نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰

انواع و اقسام لوازم جانبی تلفن همراه و تبلت در سایت دیوار

بازار وسایل جانبی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، شاید حتی از خود بازار گوشی‌ها نیز جذاب‌تر و پررونق‌تر باشد.

بازار خرید و فروش تبلت و موبایل گرچه با کسادی چشم‌گیری همراه است، اما در مقابل، بازار خرید و فروش لوازم جانبی این وسایل الکترونیکی رشدی قابل قبول را تجربه می‌کند. گوشی‌‌های هوشمند یا تبلت در عین حال یک کامپیوتر، یک ارتباط دهنده و یک دوربین است، اما طیف وسیعی از لوازم جانبی می‌تواند به شما کمک کند از موبایل یا تبلت خود استفاده بیشتری داشته باشید. مرضیه می‌گوید تا به حال به اندازه قیمت گوشی هوشمند خود، برای آن لوازم‌ جانبی اعم از شارژر، گلس، قاب، پاوربانک، هندزفری و موارد دیگر گرفته است. خرید و فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت مانند سایر لوازم الکترونیکی پای خود را به سایت‌های آنلاین خرید و فروش مانند سایت دیوار باز کرده است. با نگاهی به سایت دیوار می‌توانید از تنوع بالای این لوازم جانبی مطلع شوید.

یکی از متنوع‌ترین لوازم جانبی که در دیوار آگهی شده است، انواع و اقسام قاب موبایل یا تبلت است. قاب می‌تواند ظاهر تلفن همراه را دگرگون کند؛ همچنین از سوی دیگر، به دلیل استفاده زیاد از تلفن همراه یا تبلت، احتمالا افتادن یا ضربه دیدن آن‌ها بسیار است. قاب‌های مخصوص هر مدل از اسمارت‌ فون یا تبلت می‌تواند محافظی در برابر ضربه‌های احتمالی به بدنه آن‌ها باشد. جهت اطلاع از انواع قاب‌ها در طرح‌های مختلف و قیمت‌های آن می‌توانید نگاهی به سایت دیوار بیندازید؛ مثلا یک قاب موبایل آیفون 7 پلاس به رنگ صورتی و ساده در این سایت ۲۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در مقابل، قاب دست‌ساز با پارچه ترمه ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کابل تلفن همراه یا تبلت امروزه به یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی تبدیل شده است. کابل‌ها بعد از شارژر یکی از اصلی‌ترین عوامل سرعت و کیفیت شارژ گوشی‌های موبایل یا تبلت معرفی می‌شود؛ بنابراین هنگام خرید آن‌ها باید دقت کافی به خرج دهید و گول قیمت‌های پایین بازار را نخورید. در قسمت خرید و فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت در سایت دیوار، چند کابل اورجینال آگهی شده؛ مثلا یک کابل و اداپتور اصل آیفون در این سایت ۱۰۰ هزار تومان به حراج گذاشته شده است.

کارت حافظه، یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی است که هر تبلت یا تلفن همراهی به آن نیاز دارد و منجر به افزایش فضای ذخیره‌ سازی می‌شود. به جز اپل، سایر مارک‌های گوشی‌های هوشمند قابلیت اتصال کارت حافظه را دارند. برخلاف سایر لوازم جانبی، مموری کارت‌های آگهی شده در سایت دیوار چندان متنوع نیست. یک کارت حافظه سن دیسک ۱۲۸ گیگابایتی آکبند در سایت دیوار به قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

محافظ صفحه نمایش لازمه هر تلفن همراه یا تبلتی است که از آسیب پذیری صفحه لمسی آن‌ها تا اندازه زیادی جلوگیری می‌کند. قیمت‌ گلس‌های آگهی شده در سایت دیوار، از ۵ تا ۳۰ هزار تومان است.

هدست بلوتوثی یکی از بهترین لوازم جانبی برای آن‌هایی است که با تلفن همراه خود زیاد صحبت می‌کنند یا مدت زمان طولانی پشت فرمان اتومبیلشان هستند. هدست‌ها هم برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بدون درگیر شدن با سیم هندزفری به موسیقی دلخواهشان حین ورزش یا پیاده روی گوش کنند. یک هدست آکبند مارک فیلیپ در دسته بندی خرید و فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت در سایت دیوار ۷۰ هزار تومان آگهی شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده