دیوار، آلات مخصوص باغبانی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

هر روز که به خانه می‌آید، به گیاهانش تک به تک سلام می‌کند، با بعضی‌ها حال و احوال و به بعضی‌هایشان که زرد شده‌اند می‌گوید:« بیشتر از قبل باید مراقب خودت باشی، حالا من هم کمکت می‌کنم.» ابزار باغبانی‌اش مثل بیلچه، آب پاش، قیچی مخصوص، گوشه‌ای مخصوص در خانه را به خود اختصاص داده‌ است. از او می‌پرسم با توجه به اینکه شاغل هستی، چه زمانی وقت می‌کنی خرید آن‌ها را به این تنوع انجام دهی و هر روز وسیله‌ای جدید با این وسایل اضافه کنی. جوابش ساده است: خرید ابزار باغبانی از سایت‌های آنلاین به خصوص سایت دیوار که می‌تواند اجناس دست دوم یا بعضا نو از آنجا خریداری کند.

آرزوی شهاب این است که چند گیاه خانگی‌اش را تبدیل به گلخانه کند و بعد باغچه، تراس و حیاطی بزرگ داشته باشد. همه این‌ها اما نیاز به خرید ابزار باغبانی دارد و هر چه گیاهان تخصصی‌تر شوند، این وسایل هم باید تخصصی‌تر باشند. به عنوان مثال شن‌کش یکی از ادوات باغبانی است که هر کسی به آن احتیاج ندارد، تنها افرادی که باغچه بزرگ دارند نیاز به این وسیله را احساس می‌کنند. شن‌کش جهت جمع کردن برگ‌ها استفاده می‌شود. البته در باغ‌های کوچک نیز از آن می‌توان برای یک دست کردن خاک و کود بهره برد. شن‌کش به دلیل کمبود تولید در سایت‌های آنلاین خرید و فروش موجودی ندارند و اگر در فکر خرید آن هستید، باید حضورا سری به مغازه‌های فروش ابزار صنعتی بزنید.

یکی دیگر از آلات باغبانی که در دو الی سه سال اخیر پایش را به بازار خرید و فروش باز کرده، اتاقک‌های مخصوص کشت است. این اتاقک‌ها معمولا در ابعاد ۵۰ در ۵۰ یا ۷۰ در ۷۰ هستند. کاربرد آن‌ها هم مشخص است و عموما برای کسانی که در پرورش گل و گیاه به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند، کاربرد دارد. اتاقک‌های مخصوص کشت به سیستم گردش هوا، پروژکتور، دماسنج و دستگاه‌های رطوبت‌ساز مجهزند. در سایت دیوار یک اتاقک مخصوص کشت به قیمت توافقی به فروش می‌رسد که فروشنده آن مدعی شده از قیمت بازاری آن کمتر خواهد بود.

ال ای دی رشد گیاه، رویای ساخت گلخانه خانگی را برای خیلی‌ها به واقعیت تبدیل کرد. این محصول البته برای فتوسنتز گیاهان مختلف، نورهای به خصوصی دارد. بنابراین پیش از خرید آن، باید بدانید کدام ال ای دی با چه نوری برای گیاه شما مناسب است. در سایت دیوار ۵ عدد ال ای دی مخصوص گل‌های  زینتی به قیمت یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان آگهی شده است.

پروژکتورهای پرورش نیز یکی دیگر از محصولات در جهت تسریع روند کشت گیاهان است. گلخانه‌های خانگی اغلب به نور خورشید دسترسی ندارند و از این رو خرید این وسیله برای آن‌ها ضروری است. در سایت دیوار و در قسمت خرید ابزار باغبانی یک پروژکتور فول اسپکتروم ۱۰۰ وات مجهز به فن، تنها به قیمت ۱۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که همین پروژکتور با چنین مشخصاتی در دیگر سایت‌های آنلاین خرید ابزار باغبانی، ۶۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

یکی دیگر از آگهی‌های موجود در سایت دیوار که برای گلخانه‌های شخصی انتخاب مطلوبی است، دستگاه اتوماتیک آبیاری است. این وسیله ۲۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و به برق شهری هم احتیاج ندارد. در میان گزینه‌های خرید ابزار باغبانی برای گلخانه، شاید این دستگاه یکی از بهترین گزینه‌ها باشد، چرا که با استفاده از آن دیگر نگران ساعت‌های آبیاری در مواقعی که در منزل نیستید، نخواهید بود.

پایان رپورتاژ آگهی /.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده