نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

عموپورنگ با «بالشها» به شبکه نمایش خانگی آمد

اولین سریال موزیکال و عروسکی کودک و خانواده با بازی عمو پورنگ و حضور ۱۵ بالش به شبکه نمایش خانگی آمد.

«بالشها» نام تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که برخلاف سایر سریال‌های عاشقانه یا کمدی که تنها برای مخاطب بزرگسال ساخته می‌شوند، گروه کودک، نوجوان و خانواده را هدف قرار داده و با بازی سرشناس‌ترین بازیگران حوزه کودک از جمله عموپورنگ، امیرمحمد و ملیکا شریفی‌نیا تولید شده است.

این سریال اولین سریال شبکه نمایش خانگی برای مخاطب کودک و خانواده است که تماشای آن هم برای کودکان و هم برای خانواده‌ها جذاب خواهد بود. شخصیت‌پردازی‌های عروسکی برای ۱۵ بالش که هرکدام ویژگی‌های جذابی دارند، دکوراسیون رنگارنگ و موسیقی و شعر کودکانه در کنار داستان اصلی سریال بالشها از نکاتی است که باعث محبوبیت این سریال شبکه نمایش خانگی در میان کودکان خواهد شد. در «بالشها» کودکان جذب داستان‌گویی بالش‌ها می‌شوند و پا به دنیای هیجان‌انگیزی از سرنوشت آن‌ها می‌گذارند.

شخصیت اصلی سریال «بالشها» داریوش فرضیایی است که با نام عموپورنگ او را می‌شناسیم. عموپورنگ سابقه‌ای طولانی‌ در تولید محتواهای کودک دارد که او را به محبوب‌ترین مجری بازیگر در میان کودکان تبدیل کرده است. در کنار او امیرمحمد متقیان هم ایفای نقش می‌کند و ملیکا شریفی نیا، اندیشه فولادوند و رامبد شکرابی هم از دیگر بازیگران سریال «بالشها» هستند.

جان‌بخشی به اشیا و تبدیل آن‌ها به کاراکترهایی که هر کدام داستان خود را دارند، می‌تواند از جذاب‌ترین داستان‌پردازی‌ها برای هر رده سنی باشد؛ به همین دلیل است که شخصیت گرفتن ۱۵ بالش در سریال «بالشها» آن را تبدیل به یک مجموعه نمایشی با مخاطب همزمان کودک و خانواده کرده است؛ ضمن اینکه فضای شاد و موزیکال این سریال در کنار بازیگران مطرح آن می‌تواند جای خالی تولید محتوای شاد ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را پر کند. آن‌طور که در توضیح خط اصلی داستان این سریال آمده است در این مجموعه نمایشی ۱۵ شخصیت عروسکی در کنار شخصیت‌های دیگر، قصه‌های این مجموعه را روایت می‌کنند. در خلاصه داستان آن هم آمده که بالش‌ها از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم‌ها به ستوه آمده‌اند و علیه آدم‌ها اعلان جنگ می‌کنند.

سریال «بالشها» در ۱۵ قسمت ویژه پخش در شبکه نمایش خانگی تولید و اولین قسمت آن همزمان با نیمه شعبان توزیع شده است. از این پس سه‌شنبه هر هفته قسمت جدیدی از این سریال در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و برای تماشای آنلاین آن از طریق سرویس‌های وی او دی نیز امکاناتی فراهم شده است؛ امکاناتی از جمله تماشای آنلاین با اینترنت رایگان روی سرویس فیلیمو که از طریق این لینک می‌توانید آن را تماشا کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده