نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

لپ ‌تاپ‌های سامسونگ ناشناخته‌ ولی باکیفیت

سامسونگ علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند و قطعات دیگر، به ساخت و عرضه لپ‌تاپ‌ نیز مشغول است.

سامسونگ در ارایه محصولات متنوع و باکیفیت نام آشنایی است؛ لپ تاپ‌های این برند هم از استراتژی کلی سامسونگ یعنی تنوع، کارایی و قیمت به‌صرفه مستثنی نیست. حتما در جستجوهایتان در مورد لپ‌تاپ بعد از برندهای اپل، دل، اچ‌پی، ایسر، لنوو، مایکروسافت، سونی و غیره به نام «سامسونگ» رسیده‌اید. نتیجه اینکه بازار لپ‌تاپ‌های این برند در ایران چندان پر رونق نیست و در حالیکه موبایل‌های سامسونگ جزو غول‌های بازار تلفن‌های هوشمند در ایران است اما لپ‌تاپ‌هایش به چنین آوازه‌ای نرسیده‌اند. اما یک نکته جالب و مهم؛ سامسونگ یکی از مهمترین شرکت‌هایی است قطعات مختلف لپ‌تاپ‌های برندهای پیش‌گفته را تامین می‌‌کند و همچنین در سال ۲۰۱۷ در رده نهمین برند لپ‌تاپ‌های برتر جهان قرار گرفته است. با نگاهی به ویژ‌گی‌های لپ‌تاپ‌های این برند درمی‌یابیم که تمامی ویژگی‌های یک لپ‌تاپ خوب و با کیفیت از جمله سبکی، سرعت و قابلیت‌های حرفه ای بالا را دارند. بنابراین می‌توان خرید و فروش لپ ‌تاپ‌های سامسونگ را جزو اولین گزینه‌ها قرار داد. سایت دیوار هم امکان انتخاب بهترین گزینه را برای خرید و فروش لپ‌ تاپ‌های سامسونگ فراهم کرده است. هر چند به دلایلی که ذکر شد، در این سایت هم مانند سایر فروشگاه‌های اینترنتی چندان تنوعی از لپ تاپ‌های سامسونگ به چشم نمی‌خورد.

قیمت این محصول با توجه به تنوع آن بسیار متفاوت است؛ اما به دلیل ناشناخته بودن و همچنین کم رونقی بازار خرید و فروش لپ‌ تاپ‌های سامسونگ در ایران یافتن یک قیمت واقعی برای این سری از محصولات به شدت مشکل است. با این وجود همین مسئله می‌تواند یک امتیاز برای خریدارانی تلقی شود که به جای برند، ترجیح می‌دهند یک لپ‌تاپ با کیفیت و با قیمت مناسب داشته باشند. بنابراین لپ‌ تاپ‌های متنوع سامسونگ را با توجه به امتیازات ویژه یا به همراه لوازم جانبی با کیفیت در مقایسه با برندهای شناخته شده‌تر می‌توان به قیمت مناسب‌تری تهیه کرد. این لپ‌تاپ‌ها در سایت دیوار از حدود قیمت ۵۰۰ هزار تومان  تاحدود  ۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

به عنوان مثال مدل NP740U سامسونگ با سی‌پی‌یو i5-3337u، رم ۸ گیگابایتی، SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، فول اچ‌ دی ۱۳ اینچی تاچ را می‌توان از دیوار با قیمت حدودا یک و نیم میلیون تومان و مستقیم از فروشنده خریداری کرد که البته زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد. در حالیکه لپ ‌تاپ‌ لنوو تقریبا با همین ویژگی‌ها و همین سایز بیش از ۲ میلیون تومان قیمت دارد.

لپ‌تاپ تبلتی مدل  ATIV 700T سامسونگ با پردازنده مرکزی Intel Core i5-3317، رم ۴ گیگابایتی DDR3، ظرفیت حافظه داخلی  ۱۲۸ گیگابایت SSD، پردازنده گرافیکیIntel HD Graphics 4000، صفحه نمایش : ۱۱.۶ اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD  با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، با باتری ۶ سلولی، سیستم عامل ویندوز ۸ و  وزن ۱.۶۲ کیلوگرم در بازار بیش از یک‌ میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد در حالیکه این محصول را می‌توان از بخش خرید و فروش لپ‌ تاپ‌ سامسونگ در دیوار به قیمتی کمتر از یک میلیون و دویست هزار تومان تهیه کرد.چه چیزی از این بهتر؟ شاید بد نباشد اگر بدانید لپ ‌تاپ تاشونده یا به عبارتی لپ‌تاپ تبلتی «دل» تقریبا با همین ویژگی‌ها و همین سایز بیش از یک میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت دارد.

   

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده